eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiDostawa łodzi klasy LASER 4.7, łodzi klasy OKD, pontonu waz z silnikiem, przyczepy do pontonu łodzi, łódek wędkarskich wraz silnikiem oraz kamizelek asekuracyjnych i ratowniczych, sprzętu wędkarskiego do Ośrodka Sportu I Rekreacji w Suwałkach. Operacja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniającą inwestycje w zrównoważone rybołówstwo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-26

Suwałki: Dostawa łodzi klasy LASER 4.7, łodzi klasy OKD, pontonu waz z silnikiem, przyczepy do pontonu łodzi, łódek wędkarskich wraz silnikiem oraz kamizelek asekuracyjnych i ratowniczych, sprzętu wędkarskiego do Ośrodka Sportu I Rekreacji w Suwałkach. Operacja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniającą inwestycje w zrównoważone rybołówstwo
Numer ogłoszenia: 168024 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Wojska Polskiego 2, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5663282, 5667811, faks 87 5631856.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa łodzi klasy LASER 4.7, łodzi klasy OKD, pontonu waz z silnikiem, przyczepy do pontonu łodzi, łódek wędkarskich wraz silnikiem oraz kamizelek asekuracyjnych i ratowniczych, sprzętu wędkarskiego do Ośrodka Sportu I Rekreacji w Suwałkach. Operacja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniającą inwestycje w zrównoważone rybołówstwo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem łodzi klasy LASER 4.7, łodzi klasy OK.D, pontonu waz z silnikiem, przyczepy do pontonu łodzi, łódek wędkarskich wraz silnikiem i akumulatorem oraz kamizelek asekuracyjnych i ratowniczych, sprzętu wędkarskiego do Obiektu Zamawiającego - Ośrodka Wypoczynkowo-Żeglarskiego w Starym Folwarku 2. Wymagania techniczno użytkowe, będące potwierdzeniem spełnienia przez oferowany sprzęt wymagań określonych przez Zamawiającego określa załącznik nr 6 do SIWZ 3. Oferowane łodzie, ponton, silniki, przyczepa muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i opatrzone rokiem produkcji min. 2012 roku..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.52.20.00-2, 37.41.31.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postepowaniu Zamawiajacy nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(Załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(Załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(Załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(Załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(Załącznik nr 3 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz asortymentowo-cenowy:załącznik nr 5 do SIWZ 2. Formularz (opis p. zamówienia)parametry techniczne: Załącznik nr 6 do SIWZ. Foldery, ulotki lub katalogi zawierające opisy oferowanego sprzętu 4. Druk Oferta załącznik nr 1 do SIWZ 5. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 2.2, do oferty należy dołączyć: 8.2.1aktualny dokument lub dokumenty, z których wynikać będzie uprawnienie osoby podpisującej ofertę do tej czynności, np. zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut spółki, rejestr handlowy - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność za zgodność z oryginałem przez wykonawcę 8.2.2pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem, pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 2.2. lub 8.2.1 oraz jej podpisem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Stosownie do treści przepisu art. 144 ustawy Prawo zamówień Publicznych zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podst. której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:a) zmiany terminu wykonania umowy- spowodowanej wystąpieniem siły wyższej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, - spowodowanej wystąpieniem okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania należytej staranności. 3.Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności ustawy PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Suwałkach, ul. Wojska Polskiego 2, 16-400 Suwałki, pokój 027.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacjiw w Suwałkach, ul. Wojska Polskiego 2, sekretariat pok. 205..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Operacja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniającą inwestycje w zrównoważone rybołówstwo.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: łódź klasy LASER 4,7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa łodzi klasy LASER 4.7 w ilości 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.52.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: łódź klasy OK.D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa łodzi klasy OK.D - w ilości 3 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.52.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: Ponton waz z silnikiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pontonu waz z silnikiem w ilości 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.52.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4:przyczepa do pontonu/łodzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przyczepy do pontonu/łodzi w ilości 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.52.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5: łódki wędkarskie wraz silnikiem i akumulatorem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa łódek wędkarskich wraz silnikiem i akumulatorem w ilości 5 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.52.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie6: kamizelki asekuracyjne, kamizelki ratownicze, sprzęt wędkarski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kamizelek asekuracyjnych w ilości 10 szt, kamizelek ratowniczych w ilości 10 szt, sprzętu wędkarskiego w ilości 10 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.