eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Konserwacja pomieszczeń, malowanie elewacji, wymiana wykładzin podłogowych, konserwacja węzłów sanitarnych w budynkach nr 2, 3, 11 zlokalizowanych w kompleksie wojskowym Wysoka Głogowska

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-17

Rzeszów: Konserwacja pomieszczeń, malowanie elewacji, wymiana wykładzin podłogowych, konserwacja węzłów sanitarnych w budynkach nr 2, 3, 11 zlokalizowanych w kompleksie wojskowym Wysoka Głogowska
Numer ogłoszenia: 167839 - 2015; data zamieszczenia: 17.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149683 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4784, ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 715 56 59, faks 17 715 63 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA WOJSKOWA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja pomieszczeń, malowanie elewacji, wymiana wykładzin podłogowych, konserwacja węzłów sanitarnych w budynkach nr 2, 3, 11 zlokalizowanych w kompleksie wojskowym Wysoka Głogowska.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty konserwacyjne malowanie elewacji, wymiana wykładzin podłogowych, konserwacja węzłów sanitarnych w budynkach nr 2, 3, 11 zlokalizowanych w kompleksie wojskowym Wysoka Głogowska. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót: Budynek Nr 2 - przygotowanie powierzchni sufitów i ścian wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi do malowania, - dwukrotne malowanie sufitów farbą emulsyjną, - dwukrotne malowanie ścian, wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi, farbą emulsyjną, - malowanie lamperii olejnej w korytarzu, przedsionku i pomieszczeniu gospodarczym, - malowanie rur instalacji c.o., - wymiana płytek wypełniających sufit podwieszony w pomieszczeniu nr 7 z konserwacją konstrukcji nośnej sufitu, przygotowaniu powierzchni sufitu i ścian powyżej sufitu podwieszonego z malowaniem farbą wapienną, - likwidacja zawilgocenia w pom. 9, z odbiciem uszkodzonego tynku, przeprowadzeniem oczyszczenia i gruntowania ściany środkiem p. pleśniowym i p. grzybowym, wykonaniem nowego tynku, - wymiana drewnianych drzwi wejściowych do budynku oraz drzwi wejściowych z przedsionka do korytarza na drzwi aluminiowe, z ciepłego aluminium, - malowanie stolarki wewnętrznej, drzwiowej (drzwi korytarzowe oraz naświetla), z podmalowaniem i naprawą drobnych uszkodzeń drzwi w WC i drzwi wewnętrznych pomieszczeń, - wymiana kratek wentylacyjnych, - wymiana cokolika z płytek w korytarzu, przedsionku oraz pomieszczeniu przy magazynie, - malowanie krat okiennych, - poprawa drobnych uszkodzeń wyprawy elewacji, - wymiana uszkodzonych drzwi przesuwnych do kabiny prysznicowej, - porządkowanie, sprzątanie, mycie po robotach remontowych i renowacyjnych pomieszczeń budynku z usuwaniem uszkodzeń. Budynek Nr 3 - przygotowanie powierzchni sufitów i ścian wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi do malowania, - dwukrotne malowanie sufitów farbą emulsyjną, - dwukrotne malowanie ścian, wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi, farbą emulsyjną, - malowanie lamperii olejnej w pomieszczeniach budynku, - malowanie rur instalacji c.o., - malowanie krat okiennych, - demontaż boazerii w sali wykładowej, naprawa tynku, malowanie ścian farbą emulsyjną, - demontaż wewnętrznej kraty w pomieszczeniu sali wykładowej, - wymiana okien drewnianych na okna pcv wraz z wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, - wymiana drzwi drewnianych wewnętrznych (poza pomieszczeniami biurowymi), na drzwi drewniane z ościeżnicą drewnianą i drzwi stalowe oraz obicie blachą powlekaną drzwi do magazynków, - wymiana drewnianych drzwi wejściowych do budynku na drzwi aluminiowe, z ciepłego aluminium (poza wejściem do pomieszczeń biurowych), - montaż, w wskazanych w przedmiarze drzwiach, zamków bębenkowych, wzmocnionych, atestowanych, klasy C, - wymiana istniejących posadzek z wykładzin pcv na posadzki z pcv, posadzki z płytek gres z wykonaniem nowej izolacji pod posadzkowej wraz z nowym podłożem i izolacją z folii w płynie, - likwidacja lamperii z farby olejnej oraz boazerii drewnianej (WC i pom. gospodarcze) z wykonaniem okładzin ścian z płytek, - konserwacja węzłów sanitarnych z wykonaniem zasilania elektrycznych podgrzewaczy wody, - przygotowanie powierzchni ścian elewacji do malowania, - dwukrotne malowanie ścian elewacji, wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi, farbą emulsyjną, malowanie okapów, wymiana zniszczonych obróbek blacharskich, - rozbiórka istniejących schodów betonowych i wykonie nowych schodów z kostki betonowej, szarej, w obramowaniu dolnego stopnia z obrzeży betonowych kolorowych (preferowany kolor czerwony), górnego stopnia z palisady betonowej (kolorystyka jak obrzeża) okrągłej, 12 cm, lub kwadratowej o boku 12 cm i min. długości 50 cm, - porządkowanie, sprzątanie, mycie po robotach remontowych i renowacyjnych pomieszczeń budynku z usuwaniem uszkodzeń. Budynek Nr 11 - przygotowanie powierzchni sufitów i ścian wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi do malowania, - dwukrotne malowanie sufitów farbą emulsyjną, - dwukrotne malowanie ścian, wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi, farbą emulsyjną, - malowanie stolarki drewnianej, wewnętrznej, - montaż sufitu podwieszonego w sali odpoczynku, - porządkowanie, sprzątanie, mycie po robotach remontowych i renowacyjnych pomieszczeń budynku z usuwaniem uszkodzeń. PO ZAKOŃCZONYCH ROBOTACH BUDOWLANYCH POMIESZCZENIA OBJĘTE REMONTEM NALEŻY DOPROWADZIĆ DO STANU POWSZECHNIE UWAŻANEGO ZA ESTETYCZNY, CZYSTY I UMOŻLIWIAJĄCY PROWADZENIE PRACY. Uwagi - uzyskany z rozbiórek gruz i odpady (np. demontaż stolarki) jak również odpady powstałe przy przygotowaniu powierzchni do robót malarskich, napraw i uzupełnień tynków, Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie i na własny koszt, - zdemontowane elementy metalowe Wykonawca po przeważeniu przekaże jako złom do magazynu SOI w Rzeszowie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9), Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (Załącznik nr 10). 4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 3 lata, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 10% Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji lub zaproponowany termin gwarancji będzie krótszy aniżeli 36 miesięcy - zostanie odrzucona. 6. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 8. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 9. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Konserwacja pomieszczeń, malowanie elewacji, wymiana wykładzin podłogowych, konserwacja węzłów sanitarnych w budynkach nr 2, 3, 11 zlokalizowanych w kompleksie wojskowym Wysoka Głogowska

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Remontowo-Budowlana WIDBUD Krzysztof Widuch, Jadachy 380, 39-442 Chmielów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138103,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 145000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 145000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 199826,69

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.