eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Przeprowadzenie kampanii reklamowych Muzeum Śląskiego na nośnikach outdoor.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-21

Katowice: Przeprowadzenie kampanii reklamowych Muzeum Śląskiego na nośnikach outdoor.
Numer ogłoszenia: 167984 - 2011; data zamieszczenia: 21.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108388 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Śląskie, Al. Korfantego 3, 40-005 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2585661-3; 3503672, faks 032 2599804.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii reklamowych Muzeum Śląskiego na nośnikach outdoor..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest przeprowadzenie kampanii reklamowych Muzeum Śląskiego na nośnikach outdoor. Postępowanie jest organizowane z podziałem na 3 CZĘŚCI: CZĘŚĆ I: Ogólnopolska outdoorowa kampania informacyjno-promocyjna Nowej Siedziby Muzeum Śląskiego przeprowadzona przy wykorzystaniu nośników typu bilboard 12m2 tj. wynajem 95 nośników w odpowiednich lokalizacjach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia, wydruk plakatów w odpowiednich wymiarach i w odpowiedniej ilości dla nośników, wyklejenie plakatów na nośnikach i ich późniejsze usunięcie i zniszczenie. 1.Termin ekspozycji: od 15 sierpnia 2011 r. (+/-) 2 dni - do 15 września 2011 r. (+/-) 2 dni. 2.Typ nośników: bilboardy 12m2 naścienne lub wolnostojące, oświetlone. Billboardy winny być umiejscowione w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów i pieszych, w miejscach umożliwiających dotarcie reklamy do jak najszerszego kręgu odbiorców tj.: w centrach miast o których mowa poniżej, przy drogach dojazdowych i wyjazdowych z i do miast, drogach przelotowych, głównych skrzyżowaniach, centrach handlowych itp. Każdy billboard (nośnik) ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę. Reklama umieszczona na bilbordzie winna być w całości widoczna (nie zasłonięta przez krzewy, drzewa). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do akceptacji Zamawiającego co najmniej 10 dni przed ekspozycją reklam, plan dotyczący ekspozycji. Plan musi zawierać dokładny adres umieszczenia każdego billboardu wraz z aktualnym zdjęciem, potwierdzającym lokalizację, stan techniczny oraz estetyczny nośnika wraz z opisem lokalizacji (w formie papierowej lub na nośniku CD). 3.Lokalizacja nośników: a.w 6 miastach Polski: Katowice, Kraków, Warszawa, Poznań, Łódź, Wrocław; b.w promieniu do 3000 m od następujących instytucji kultury lub lokalizacji: w Katowicach: na następujących trasach dojazdowych do Katowic, nie dalej niż w promieniu 3000 m od Rynku: ul. Warszawska, ul. Francuska, ul. T. Kościuszki, al. Górnośląska, al. Roździeńskiego, ul. Chorzowska, al. W. Korfantego, Biblioteka Śląska, Centrum Kultury Katowice im. K. Bochenek, Rondo im. gen. Ziętka, Silesia City Center; w Krakowie: Muzeum Narodowe, Stara Synagoga (Kazimierz), Galeria Sztuki Współczesnej - Bunkier Sztuki, Akademia Górniczo-Hutnicza, Uniwersytet Jagielloński, Wawel, Galeria Handlowa Kazimierz i Galeria Handlowa Krakowska; w Warszawie: Teatr Współczesny, Centrum Sztuki Współczesnej - MS2, Centrum Edukacji Artystycznej, Centrum Sztuki Studio im. S. I. Witkiewicza, Narodowe Centrum Kultury, Zamek Królewski, Muzeum Narodowe, Muzeum Łazienki Królewskie, Muzeum Historyczne Miasta Warszawy, Muzeum Powstania Warszawskiego, Zachęta Narodowa Galeria Sztuki, Centrum Nauki Kopernik, Muzeum Techniki, Państwowe Muzeum Etnograficzne, Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina, Uniwersytet Warszawski, Akademia Sztuk Pięknych, Centrum Handlowe Manufaktura; w Poznaniu: Centrum Kultury Zamek, Galeria Miejska Arsenał, Muzeum Narodowe, Muzeum Etnograficzne, Muzeum Archeologiczne, Uniwersytet Adama Mickiewicza, Uniwersytet Ekonomiczny, Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa, Akademia Muzyczna, Teatr Wielki, Galeria Sztuki Współczesnej; w Łodzi: Muzeum Miasta Łodzi, Muzeum Sztuki Współczesnej, Muzeum Kinematografii, Muzeum Archeologiczne i Etnograficzne, Teatr Wielki, Teatr Muzyczny, Teatr Nowy