eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług całodobowej ochrony budynków i mienia IERiGŻ-PIB.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-22

Warszawa: Świadczenie usług całodobowej ochrony budynków i mienia IERiGŻ-PIB.
Numer ogłoszenia: 167930 - 2008; data zamieszczenia: 22.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy, ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 50 54 444, fax 022 8271960.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ierigz.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: prace badawczo-rozwojowe w dziedzinie nauk ekonomicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług całodobowej ochrony budynków i mienia IERiGŻ-PIB..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usług ochrony budynków i mienia w budynkach IERiGŻ-PIB oraz utrzymywanie systemu elektronicznej ochrony w stanie poprawnego funkcjonowania. Charakterystyka obiektów i zakres ochrony: -Budynek biurowy przy ul. Świętokrzyskiej 20 w Warszawie. Należy zorganizować ochronę przed kradzieżą, pożarem, kradzieżą z włamaniem z zewnątrz i innymi zagrożeniami mienia w budynku Świętokrzyska 20 na posterunku stacjonarno-obchodowym w budynku 5 - piętrowym z parterem, antresolą, piwnicą i poddaszem. Ochronie podlega również garaż podziemny połączony z powyższym budynkiem. -Budynek częściowo monitorowany, system alarmowy w pomieszczeniu specjalnym. -Budynek biurowy przy ul. Szkolnej 2/4 w Warszawie. Należy zorganizować ochronę przed kradzieżą, pożarem, kradzieżą z włamaniem z zewnątrz i innymi, mienia w budynku Szkolna 2/4 na posterunku stacjonarno-obchodowym w budynku 4 - piętrowym wraz z parterem, piwnicą i poddaszem. Ochronie podlega również teren wewnętrznego parkingu przylegającego do budynku. Budynek częściowo monitorowany. -Budynek biurowy przy ul. Jasnej 15 w Warszawie. Należy zorganizować ochronę przed kradzieżą, pożarem, kradzieżą z włamaniem z zewnątrz i innymi, mienia w budynku Jasna 15 na posterunku stacjonarno-obchodowym w budynku 3 - piętrowym wraz z parterem, piwnicą i poddaszem. Cały budynek wyposażony w instalację sygnalizacji włamania i napadu. -W godzinach 7.00-19.00 ochronie pośredniej podlegał będzie budynek przy Placu Dąbrowskiego 3. Pracownicy ochrony szczególnie zobowiązani będą do: · sprawdzania stanu zabezpieczeń obiektów i pomieszczeń w ciągu całej doby, · udaremnienia włamania, rabunku, napadu, kradzieży, dewastacji lub fizycznego odparcia ataku, zabezpieczenia obiektu chronionego do czasu przybycia pracowników poszkodowanego. Zawiadomienia Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego oraz wskazanych osób spośród pracowników Instytutu. Zapobiegania niszczeniu mienia oraz przeciwdziałania zdarzeniom powodującym szkody, zabezpieczania wszelkich śladów działań niezgodnych z prawem, · posiadania stroju służbowego i czytelnych identyfikatorów, oraz niezbędnych środków łączności zewnętrznej, · zwracania uwagi, aby na terenie obiektu przebywały tylko uprawnione osoby, · zwracania szczególnej uwagi na wnoszone i wynoszone z budynku przedmioty, · wydawania kluczy od pomieszczeń uprawnionym osobom, · łączenia rozmów telefonicznych po godzinach pracy Instytutu, · obsługi urządzenia transportowego do wózków inwalidzkich (w miarę doraźnych potrzeb), pracownicy ochrony zostaną przeszkoleni przez Zamawiającego do okazjonalnej obsługi urządzenia transportowego dla wózków inwalidzkich, · monitorowania obrazu z kamer telewizji dozorowej, · telefoniczne powiadamianie odpowiednich służb (konserwatorów) o awariach urządzeń technicznych budynku, · kierowania interesantów do odpowiednich firm, pomieszczeń sanitarnych itp., · przekazywania informacji i uwag związanych z ochroną obiektów, · zachowania poufności informacji w zakresie chronionego obiektu, · postępowania zgodnie z regulaminem ochrony obiektu obowiązującym w strzeżonym obiekcie. · Czas pełnienia dyżurów · Budynek przy ul. Świętokrzyskiej 20 - 1 pracownik ochrony przez całą dobę we wszystkie dni miesiąca. · Budynek przy ul. Szkolnej 2/4 - 1 pracownik ochrony przez całą dobę we wszystkie dni miesiąca. · Budynek przy ul. Jasnej 15 - 1 pracownik ochrony przez całą dobę we wszystkie dni miesiąca - od czasu zakończenia remontu (październik 2008). · Ponadto należy zapewnić dyżur dodatkowego pracownika na posterunku obchodowym w powyższych budynkach. Dyżur należy pełnić od godz. 07.00 do godz. 19.00 w dni robocze (od poniedziałku do piątku). -Pracownicy ochrony muszą być przeszkoleni, niekarani, posiadający umiejętność dobrego kontaktu z ludźmi, o korzystnym wyglądzie i predyspozycjach do wykonywanej pracy. -Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymywania systemu elektronicznej ochrony w stanie poprawnego funkcjonowania. Systemy rozpoznania ruchu są wyposażone w 27 szt. czujek (w tym 23 czujki będą posiadały gwarancję - montaż w październiku 2008 w budynku