Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-26
Warszawa: Dostawa systemu serwerowego do gromadzenia i przechowywania danych
Numer ogłoszenia: 167940 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski - Wydział Zarządzania , ul. Szturmowa 1/3, 02-678 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5534000, faks 022 5534001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wz.uw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu serwerowego do gromadzenia i przechowywania danych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup systemu serwerowego do gromadzenia i przechowywania danych, na który składają się następujące elementy: 1) zestaw 7 serwerów w technologii blade, 2) serwerowa przestrzeń danych w technologii SAN, 3) VMware vCenter Server for VMware Infrastructure. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w kwocie 15 000 zł (piętnaście tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania i spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) są autoryzowanymi partnerami producenta oferowanego sprzętu w zakresie sprzedaży, implementacji i wdrożenia; 5) są autoryzowanymi partnerami oprogramowania VMware. 2. Warunek określony w pkt 1 ppkt 1 będzie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawca posiada aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej. 3. Warunek określony w pkt 1 ppkt 2 będzie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 (dwa) zamówienia polegające na implementacji macierzy SAN w środowisku HP BladeSystem, potwierdzone dokumentem wystawionym przez podmiot zamawiający, świadczącym o należytym wykonaniu zamówienia. 4. Warunek określony w pkt 1 ppkt 3 będzie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawca spełnia następujące wymogi: 1) w ostatnim roku obrotowym osiągnął przychód netto ze sprzedaży nie mniejszy niż 1 000 000 zł (jeden milion złotych); UWAGA: przy ocenie spełniania niniejszego warunku jako ostatni rok obrotowy zamawiający weźmie pod uwagę: - w przypadku wykonawców zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - ostatni rok obrotowy, za który upłynął termin sporządzenia rocznego sprawozdania finansowego, wg stanu na dzień otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu; - w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - rok 2008. 2) posiada lub w okresie trzech miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu posiadał na rachunku bankowym lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 600 000 zł (sześćset tysięcy złotych). 5. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców występujących wspólnie: 1) warunek opisany w pkt 2 musi spełniać każdy z wykonawców występujących wspólnie (niespełnienie warunku przez któregokolwiek z wykonawców występujących wspólnie powoduje wykluczenie wszystkich); 2) warunek opisany w pkt 3 musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie; 3) warunek opisany w pkt 4 ppkt 1 musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie, z zastrzeżeniem, że każdy z wykonawców występujących wspólnie musi udokumentować osiągniecie w ostatnim roku obrotowym dodatniego przychodu netto ze sprzedaży; 4) warunek opisany w pkt 4 ppkt 2 muszą spełniać łącznie wszyscy wykonawcy występujący wspólnie; 5) autoryzowanym partnerem producenta oferowanego sprzętu w zakresie sprzedaży, implementacji i wdrożenia musi być przynajmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie; 6) autoryzowanym partnerem oprogramowania VMware musi być przynajmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie; 7) podleganie wykluczeniu z postępowania przez któregokolwiek z wykonawców występujących wspólnie powoduje wykluczenie wszystkich. 6. Oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokona komisja przetargowa. Ocena będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia i będzie oparta na informacjach zawartych w dokumentach złożonych przez wykonawcę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; c) wykaz zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE; d) dokumenty potwierdzające, że zamówienia wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt c), zostały wykonane należycie (referencje, opinie, itp.), wystawione przez podmioty, na rzecz których były zrealizowane zamówienia; e) rachunek zysków i strat za ostatni rok obrotowy, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - oświadczenie o wysokości przychodu netto ze sprzedaży za rok 2008, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ - OŚWIADCZENIE O WYSOKOŚCI PRZYCHODU; f) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; informacja musi być sporządzona w sposób umożliwiający ocenę spełniania przez wykonawcę warunku opisanego w pkt 4 ppkt 2 niniejszej sekcji ogłoszenia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt b) składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów (...) [Dz. U. Nr 87, poz. 605, z późn. zm.]..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wz.uw.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w pkt I.1 niniejszego ogłoszenia.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Wydziału Zarządzania UW (adres w pkt I.1 niniejszego ogłoszenia), pokój nr C319.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług hotelowych dla artystów i realizatorów gościnnych Teatru Wielkiego - Opery Narodowej
- RZP-67/KS/2025 - Leki różne IV
- ZAKUP POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH NA POTRZEBY KURATORIUM OŚWIATY W WARSZAWIE
- Tłumaczenie przysięgłe na język polski umowy konsorcyjnej do projektu "eNovation"
- "Dostawa 6 sztuk urządzeń Firewall do zabezpieczenia sieci wraz z instalacją i konfiguracją."
- Dostawa produktów leczniczych do żywienia pozajelitowego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP/243-323/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb Wydziału Elektroniki, Fotoniki i Mikrosystemów Politechniki Wrocławskiej
- Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa - zakup, instalacja, konfiguracja oraz wdrożenie systemu do zarządzania urządzeniami mobilnymi (MDM)
- Dostawa oprogramowania biurowego na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Szczecinie
- Zakup i dostawa Sprzętu: Część 1: projektorów laserowych (15 szt.) oraz/lub Część 2: monitora dotykowego wraz z wbudowaną kamerą i mikrofonem (1 zestaw) dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Targu.
- Remont oraz doposażenie budynków Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Więcborku oraz Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Więcborku
- Zakup i utrzymanie zintegrowanego systemu zarządzania oświatą udostępnionego na Platformie Edukacyjnej - rawska eOświata
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





