Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-22
Gorzów Wielkopolski: DOSTOSOWANIE DO OBOWIĄZUJĄCYCH WYMAGAŃ STANDARYZACYJNYCH WYKORZYSTYWANYCH OBECNIE SYSTEMÓW TARYFIKACJI POŁĄCZEŃ TELEFONICZNYCH POLICJI LUBUSKIEJ.
Numer ogłoszenia: 167851 - 2008; data zamieszczenia: 22.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, fax 095 7211455.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.gorzow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie Dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: POLICJA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTOSOWANIE DO OBOWIĄZUJĄCYCH WYMAGAŃ STANDARYZACYJNYCH WYKORZYSTYWANYCH OBECNIE SYSTEMÓW TARYFIKACJI POŁĄCZEŃ TELEFONICZNYCH POLICJI LUBUSKIEJ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu składników systemu taryfikacyjnego w ramach zadania: DOSTOSOWANIE DO OBOWIĄZUJĄCYCH WYMAGAŃ STANDARYZACYJNYCH WYKORZYSTYWANYCH OBECNIE SYSTEMÓW TARYFIKACJI POŁĄCZEŃ TELEFONICZNYCH POLICJI LUBUSKIEJ. 2)Zakres zamówienia obejmuje: a)Zamawiający wymaga wdrożenia systemu taryfikacji i rejestracji połączeń telefonicznych z możliwością przetwarzania do 1.000.000 rekordów miesięcznie i przypisywania połączeń dla 10.000 numerów wewnętrznych umożliwiając pracę przez cały rok bez konieczności archiwizacji danych dla 33 central telefonicznych. b)W celu realizacji przedmiotu zamówienia dopuszcza się wykorzystanie elementów istniejącego systemu taryfikacyjnego. c)System taryfikacyjny Policji lubuskiej nie współpracuje z żadnym systemem zewnętrznym innym niż policyjny. d)Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia, uruchomienia i instalacji buforów taryfikacyjnych o pojemności minimum 500.000 rekordów dla szczebla KWP, KMP i KPP oraz o pojemności minimum 25.000 rekordów dla szczebla KP, łączących się z serwerem taryfikacyjnym w wydzieloną podsieć o ustalonej adresacji IP oraz dostawy, instalacji i uruchomienia dwóch stanowisk komputerowych (dotyczy KWP w Gorzowie Wlkp.) z przeznaczeniem i w konfiguracji minimalnej zawartej w rozdz. VII i VIII w załączniku nr 1 do SIWZ (SOPZ) 3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ i jej załącznikach wraz z opisem gwarancji i serwisu oraz wymaganiami dotyczącymi szkolenia został przedstawiony w załączniku nr 1 do SIWZ (SOPZ), dostępnej na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl od momentu publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 64.22.70.00 - Zintegrowane usługi telekomunikacyjne2 Kod CPV wg słownika 2008: 64.22.70.00 - Zintegrowane usługi telekomunikacyjne Oryginalny kod CPV: 32.54.10.00 - Wyposażenie centrali Kod CPV wg słownika 2008: 32.54.10.00 - Wyposażenie centrali Oryginalny kod CPV: 30.25.31.00 - System billingowy Kod CPV wg słownika 2008: 48.44.41.00 - System billingowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2)Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z wymaganiami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3)Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu /spełnia - nie spełnia/ będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie postawionych warunków. Wszystkie dokumenty jakie Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu są wymienione w pkt XIII SIWZ. 4)Przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej należy traktować jako wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wyrok ZA UZP/ZO/0-1089/05). 5)W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (Konsorcjum/Spółka Cywilna) warunki wymienione w ppkt 1) lit a) i d) muszą być spełnione przez każdego z członków Konsorcjum/przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki Cywilnej osobno natomiast warunki wymienione w ppkt 1) lit b),c) członkowie Konsorcjum/ przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki Cywilnej mogą spełniać wspólnie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o dokumentach jakie Wykonawca musi załączyć do oferty: 1)Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz. U. Nr 19 poz.177, z późn. zm.) b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2)Wykonawcy zagraniczni: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. XIII ppkt. 1 lit b), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty o których mowa (Wykonawcy zagraniczni) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej (Wykonawcy zagraniczni), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3)Na potwierdzenie spełniania przez oferowane usługi wraz z dostawą wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ Wykonawca musi załączyć do oferty: a)Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć: Oświadczenie Wykonawcy, w formie wykazu oferowanych przez niego urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia tj.(bufor taryfikacyjny, stanowisko serwera taryfikacyjnego, stanowisko serwera wydruku i backup-u), spełnianych wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ i jej załącznikach a w szczególności wymagania określone w zał. nr 1 do SIWZ SOPZ. (Wzór - stanowi zał. nr 7 do SIWZ - wykaz oferowanych urządzeń). Do oświadczenia należy załączyć dokumentację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia w polskiej wersji językowej, obejmującą opis techniczny wszystkich oferowanych urządzeń 4)Ponadto wykonawca musi załączyć do oferty: a)Formularz Ofertowy, b)Oświadczenie o podwykonawcach, c)Podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną projekt umowy, d)W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć upoważnienie lub pełnomocnictwo określające zakres czynności, do których jest umocowany, e)W przypadku złożenia oferty przez Spółkę Cywilną należy załączyć oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę f)oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (wyznaczenie lidera). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie zastosowanie maja przepisy ustawy zawarte w art. 23 ust. 1-4 ustawy. 6)Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń itp.) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art.24 ust.2 pkt.2 Ustawy P.z.p. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 Kodeksu Karnego. 7)Szczegółowy opis dokumentów , które Wykonawca musi załączyć do oferty zawiera pkt XIII SIWZ która jest dostępna na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl. Wzory formularzy stanowią załączniki do SIWZ - również dostępne na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać w siedzibie Zamawiającego tj.:Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10, Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych pokój nr 304,305, blok B.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie Dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie Dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., pokój nr 304, 305 blok B. Termin składania ofert upływa dnia 31.07.2008r.o godz.11.00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1)Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej ( art.9 ust.1 ustawy P.z.p.) w języku polskim. Wszelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować do Sekcji ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych; fax 095/7211435;e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl 2)Okres realizacji zamówienia: Do 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 3)Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 4)Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. 5)Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę dla zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy podziemnej budowli ochronnej.
- Dostawa zestawów komputerowych
- "Usługa polegająca na stwierdzeniu zgonu, wystawieniu karty zgonu oraz ustalenia jego przyczyny osobom zmarłym w granicach administracyjnych Powiatu Gorzowskiego"
- "(PUP.2500.24.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)".
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji w gminnych budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w ramach realizowanego projektu "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