przy ul. Jasnej 15) oraz 2 zestawy aktywnych barier podczerwieni. System przemysłowej telewizji dozorowanej posiada 14 szt. kamer. -Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania czynności ochronnych z pełną starannością przy pomocy zatrudnionych agentów ochrony, przeszkolonych w zakresie metod i sposobów prowadzenia ochrony oraz posiadających niezbędne doświadczenie i nienaganną opinię. -Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przyjazd grupy patrolowo - interwencyjnej i podjąć interwencję w czasie nie dłuższym niż 15 minut od chwili powiadomienia przez osobę dozorującą lub upoważnionego pracownika Zamawiającego. -Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego dostosowywania warunków ochrony do bieżących potrzeb Zamawiającego. Usługa ta będzie realizowana zgodnie z warunkami finansowymi przedstawionymi przez Wykonawcę w ofercie do przetargu. -Zamawiający informuje, że w celu należytego przygotowania oferty Wykonawca powinien dokonać wizji obiektów. Nie przeprowadzenie wizji obiektów przez Wykonawcę nie spowoduje odrzucenia oferty. -O zamiarze przeprowadzenia wizji Wykonawca poinformuje Zamawiającego co najmniej na 2 dni wcześniej faxem. -Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji obiektów w dni robocze począwszy od dnia 29.07.2008 r. w godzinach 9:00 - 14:00.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 7000 złotych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne na podstawie art. 22 i art. 24 ustawy Pzp oraz warunki szczegółowe: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. tj. posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późniejszymi zmianami). 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (odpowiedzialność deliktowa i kontraktowa) na kwotę minimum 1 000 000 złotych. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Pzp. 4. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dysponują osobami posiadającymi wymagane uprawnienia w zakresie ochrony fizycznej - licencja I stopnia lub przeszkolenie wewnętrzne dla pracowników i licencja II stopnia dla szefa ochrony, które będą wykonywać zamówienie. 5. Zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia określonemu w pkt.3. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt 7 przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg formuły -spełnia - nie spełnia-.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ należy załączyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny w terminie składania ofert odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne w terminie składania ofert zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub wraz z dokumentem z tego urzędu, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne w terminie składania ofert zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem składek na Fundusz Ubezpieczeń Społecznych lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności w okresie realizacji przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł . 6. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat wykonał minimum 3 usługi polegające na całodobowej ochronie budynków i mienia (budynki użyteczności publicznej - urzędy, banki) o wartości nie mniejszej niż 500 000 złotych każda. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 7. Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późniejszymi zmianami). 8. Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia z zakresu ochrony fizycznej- licencja II stopnia dla szefa ochrony (dla nadzorującego pracę). 9. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 Pzp - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności podmiotu zbiorowego, którym jest lub był składający ofertę albo podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego składającego ofertę - o odpowiedzialności podmiotów określonych w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Dokument potwierdzający wniesienie wadium 12. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 13. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.3. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 14. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pk. 6.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 15. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 16. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Do pełnomocnictwa należy dołączyć wypełniony formularz stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ - informacje o podmiocie wspólnym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ierigz.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - Państwowy Instytut Badawczy 00-002 Warszawa, ul. Świętokrzyska 20, pokój 115.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej-Państwowy Instytut Badawczy , 00-002 Warszawa, ul. Świętokrzyska 20, Kancelaria - pok. 212..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.