To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-29
Poznań: Wykonanie remontu w Domu Studenckim AWF w Poznaniu w zakresie stolarki ppoż. (RZP-2003-11/16/ZP)
Numer ogłoszenia: 168035 - 2016; data zamieszczenia: 29.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115401 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego, ul. Królowej Jadwigi 27/39, 61-871 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8355000, 8355063, faks 061 8330087.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu w Domu Studenckim AWF w Poznaniu w zakresie stolarki ppoż. (RZP-2003-11/16/ZP).
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu związanego z wymianą stolarki drzwiowej na stolarkę przeciwpożarową na klatce schodowej K2 w budynku Domu Studenckiego AWF przy ul. Św. Rocha 9 w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ i został określony dokumentacją wykonawczą, przedmiarem robót oraz specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych: L.p. Nr ewid. Temat 1/ 2/458 Dokumentacja wykonawcza - Wydzielenia pożarowe Etap I 2/ 2/459 Przedmiar robót 3/ 2/461 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne; 44221220-3 drzwi ppoż. 3. Zgodnie z interpretacją Zamawiającego Dom Studencki AWF przy ul. św. Rocha 9 w Poznaniu jest budynkiem zbiorowego zamieszkania, objętym społecznym programem mieszkaniowym. W związku z tym do obliczenia ceny oferty zastosowanie mają przepisy art. 2 pkt 12, art. 41 ust. 2, ust. 12 i 12a oraz art. 146a pkt 2 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. z 2016r., poz. 710). 4. Wymagania dotyczące robót. a) Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru, pod nadzorem technicznym, z zachowaniem obowiązujących przepisów bhp i ppoż. dla tego rodzaju robót budowlanych; b) Przy wykonywaniu robót należy stosować materiały, wyroby i elementy oraz wbudowywać urządzenia dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie na obszarze RP, posiadające stosowne aprobaty, certyfikaty i atesty; c) Użyte nazwy handlowe w dokumentacji wykonawczej i przedmiarach należy traktować jako formę określenia rodzaju i jakości oraz standardu zastosowanych materiałów i wyposażenia. Wszystkie wskazania z nazwy: wyrobów, urządzeń w przedmiarach i dokumentacji wykonawczych czy specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych; d) Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia tj. dokumentacji wykonawczej oraz przedmiarze robót; e) Roboty prowadzone będą na obiekcie czynnym, prace należy przewidzieć w godzinach od 7.00 do 21.00; f) W ramach obowiązków należy uwzględnić codzienne sprzątanie klatki schodowej; g) Zamawiający wymaga bezwzględnie zachowania drożności klatki schodowej na każdym etapie prowadzonych prac; h) Należy umożliwić korzystanie z klatki schodowej w sytuacjach kryzysowych; i) Wykonawca musi oznakować teren prowadzenia prac budowlanych taśmami oraz tabliczkami ostrzegawczymi na każdym piętrze budynku; 5. Wymagania dotyczące wykonania i organizacji zadania. a) Wykonawca zobowiązany jest do przestudiowania dokumentów umownych w celu zrozumienia zakresu robót, a także po to, by być świadomym warunków umownych i wynikających z nich następstw. b) Jeżeli w ocenie Wykonawcy zaistnieje okoliczność dokonania oględzin terenu budowy, w celu zapoznania się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi, Zamawiający udostępni teren budowy w celu dokonania tej czynności. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, jednakże podane przez zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełnienia zamawiający będzie oczekiwał. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca musi złożyć szczegółową specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z wyszczególnieniem elementów (właściwości) innych równoważnych niż wymagane przez zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego lub potwierdzenia równoważności zaoferowanych parametrów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia opisu technicznego w odniesieniu do zapisów w SIWZ, który musi zawierać, co najmniej nazwę, typ, model/wersje i numer katalogowy oferowanego przez Wykonawcę przedmiot zamówienia. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych dla określonych materiałów oraz zastosowanych i opisanych w dokumentacji projektowej rozwiązań technicznych, jedynie na etapie składania ofert, z zaznaczeniem, że równoważność należy rozumieć jako przedmiot zamówienia o cechach technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych odpowiadających lub zbliżonych do cech technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, które umożliwią uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. dla wykazania równoważności w prowadzonym postępowaniu Wykonawca obligatoryjnie dołącza do oferty potwierdzenie równoważności wg wzoru określonego w załączniku nr 9 do SIWZ. 8. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udziela Zamawiającemu minimalnie 36 miesięcy gwarancji. Dodatkowy okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które opisano w części XVIII. 9. Wymagane warunki gwarancji: Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie określonym w umowie, Gwarancją wykonawcy objęte są roboty, urządzenia i instalacje przez okres udzielonej gwarancji, Gwarancje dostawców nie mogą zawierać warunków wstępnych, np. uzależnienia od zobowiązania zamawiającego do płatnych przeglądów dokonywanych przez autoryzowany serwis i temu podobnych sformułowań..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 44.22.12.20-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ATLANTA ALUMINIUM Sp. z o.o., Wygoda 7, 64-320 Buk, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 333222,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 312879,82
Oferta z najniższą ceną: 312879,82 / Oferta z najwyższą ceną: 312879,82
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usług hotelarsko-restauracyjnych dla celów spotkania oraz zapewnienie sal konferencyjnych w miejscowości Warszawa w dniach 21 - 24 X 2025 r. oraz w dniach 27 - 30 X 2025 r.
- Zakup używanego samochodu osobowego "2"
- roboty budowlane
- Rozbudowa terenu rekreacyjnego przy ul. Dolskiej / Śremskiej w Poznaniu
- KOWR OT Poznań - roboty budowlane
- "Aranżacja wnętrza strefy wejścia budynku biurowego POSIR w Poznaniu przy ul. Jana Spychalskiego 34"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Modernizacja siedziby GCKSiT w Radkowie oraz zakup wyposażenia gwarancją rozwoju oferty kulturalnej - Etap III
- Termomodernizacja budynku publicznego Gminy Susz w miejscowości Kamieniec
- "Remont dachu i docieplenie budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Koziej 1A, ul. Koziej 1B i ul. Mirkowskiej 42 w Konstancinie - Jeziornie"
więcej: Drzwi przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.