im. Dejmka, Teatr Powszechny, Wyższa Szkoła Sztuki i Projektowania, Akademia Muzyczna, Wyższa Szkoła Studiów Międzynarodowych, Uniwersytet Łódzki, Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna, Akademia Sztuk Pięknych; we Wrocławiu: Muzeum Miejskie Wrocławia, Muzeum Narodowe, Muzeum Architektury, Muzeum Uniwersytetu Wrocławskiego, Muzeum Historyczne, Muzeum Etnograficzne, Muzeum Sztuki Współczesnej, Opera Wrocławska, Plac Teatralny, Galeria Dominikańska, Galeria na Solnym, Galeria Sztuki Współczesnej, Uniwersytet Wrocławski, Wyższa Szkoła Filologiczna, Wyższa Szkoła Rzemiosł Artystycznych i Zarządzania; c.na wysokości: dolna krawędź nie niżej niż 2 metry od poziomu podłoża i nie wyżej niż 5 metrów od poziomu podłoża. 4.Wynajem nośników w ilości: 20 nośników w Katowicach, 20 nośników w Krakowie, 20 nośników w Warszawie, 10 nośników w Poznaniu, 10 nośników w Łodzi i 15 nośników we Wrocławiu przy czym każda ze wskazanych przez Wykonawcę w danym mieście lokalizacji musi znajdować się w promieniu do 3000 m od jakiejkolwiek ze wskazanych przez Zamawiającego w danym mieście Instytucji kultury/lokalizacji, przy czym poszczególne nośniki nie mogą znajdować się w odległości mniejszej niż 500 m od siebie. 5.Wydrukowanie na bilboardy plakatów o wymiarach co najmniej 500x235 cm i w ilości wystarczającej dla przeprowadzenia kampanii (również w przypadku konieczności wymienienia zniszczonego plakatu) zgodnie z dostarczonym projektem graficznym przesłanym na wskazany przez Wykonawcę serwer ftp lub przesyłanym mailem w postaci plików PDF, JPG, TIFF w terminie 14 dni roboczych przed dniem rozpoczęcia kampanii. 6.Wyklejenie plakatów na nośnikach w terminie do 48 godzin od daty rozpoczęcia Kampanii. 7.Utrzymanie reklamy na nośnikach w należytym stanie technicznym, zgodnie z wymogami estetyki, prowadzenie stałych, bieżących kontroli jakości plakatów oraz, w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia, w tym na skutek aktów wandalizmu, wymiana plakatów na nowe na koszt Wykonawcy; 8.Wymianę plakatów w terminie 48 godzin od chwili powzięcia przez Wykonawcę wiadomości o ich zniszczeniu lub uszkodzeniu, również na podstawie informacji przekazanej Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej. 9.Po zakończeniu Kampanii - usunięcie plakatów z bilboardów oraz ich zniszczenie na koszt Wykonawcy; 10.Umożliwienie Zamawiającemu monitorowania drogą elektroniczną systemu wyklejania przez Wykonawcę plakatów. 11.Dostarczenie przez Wykonawcę raportu z kampanii reklamowej zawierającego datę wyklejenia każdego plakatu i fotografię dokumentującą daną lokalizację do 14 dni roboczych po jej zakończeniu. 12.Współpraca na zasadzie patronatu medialnego. Zamawiający umieści w projekcie graficznym logo Wykonawcy o wymiarach 50x20 cm. Warunki realizacji zostały również określone we wzorze Umowy stanowiącym integralną część SIWZ (Załącznik Nr 5 do formularza oferty). CZĘŚĆ II: Outdoorowa kampania informacyjno-promocyjna Muzeum Śląskiego przeprowadzona przy wykorzystaniu nośników typu bilboard 12m2, tj. wynajem 100 nośników w odpowiednich lokalizacjach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia, wydruk plakatów w odpowiednich wymiarach i w odpowiedniej ilości dla nośników, wyklejenie plakatów na nośnikach i ich późniejsze usunięcie i zniszczenie. 1.Termin ekspozycji: od 15 października 2011 r. (+/-) 2 dni - do 15 listopada 2011 r. (+/-) 2 dni. 2.Typ nośników: bilbordy 12m2 naścienne lub wolnostojące oświetlone. Billboardy winny być umiejscowione w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów i pieszych, w miejscach umożliwiających dotarcie reklamy do jak najszerszego kręgu odbiorców tj.: w centrach miast o których mowa poniżej, przy drogach dojazdowych i wyjazdowych z i do miast, drogach przelotowych, głównych skrzyżowaniach, centrach handlowych itp. Każdy billboard (nośnik) ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę. Reklama umieszczona na bilbordzie winna być w całości widoczna (nie zasłonięta przez krzewy, drzewa). