eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Remont jezdni ulicy Sobieskiego, ulicy Kaszubskiej i ulicy bez nazwy 4 KUL - siegacz od ulicy Wyszyńskiego w Siedlcach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-22

Siedlce: Remont jezdni ulicy Sobieskiego, ulicy Kaszubskiej i ulicy bez nazwy 4 KUL - siegacz od ulicy Wyszyńskiego w Siedlcach
Numer ogłoszenia: 168065 - 2008; data zamieszczenia: 22.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 131267 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, fax 025 6430718.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont jezdni ulicy Sobieskiego, ulicy Kaszubskiej i ulicy bez nazwy 4 KUL - siegacz od ulicy Wyszyńskiego w Siedlcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne p.n. Remont jezdni ulicy Sobieskiego, ulicy Kaszubskiej i ulicy bez nazwy 4 KUL - sięgacz od ulicy Wyszyńskiego w Siedlcach ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE: I. Na ulicy Sobieskiego 1. Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość do 5cm -20% ogólnej powierzchni jezdni (lokalne nierówności, koleiny, na połączeniach starej i nowej nawierzchni) 2. Oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową warstw konstrukcyjnych jezdni. 3. Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-bitumiczną średnio 75kg/m2 4. Regulacja urządzeń w jezdni : kratki ściekowe i studnie kanalizacyjne 5. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 5cm II. Na ulicy Kaszubskiej na odcinku od ul. Monte Cassino do ul. Żuławskiej 1. Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość do 5cm ogólnej powierzchni jezdni (lokalne nierówności, koleiny, na połączeniach starej i nowej nawierzchni) - jezdnia i zjazdy 2. Oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową warstw konstrukcyjnych jezdni, zjazdów, zatok parkingowych 3. Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-bitumiczną średnio 75kg/m2 (jezdnia główna i zjazdy) 4. Regulacja urządzeń w jezdni : kratki ściekowe i studnie kanalizacyjne 5. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr.5 cm (jezdnia główna i zjazdy) 6. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4cm (na zatokach parkingowych) III. Na ulicy bez nazwy 4KUL - sięgacz od ul. Wyszyńskiego 1. Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość do 5cm - na połączeniach starej i nowej nawierzchni 2. Oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową warstw konstrukcyjnych jezdni, zjazdów, zatok parkingowych 3. Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-bitumiczną średnio 75kg/m2 4. Regulacja urządzeń w jezdni : kratki ściekowe 5. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 5cm UWAGI: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 2. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji w terenie. 3. Wykonawca opracuje i przedstawi do zatwierdzenia, uzgodniony z zarządcą drogi i organem zarządzającym ruchem projekt tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w czasie trwania budowy. W zależności od potrzeb i postępu robót, projekt organizacji ruchu powinien być na bieżąco aktualizowany przez wykonawcę. Każda zmiana w stosunku do zatwierdzonego projektu organizacji ruchu wymaga każdorazowo ponownego zatwierdzenia projektu. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy: - organizacja ruchu i oznakowanie budowy - ewentualny remont i naprawa uszkodzonej nawierzchni podczas prowadzenia robót na przyległych ulicach i chodnikach - odbiór robót po zgłoszeniu wykonanych prac - odtworzenie przyległego terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego - wywóz materiałów rozbiórkowych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 446922,25 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych REGIONALNE DROGI PODLASKIE, ul. Brzeska 128, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 446922.25
  • Oferta z najniższą ceną: 446922.25 / oferta z najwyższą ceną: 446922.25
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.