Ogłoszenie z dnia 2007-09-16
Warszawa: Usługi przeprowadzenia sesji informacyjno-doradczych pt. Rozwój kompetencji ośrodka KSU do świadczenia usług dla przedstawicieli Krajowego Systemu Usług dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw (KSU)
Numer ogłoszenia: 167844 - 2007; data zamieszczenia: 16.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 432 80 80, fax (022) 432 86 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.parp.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: agencja rządowa działająca na podstawie Ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi przeprowadzenia sesji informacyjno-doradczych pt. Rozwój kompetencji ośrodka KSU do świadczenia usług dla przedstawicieli Krajowego Systemu Usług dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw (KSU).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na przeprowadzeniu sesji informacyjno-doradczych dla przedstawicieli Krajowego Systemu Usług dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw (KSU), w tym dla osób pracujących w Punktach Konsultacyjnych (PK) oraz ośrodkach Krajowej Sieci Innowacji (KSI - zarejestrowanych w KSU w zakresie świadczenia usługi doradczej o charakterze proinnowacyjnym), w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 kwietnia 2008 r. Sesje realizowane w ramach zamówienia mają przyczynić się do podniesienia kompetencji ośrodków KSU w zakresie świadczonych usług oraz pozwolić na rozwój ich oferty. Niniejsze zamówienie będzie dotyczyć przeprowadzenia dla przedstawicieli Krajowego Systemu Usług dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw (KSU) w sumie 16 sesji informacyjno-doradczych w ramach następujących zakresów tematycznych: 1) Profesjonalna obsługa klienta (ze szczególnym uwzględnieniem Punktu Konsultacyjnego); 2) Identyfikowanie zdolności i predyspozycji do prowadzenia działalności gospodarczej oraz standardowe obszary problemowe w doradztwie dla osób podejmujących działalność gospodarczą po raz pierwszy; 3) Zarządzanie projektami finansowanymi ze środków UE; 4) Podstawy marketingu w handlu zagranicznym; 5) Budowanie strategii eksportowej; 6) Organizacja konsorcjów eksportowych; 7) Kształtowanie współpracy ośrodka KSU z samorządem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.22.00 - Seminaria szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.52.20.00 - Seminaria szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.; a) w ciągu 3 ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 5 zamówień, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegających na dostarczeniu wiedzy w formie doradztwa lub szkoleń z zakresu profesjonalnej obsługi klienta, wspierania eksportu lub zarządzania projektami, b) dysponują zespołem składającym się co najmniej z 10 ekspertów o kwalifikacjach teoretycznych oraz praktycznych odpowiadających przedmiotowi zamówienia. Osoby z zespołu ekspertów muszą łącznie posiadać następujące doświadczenie i kwalifikacje, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość występowania jednego eksperta w kilku dziedzinach: · co najmniej 1 osoba posiada wiedzę z zakresu problematyki sprzedaży usług i pozyskiwania klienta, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła jako ekspert w realizacji co najmniej 4 zamówień, polegających na dostarczeniu wiedzy w formie szkoleń lub doradztwa z zakresu sprzedaży usług i pozyskiwania klienta; · co najmniej 1 osoba posiada wiedzę z zakresu komunikacji interpersonalnej i obsługi klienta, tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła jako ekspert w realizacji co najmniej 4 zamówień, polegających na dostarczeniu wiedzy w formie szkoleń lub doradztwa z zakresu komunikacji interpersonalnej i profesjonalnej obsługi klienta; · co najmniej 2 osoby posiadają wiedzę z zakresu zarządzania projektami finansowanymi z UE, tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyły jako eksperci w realizacji co najmniej 3 zamówień, polegających na dostarczeniu wiedzy w formie szkoleń lub doradztwa z zakresu zarządzania projektami finansowanymi z UE; · co najmniej 2 osoby posiadają wiedzę z zakresu handlu zagranicznego, w tym marketingu, budowania strategii eksportowej i organizacji konsorcjów eksportowych, tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyły jako eksperci w realizacji co najmniej 3 zamówień, polegających na dostarczeniu wiedzy w formie doradztwa lub szkoleń z zakresu marketingu w handlu zagranicznym, budowania strategii eksportowej i organizacji konsorcjów eksportowych; · co najmniej 2 osoby posiadają wiedzę z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej, w tym w zakresie identyfikacji zdolności i predyspozycji do jej prowadzenia, tj.: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert były autorami lub współautorami co najmniej 2 opracowań / publikacji / ekspertyz, związanych z powyższą problematyką oraz uczestniczyły jako eksperci w realizacji co najmniej 2 zamówień polegających na dostarczeniu wiedzy w formie doradztwa lub szkoleń lub - uczestniczyły jako eksperci w realizacji co najmniej 2 zamówień, polegających na dostarczeniu wiedzy np. w formie doradztwa lub szkoleń w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, w tym dotyczących identyfikacji zdolności i predyspozycji do prowadzenia działalności gospodarczej, · co najmniej 2 osoby posiadają wiedzę z zakresu współpracy organizacji wspierania biznesu z samorządem wojewódzkim i lokalnym, tj.: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyły po stronie samorządu wojewódzkiego lub lokalnego albo jako eksperci w co najmniej 2 projektach wymagających współpracy organizacji wspierania biznesu oraz samorządu wojewódzkiego lub lokalnego oraz uczestniczyły jako eksperci w realizacji co najmniej 2 zamówień polegających na dostarczeniu wiedzy w formie doradztwa lub szkoleń lub - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert były autorami lub współautorami co najmniej 2 opracowań / publikacji / ekspertyz, związanych z tematyką kształtowania współpracy organizacji wspierania biznesu z samorządem wojewódzkim lub lokalnym oraz uczestniczyły jako eksperci w realizacji co najmniej 2 zamówień polegających na dostarczeniu wiedzy w formie doradztwa lub szkoleń. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w pkt 4) muszą spełnić wszyscy Wykonawcy, a warunki określone w pkt1) - 3) muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. 6) Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 3) wykaz wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 5 zamówień, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony według wzoru, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich, 4) wykaz osób (ekspertów), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, 5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 6) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7) Dokumenty, o których mowa w pkt. 5) i 6), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 9) Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Metodologia prowadzenia części informacyjnej sesji - 20
- 3. Metodologia prowadzenia części doradczej sesji - 20
- 4. Rodzaj i zakres materiałów dla uczestników każdej sesji Informacyjno-doradczej - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.parp.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2007 godzina 09:30, miejsce: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, Kancelaria I p.(pok.165).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie częściowo finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 1.1.1 Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw, realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz środków budżetowych.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 7 części
- Dostawa zestawów do implantacji portów z zastosowaniem elektrokardiograficznej lokalizacji końcówki cewnika portu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.137.2025
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
- Usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii komórkowej i Internetu mobilnego
- Leasing pojazdu służbowego
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





