Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-03-31
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa oleju opałowego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji, do kontaktów: Piotr Zasieczny, ul. Jana Kochanowskiego 2A lok., 60-844 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8412743, 8412740, fax 061 8412744, e-mail: zzp@wielkopolska.policja.gov.pl, www.wielkopolska.policja.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oleju opałowego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: sukcesywna dostawa oleju opałowego w zależności od potrzeb zamawiającego do jednostek Policji województwa wielkopolskiego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: teren województwa wielkopolskiego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Rodzaj oleju opałowego:lekki Łączna ilość w tyś l:717.6 Ilośc do poszczególnych części w tyś l:1-150;2-39;3-78;4-21;5-15;6-12;7-21;8-12;9-19;10-12;11-20;12-21;13-123;14-25.5;15-25.8;16-20.1;17-30;18-42;19-18;20-18. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w PLN dla: całości-17300; poszczególnych części:1-3600;2-700;3-1900;4-500;5-400;6-300;7-600;8-300;9-500;10-300;11-500;12-500;13-3000;14-600;15-600;16-500;17-700;18-1000;19-400;20-400. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: płatne przelewem w terminie do 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo sporządzonej faktur zamawiającemu. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: określono w SIWZ. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu na podstawie art. 22 uPzp. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1)posiadają koncesje na obrót paliwami ciekłym; 2)posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)posiadają aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)posiadają aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)posiadają aktualne zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6)jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, pkt. 2 - 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości i wykonania decyzji właściwego organu; 7)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę stanowiącą równowartość 250.000 PLN dla odpowiedzialności kontraktowej i 250.000 PLN dla odpowiedzialności deliktowej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, minimum 3 dostaw oleju opałowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 100.000 PLN oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZZP-2310-33/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 18.05.2006, cena - 2,42 PLN. Warunki i sposób płatności: podana cena dotyczy płatności w kasie zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.05.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: członkowie komisji. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 18.05.2006, godzina 10:30, Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu, ul. Jana Kochanowskiego 2A, pok.59.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 24.03.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: sukcesywna dostawa oleju opałowego do Komendy Powiatowej Policji w Chodzieży, ul. Wiosny Ludów 14. 3) Zakres lub wartość: 150000 l 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: sukcesywna dostawa oleju opałowego do Zespołu Dzielnicowych w Krzyżu Wlkp., ul. Sikorskiego 8. 3) Zakres lub wartość: 39000 l 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: sukcesywna dostawa oleju opałowego do Rewiru Dzielnicowych w Trzciance, ul. Rooswelta 10. 3) Zakres lub wartość: 78000 l 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: sukcesywna dostawa oleju opałowego do Posterunku Policji w Dąbiu, ul. Łęczycka 62. 3) Zakres lub wartość: 21000 l 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: sukcesywna dostawa oleju opałowego do Punktu Przyjęć Dzielnicowych w Drzewcach 6. 3) Zakres lub wartość: 15000 l 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: sukcesywna dostawa oleju opałowego do Komisariatu Policji w Kazimierzu Biskupim, ul. 1-go Maja 3. 3) Zakres lub wartość: 12000 l 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: sukcesywna dostawa oleju opałowego do Rewiru Dzielnicowych w Kramsku, ul. Kurpinskiego 6. 3) Zakres lub wartość: 21000 l 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: sukcesywna dostawa oleju opałowego do Komisariatu policji w Ślesinie, ul. Polna 1. 3) Zakres lub wartość: 12000 l 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: sukcesywna dostawa oleju opałowego do Zespołu Dzielnicowych w Wierzbinku 68. 3) Zakres lub wartość: 19000 l 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: sukcesywna dostawa oleju opałowego do Komisariatu Policji w Wyrzysku, ul. Kościuszki 17. 3) Zakres lub wartość: 12000 l 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: sukcesywna dostawa oleju opałowego do Posterunku Policji w Brudzewie, ul. Wojciecha 2. 3) Zakres lub wartość: 20000 l 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: sukcesywna dostawa oleju opałowego do Posterunku Policji w Przykonie, ul. Szkolna 3. 3) Zakres lub wartość: 21000 l 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: sukcesywna dostawa oleju opałowego do Komendy Powiatowej Policji w Wągrowcu, ul. Taszarowo 11. 3) Zakres lub wartość: 123000 l 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 14 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: sukcesywna dostawa oleju opałowego do Rewiru Dzielnicowych w Skokach, ul. Kazimierza Wielkiego 15. 3) Zakres lub wartość: 25500 l 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 15 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: sukcesywna dostawa oleju opałowego do Rewiru Dzielnicowych w Mieścisku, ul. Janowiecka 2. 3) Zakres lub wartość: 25800 l 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 16 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: sukcesywna dostawa oleju opałowego do Posterunku Policji w Lipce, ul. Kościuszki 16. 3) Zakres lub wartość: 20100 l 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 17 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: sukcesywna dostawa oleju opałowego do Bazy Madazynowo-Transportowej KWP w Poznaniu, ul. Podolańska 52. 3) Zakres lub wartość: 30000 l 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 18 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: sukcesywna dostawa oleju opałowego do Oddziału Prewencji KWP w Poznaniu, ul. Taborowa 22. 3) Zakres lub wartość: 42000 l 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 19 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: sukcesywna dostawa oleju opałowego do Bazy Magazynowej KWP w Poznaniu, Piła-Motylewo ul. Ceramiczna. 3) Zakres lub wartość: 18000 l 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 20 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: sukcesywna dostawa oleju opałowego do Posterunku policji w Szydłowie 52. 3) Zakres lub wartość: 18000 l 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Dostawa worków do morcelacji tkanek nowotworowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA PODSTAWIE KART ABONAMENTOWYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO
- Dostawa samochodu ciężarowego, walca stalowego i ciągnika rolniczego z osprzętem i przyczepką transportową
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni Szkoły Podstawowej w Pasymiu"
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO OBIEKTÓW GMINY DĄBROWA BISKUPIA.
- Dostawa paliw płynnych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Św. Franciszka w Trzciannem na sezon grzewczy 2025/2026.
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA WIOŚ KATOWICE
- Dostawa oleju opałowego grzewczego do Domu Pomocy Społecznej "Rokitnik" w Białowieży
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





