Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-15
Poznań: Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach Instytutu Maszyn Roboczych i Pojazdów Samochodowych w budynku WBMiZ przy ul. Piotrowo3 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 168076 - 2010; data zamieszczenia: 15.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Poznańska , pl. M. Skłodowskiej-Curie 5, 60-965 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6653538, faks 061 6653738.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach Instytutu Maszyn Roboczych i Pojazdów Samochodowych w budynku WBMiZ przy ul. Piotrowo3 w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach Instytutu Maszyn Roboczych i Pojazdów Samochodowych w budynku WBMiZ przy ul. Piotrowo3 w Poznaniu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie pobierał wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2.1. Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy PZP, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2.4 Ocena powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie kryterium spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
4.1 Wypełniony formularz ofertowy załącznik 1 SIWZ wraz z oświadczeniem, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia określonymi w niniejszej specyfikacji i załącznikach oraz umowie i że akceptuje je bez zastrzeżeń załącznik 1 SIWZ. 4.2 Podstawą oceny będzie również Tabela elementów scalonych sporządzona w oparciu o załączone przez Zamawiającego przedmiary robót zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 SIWZ. W przypadku nie dołączenia prawidłowo wypełnionej tabeli elementów scalonych oferta zostanie odrzucona. 4.3 Wykaz części zamówienia, którą wykonawca powierzy podwykonawcom. Jeżeli wykonawca nie przewiduje do realizacji zamówienia podwykonawców na załączniku umieszcza stosowną adnotację załącznik 2 SIWZ. 4.4 Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zał. nr 3 SIWZ (jeżeli między innymi w wykazie o którym mowa w pkt. 4.3 wykonawca wykazał części zamówienia jakie powierzy podwykonawcom -załącznik 2 SIWZ). 4.5 Oryginał lub kserokopia pełnomocnictwa dla osoby podpisującej ofertę, (jeżeli nie wynika wprost z treści dokumentów), obejmujące uprawnienia do składania oświadczeń wynikających z toku niniejszego postępowania. 4.6 Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy działający wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy (art. 23 i 141 ustawy PZP). Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4.7 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, na których zasobach i zdolnościach finansowych polega Wykonawca, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 4.8 Wykonawca może złożyć inne dokumenty, niż wymagane przez Zamawiającego, nie stanowiące części oferty, np. materiały reklamowe, informacyjne itp. Dokumenty takie muszą stanowić odrębną część, nie złączoną z ofertą w sposób trwały. 4.9 Informacje składane w ofercie, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 1993 r. Nr 47, poz. 211 z późn. zm.), co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: Nie udostępniać innym uczestnikom postępowania. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca nie może zastrzec informacji zawartych w formularzu ofertowym.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia dołączył wzór umowy, która zostanie podpisana z wybranym Wykonawcą. 21.2 Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia przez podwykonawców. 21.3 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień umowy w następujący sposób (art.144, ust. 1 Ustawy PZP), 1) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 2) dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, 3) dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia , 4) dopuszczalne jest zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia, 5) Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy dopuszcza możliwość wydłużenia terminów realizacji przedmiotu umowy określonych w harmonogramie rzeczowo-finansowym oraz terminu realizacji całości przedmiotu umowy, w przypadku gdy warunki atmosferyczne uniemożliwiają wykonywanie robót zgodnie z reżimami technologicznymi obowiązującymi dla danego rodzaju prac. Decyzję w tym zakresie podejmuje Zamawiający. Warunkiem uwzględnienia wniosku Wykonawcy będą zapisy o wstrzymaniu a następnie podjęciu realizacji robót z powodu złych warunków atmosferycznych z podaniem ich parametrów dokonane przez kierownika budowy w dzienniku budowy a następnie potwierdzone przez inspektora nadzoru. Termin realizacji przedmiotu umowy ulega przedłużeniu o czas trwania przeszkody, lecz nie więcej niż o 2 miesiące. 6) Zamawiający dokonał zmiany sposobu wykonania części przedmiotu umowy skutkującej koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 7) wystąpiła konieczność zmiany inspektorów nadzoru inwestorskiego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.put.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Politechniki Poznańskiej pok. 102 pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, 60-965 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2010 godzina 08:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Politechniki Poznańskiej pok. 102 pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, 60-965 Poznań.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- ZP3/5018/25 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 5 części.
- Dostawa i montaż automatyki systemu płukania i obiegu wody basenowej Pływalni Miejskiej Chwiałka
- Dostawa warzyw świeżych, kiszonych, obranych i owoców krajowych dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- AD/ZP/60/25 Wykonanie opracowań projektowych z zakresu dostosowania budynków Politechniki Poznańskiej do obecnie obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej - budynki A1, A1a, A3.
- Sukcesywana dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych
- Roboty budowlane polegające na dostawie i wymianie dźwigu osobowego wraz z serwisem w okresie gwarancji w budynku Zamawiającego położonym w Poznaniu przy ul. Wieniawskiego 17/19 (budynek "B")
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Budowa przedszkola i klubu dziecięcego na terenie Miasta i Gminy Piwnicznej - Zdrój"
- Wykonanie modernizacji wnętrza budynku - roboty budowlane - przychodni Gabinetów Lekarza Rodzinnego Filia w Śniadowie i Filia w Jedwabnem, w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23
- Modernizacja bloku żywieniowego wraz z dostosowaniem ciągu komunikacyjnego zaplecza kuchennego
- Modernizacja systemu klimatyzacji w tym dostawa, montaż i uruchomienie oraz serwis gwarancyjny systemu klimatyzacji w budynku kuchni Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o.
- Przebudowa boiska z bieżnią wraz z budową oświetlenia
- Dostawa zasilaczy UPS dla O/O NBP we Wrocławiu i Zielonej Górze, wraz z bateriami akumulatorów, instalacją i pracami dostosowawczymi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.