eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › DOSTAWY ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH, MONITORÓW LCD, NISZCZAREK , DRUKAREK, MATERIAŁÓW EKSPOLATACYJNYCH DO KOMPUTERÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-02

Legnica: DOSTAWY ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH, MONITORÓW LCD, NISZCZAREK , DRUKAREK, MATERIAŁÓW EKSPOLATACYJNYCH DO KOMPUTERÓW
Numer ogłoszenia: 168083 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy , ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. (076) 721 11 26, faks (076) 721 11 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH, MONITORÓW LCD, NISZCZAREK , DRUKAREK, MATERIAŁÓW EKSPOLATACYJNYCH DO KOMPUTERÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) Komputerów z monitorami - 50 kompletów (Pakiet 1), 2) Monitorów LCD - 4 sztuk (Pakiet 2), 3) Niszczarek - 2 sztuk (Pakiet 3), 4) Drukarek - NA POZYCJE (Pakiet 4) 5) Części eksploatacyjne do komputera - NA POZYCJE (Pakiet 5) których dokładny opis znajduje się w załącznikach do siwz pogrupowanych w pakiety od 1do 5, które stanowią jej integralną część.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.19.14.00 - Niszczarki 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.20 - Drukarki igłowe 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp; w szczególności: 1) udokumentowanie wykonania co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i war-tością przedmiotowi zamówienia tzn o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł brutto każda (do-tyczy pakietu nr 1) 2) udokumentowanie wykonania co najmniej2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i war-tością przedmiotowi zamówienia tzn o wartości nie mniejszej niż 160,00 zł brutto każda (do-tyczy pakietu nr 2) 3) udokumentowanie wykonania co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i war-tością przedmiotowi zamówienia tzn o wartości nie mniejszej niż 240,00 zł brutto każda (do-tyczy pakietu nr 3) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt X A SIWZ. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć niżej wymienione dokumenty podmiotowe: 1) Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wysta-wionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ . 3)Wykaz sporządzony wg. druku stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, zawierający co naj-mniej dwie wykonane dostawy - zgodnie z postawionym warunkiem, o którym mowa w pkt. IX siwz (w zależ-ności od składanej oferty) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie za-mówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przed-miotu, dat wykonania i odbiorców (dotyczy pakietów 1, 2, 3,) 4) Dokumenty potwierdzające, że wskazane w wykazie dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje) lub oświadczenia Wykonawcy złożone pod rygorem odpowiedzialności karnej z art. 297 Kodeksu karnego. Uwaga: Wszystkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie X.A. ppkt 1 niniejszej specyfikacji należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcja , spółki cywilne) należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są do złożenia dokumentów obowiązujących dla każdego wykonawcy z osobna tj.:wymienione w pkt. X A .1i 2 B. Dokumenty, które należy dołączyć do oferty dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Wydruk ze strony potwierdzający kompatybilność komputera na stronie Microsoft Windows Hardware Compatibility List na daną platformę systemową dla systemu Windows Vista .(dotyczy składania oferty na pakiet 1) b) Dokument potwierdzający spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A. zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możli-wych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt 3.4.2.1, dokument z grudnia 2006 r.), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głów-nej oraz elementów o masie powyżej 25 gram.(dotyczy składania oferty na Pakiet 1) c) Dokument potwierdzający poziom emitowanego hałasu, mierzony wg normy ISO 7779 i wykazany według normy ISO 9296 w trybie jałowym (IDLE) wynoszący nie więcej niż 27dB. .(dotyczy składa-nia oferty na Pakiet 1) d) Certyfikaty jakości ISO 9001 i 14001 lub inny dokument równoważny (dotyczy składania oferty na Pakiet 1 i Pakiet 2 ) e) Deklaracje zgodności potwierdzające oznakowanie oferowanych urządzeń znakiem CE (dotyczy składania oferty na wszystkie Pakiety) C. Pozostałe dokumenty wymagane w ofercie a) Wypełniony i podpisany druk oferty- załącznik nr 3 do SIWZ. b) Wypełniony i podpisany wybrany formularz ofertowy ( pakiet) c) Elektroniczną wersję składanej oferty na płycie CD lub dyskietce.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.legnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, ul. Iwaszkiewicza 5, Legnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 11:00, miejsce: sekretariat w siedzibie Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputery z monitorami - 50 kompletów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.13.10-3, 30.19.14.00-8, 30.23.21.10-8, 30.23.21.20-1, 30.23.70.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitory LCD - 4 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.13.10-3, 30.19.14.00-8, 30.23.21.10-8, 30.23.21.20-1, 30.23.70.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Niszczarki - 2 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.13.10-3, 30.19.14.00-8, 30.23.21.10-8, 30.23.21.20-1, 30.23.70.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet 4 - NA POZYCJE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarki - NA POZYCJE 1 Drukarka igłowa 1 szt 2 Drukarka laserowa 2 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.13.10-3, 30.19.14.00-8, 30.23.21.10-8, 30.23.21.20-1, 30.23.70.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet 5 - NA POZYCJE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części eksploatacyjne do komputera - NA POZYCJE 1 Dysk interfejs ATA, pojemnośc dysku min. 80 GB, pamięc podręczna min. 2 MB, 7200 obrotów 3 szt. 2 Zasilacz ATX, min.300W 5 szt. 3 Myszka - złącze ps/2 / USB, optyczna, scroll 10 szt. 4 klawiatura - złącze ps/2 /USB, bez przycisków obsługujące funkcje multimedialne 10 szt. 5 Złącza RJ-45, RJ-11 150 szt. 6 Kondensatory 1500uF 6,3V, 1200uF 10V 50 szt. 7 Pamięc RAM DDR 256/512 MB 266MHz 3 szt. 8 Płyty CD Pojemność 700MB/80min (CD-R), prędkość nagrywania 1-52x 50 szt. 9 Płyty DVD , pojemnośc 4,7 GB, prędkośc nagrywania 1-16 x, DVD -R/ DVD+R, LS 5 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.13.10-3, 30.19.14.00-8, 30.23.21.10-8, 30.23.21.20-1, 30.23.70.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.