To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-04
Bolesławiec: DOSTAWA NABIAŁU
Numer ogłoszenia: 168031 - 2014; data zamieszczenia: 04.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 138073 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu, al. Tysiąclecia 30, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 75 7380317 (sekretariat), faks 75 7380301.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA NABIAŁU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy nabiału do kuchni Zamawiającego, w asortymencie i ilościach niżej podanych: 1. Mleko 2% Litr 45000 2. Masło roślinne, kubek 500 g Kg 6200; 3. Masło extra, 200g Szt. 200; 4. Twaróg chudy Kg 1600; 5. Śmietana 18% Litr 1800; 6. Ser żółty Kg 500; 7. Ser topiony, 100g Kg 1800; 8. Twarożki różne, 150g Szt. 4000; 9. Jogurt owocowy, 125g Szt. 1800; 10. Ser homogenizowany, 150g Szt. 1800; 11. Ser wiejski, 200g Szt. 200; 12. Deser ryżowy (np. Belriso), 150g Szt. 1600; 13. Margaryna zwykła, 250 g Szt. 500; 14.Mleczko zagęszczone (7,5%), 200g Szt. 400; oraz na zasadach opisanych w załączniku nr 6 do SIWZ (projekt umowy). Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Wykonawca dostarcza zamówiony asortyment na własny koszt i ryzyko, środkiem transportu przystosowanym do przewozu artykułów żywnościowych, następnego dnia od dnia złożenia zamówienia telefonicznego lub ustnego, chyba że Zamawiający wskaże inny termin żądanej dostawy. Dostawy mleka będą realizowane codziennie (oprócz niedziel i świąt) do godz. 5:00. Podane powyżej ilości asortymentów są określone szacunkowo i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczne ilości zamawianych artykułów, będą wynikać z faktycznych potrzeb Zamawiającego. Dostarczane artykuły spożywcze muszą spełniać stosowne wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. W/w artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Dla zapewnienie bezpieczeństwa żywności i żywienia Wykonawca winien posiadać wdrożony system analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli HACCAP.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TEAS Sp. z o.o, ul. Podmiejska 1, 59-500 Złotoryja, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 158073,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 164942,94
Oferta z najniższą ceną: 164942,94 / Oferta z najwyższą ceną: 170726,01
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI RATOWNICTWA WODNEGO NA OBIEKCIE "LEŚNY POTOK" W OKRESIE OD 17.06.2024 - 31.08.2024
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy II Liceum Ogólnokształcącym w Bolesławcu"
- Modernizacja drogi dz. nr 183, 190 we wsi Suszki
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA
- Rozbudowa Domu Ludowego we wsi Otok (3)
- Dostawa monitorów oraz materiałów eksploatacyjnych do zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW NA POTRZEBY KUCHNI PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO I ODDZIAŁU ŻŁOBKOWEGO GMINY ZAMBRÓW"
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola w Grębowie w roku szkolnym 2024/2025
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 7 w Bełchatowie
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w III i IV kwartale 2024 roku
- Zakup i sukcesywne dostawy art. mleczarskich oraz innych art. spożywczych do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
- "Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od lipca do grudnia 2024"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.