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do akceptacji Zamawiającego co najmniej 10 dni przed ekspozycją reklam, plan dotyczący ekspozycji. Plan musi zawierać dokładny adres umieszczenia każdego billboardu wraz z aktualnym zdjęciem, potwierdzającym lokalizację, stan techniczny oraz estetyczny nośnika wraz z opisem lokalizacji (w formie papierowej lub na nośniku CD). 3.Lokalizacja nośników: a.w 4 miejscach w Polsce: GOP, Kraków, Warszawa, Wrocław; b.w promieniu do 3000 m od następujących instytucji kultury lub lokalizacji: GOP: w Katowicach: na następujących trasach dojazdowych do Katowic, nie dalej niż w promieniu 3000 m od Rynku: ul. Warszawska, ul. Francuska, ul. T. Kościuszki, al. Górnośląska, al. Roździeńskiego, ul. Chorzowska, al. W. Korfantego, Biblioteka Śląska, Centrum Kultury Katowice im. K. Bochenek, Rondo im. gen. Ziętka, Silesia City Center; w Gliwicach: nie dalej niż w promieniu 3000 m od skrzyżowania ulic Zwycięstwa i Kardynała Wyszyńskiego lub Centrum Handlowego Forum; w Bytomiu: nie dalej niż 3000 m od Placu Kościuszki; w Tychach: nie dalej niż 3000 m od placu Baczyńskiego; w Krakowie: Muzeum Narodowe, Stara Synagoga (Kazimierz), Galeria Sztuki Współczesnej - Bunkier Sztuki, Akademia Górniczo-Hutnicza, Uniwersytet Jagielloński, Wawel, Galeria Handlowa Kazimierz i Galeria Handlowa Krakowska; w Warszawie: Teatr Współczesny, Centrum Sztuki Współczesnej - MS2, Centrum Edukacji Artystycznej, Centrum Sztuki Studio im. S. I. Witkiewicza, Narodowe Centrum Kultury, Zamek Królewski, Muzeum Narodowe, Muzeum Łazienki Królewskie, Muzeum Historyczne Miasta Warszawy, Muzeum Powstania Warszawskiego, Zachęta Narodowa Galeria Sztuki, Centrum Nauki Kopernik, Muzeum Techniki, Państwowe Muzeum Etnograficzne, Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina, Uniwersytet Warszawski, , Akademia Sztuk Pięknych, Centrum Handlowe Manufaktura; we Wrocławiu: Muzeum Miejskie Wrocławia, Muzeum Narodowe, Muzeum Architektury, Muzeum Uniwersytetu Wrocławskiego, Muzeum Historyczne, Muzeum Etnograficzne, Muzeum Sztuki Współczesnej, Opera Wrocławska, Plac Teatralny, Galeria Dominikańska, Galeria na Solnym, Galeria Sztuki Współczesnej, Uniwersytet Wrocławski, Wyższa Szkoła Filologiczna, Wyższa Szkoła Rzemiosł Artystycznych i Zarządzania. c.na wysokości: dolna krawędź nie niżej niż 2 metry od poziomu podłoża i nie wyżej niż 5 metrów od poziomu podłoża; 4.Wynajem nośników w ilości: 25 w każdym z miast (Kraków, Warszawa, Wrocław) przy czym w GOP: 20 w Katowicach, 3 w Gliwicach, 1 w Tychach i 1 w Bytomiu tj. każda ze wskazanych przez Wykonawcę w danym mieście lokalizacji musi znajdować się w promieniu do 3000 m od jakiejkolwiek ze wskazanych przez Zamawiającego w danym mieście Instytucji kultury/lokalizacji, przy czym poszczególne nośniki nie mogą znajdować się w odległości mniejszej niż 500 m od siebie. 5.Wydrukowanie na bilboardy plakatów o wymiarach co najmniej 500x235 cm i w ilości wystarczającej dla przeprowadzenia kampanii (również w przypadku konieczności wymienienia zniszczonego plakatu) zgodnie z dostarczonym projektem graficznym przesłanym na wskazany przez Wykonawcę serwer ftp lub przesyłanym mailem w postaci plików PDF, JPG, TIFF w terminie 14 dni roboczych przed dniem rozpoczęcia Kampanii. 6.Wyklejenie plakatów na nośnikach w terminie do 48 godzin od daty rozpoczęcia Kampanii. 7.Utrzymanie reklamy na nośnikach w należytym stanie technicznym, zgodnie z wymogami estetyki, prowadzenie stałych, bieżących kontroli jakości plakatów oraz, w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia, w tym na skutek aktów wandalizmu, wymiana plakatów na nowe na koszt Wykonawcy. 8.Wymianę plakatów w terminie 48 godzin od chwili powzięcia przez Wykonawcę wiadomości o ich uszkodzeniu lub zniszczeniu, również na podstawie informacji przekazanej Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej. 9.Po zakończeniu Kampanii - usunięcie plakatów z bilboardów oraz ich zniszczenie na koszt Wykonawcy. 10.Umożliwienie Zamawiającemu monitorowania drogą elektroniczną systemu wyklejania przez Wykonawcę plakatów. 11.Dostarczenie przez Wykonawcę raportu z kampanii reklamowej zawierającego datę wyklejenia każdego plakatu i fotografię dokumentującą daną lokalizację do 14 dni roboczych po jej zakończeniu. 12.Współpraca na zasadzie patronatu medialnego. Zamawiający umieści w projekcie graficznym logo Wykonawcy o wymiarach 50x20 cm. Warunki realizacji zostały również określone we wzorze Umowy stanowiącym integralną część SIWZ (Załącznik Nr 6 do formularza oferty). CZĘŚĆ III: Outdoorowa kampania reklamowa Muzeum Śląskiego przeprowadzona przy wykorzystaniu nośników typu citylight, tj. wynajem 5 nośników w odpowiednich lokalizacjach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia, wydruk plakatów w odpowiednich wymiarach i w odpowiedniej ilości dla nośników, wyklejenie plakatów na nośnikach, comiesięczna wymiana plakatów na każdym z nośników oraz zniszczenie wymienionych plakatów. 1.Termin ekspozycji: od 1 stycznia 2012 r. - do 31 grudnia 2012 r. 2.Ekspozycja plakatów reklamowych Muzeum Śląskiego na nośnikach typu citylight usytuowanych w wiatach przystankowych tramwajowych lub autobusowych (strona wewnętrzna) lub na terenie przystanków tramwajowych lub autobusowych (jeżeli przystanek nie posiada wiaty) również od strony wewnętrznej. 3.Wynajem nośników w ilości: 5 sztuk, tj. po jednym nośniku w danej lokalizacji wybranej przez Wykonawcę spośród lokalizacji wymienionych w ust. 5. 4.System miesięcznej wymiany plakatów = 1 typ plakatu eksponowany w każdym z 5 nośników przez okres jednego miesiąca = 12 zmian ekspozycji w każdym z 5 nośników przez okres 1 roku. 5.Lokalizacja: ścisłe centrum Katowic, miejsca: Teatr Śląski - ul. Warszawska, Uniwersytet Śląski - Plac Sejmu Śl., Akademia Ekonomiczna - ul. 1-Maja, Pałac Młodzieży - ul. Mikołowska, Rondo Sztuki - Rondo im. gen. Ziętka, Rynek, Plac Młodzieży Powstańczej, Plac Wolności, SCC - ul. Chorzowska, Biblioteka Śląska - plac Rady Europy. 6.Comiesięczny wydruk plakatów o wymiarach co najmniej 180x120 cm i w ilości wystarczającej dla przeprowadzenia Kampanii (również w przypadku konieczności wymienienia zniszczonego plakatu) zgodnie z dostarczonym przez zamawiającego projektem graficznym przesłanym na wskazany przez Wykonawcę serwer ftp lub przesyłanym mailem w postaci plików PDF, JPG, TIFF w terminie 5 dni roboczych przed pierwszym dniem każdego miesiąca. 7.Wyklejenie plakatów na nośnikach w terminie do 48 godzin od daty rozpoczęcia Kampanii. 8.Comiesięczna wymiana plakatów w wiatach w terminie do dwóch dni od pierwszego dnia danego miesiąca oraz zniszczenie wymienionych plakatów. 9.Wymianę plakatów w terminie 48 godzin od chwili powzięcia przez Wykonawcę wiadomości o ich uszkodzeniu, również na podstawie informacji przekazanej przez Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej. 10.Całoroczny monitoring nośników + utrzymanie reklamy na nośnikach w należytym stanie technicznym, zgodnie z wymogami estetyki. 11.Współpraca na zasadzie patronatu medialnego. Zamawiający umieści w projekcie graficznym logo Wykonawcy o wymiarach 5x8 cm. Warunki realizacji zostały również określone we wzorze Umowy stanowiącym integralną część SIWZ (Załącznik Nr 7 do formularza oferty)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Ogólnopolska outdoorowa kampania informacyjno-promocyjna Nowej Siedziby Muzeum Śląskiego przeprowadzona przy wykorzystaniu nośników typu bilboard 12m2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ströer Media Sp. z o.o. , Sp. komandytowa, ul. Belwederska 6A, 00-762 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55800,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70110,00

  • Oferta z najniższą ceną: 55159,35 / Oferta z najwyższą ceną: 70110,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Outdoorowa kampania reklamowa Muzeum Śląskiego przeprowadzona przy wykorzystaniu nośników typu citylight

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Business Consulting Sp. z o.o., ul. 1 Maja 88, 40-240 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24480,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24354,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24354,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34875,81

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.