eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceWYMIANĘ INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKU BIURA POWIATOWEGO PRZY UL. FOCHA 12 W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-14

Kielce: WYMIANĘ INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKU BIURA POWIATOWEGO PRZY UL. FOCHA 12 W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM
Numer ogłoszenia: 167773 - 2007; data zamieszczenia: 14.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny, ul. Warszawska 430, 25-414 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3490900.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANĘ INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKU BIURA POWIATOWEGO PRZY UL. FOCHA 12 W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Biura Powiatowego ARiMR w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Focha 12. Przedmiot zamówienia obejmuje: a.Inwentaryzację budynku pod kątem izolacyjności cieplnej b.Wykonanie projektu nowej instalacji grzewczej c.Demontaż istniejącej instalacji. d.Montaż nowej instalacji grzewczej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 74.22.21.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia podlegać będą Wykonawcy określeni w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.W celu potwierdzenia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca powinien spełnić następujące wymaganie: dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych bez ograniczeń. Należy wykazać co najmniej 1 osobę przewidzianą przy realizacji zamówienia, posiadającą stosowne uprawnienia budowlane do wykonania zamówienia, tj. do projektowania i kierowania robotami) wraz z informacją o stażu pracy, z załączeniem kopii uprawnień budowlanych oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, wydanego przez tę izbę, zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane tekst jedn. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu, muszą załączyć do oferty niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.1.Wypełniony formularz ofertowy 1.2.Kosztorys ofertowy. 1.3.Oświadczenie zgodne z wymaganiami art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych 1.4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku złożenia oferty przez spółkę z o.o., w której zaoferowana cena przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego w chwili zawierania umowy wymagane będzie przedłożenie uchwały jej wspólników chyba, że umowa spółki stanowi inaczej o zgodzie na zaciągnięcie takich zobowiązań kodeks Spółek Handlowych art. 230. W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną - umowa spółki. 1.5.Pełnomocnictwo oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. 1.6.Parafowany na wszystkich stronach przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną wzór umowy 1.7.Wykaz kadry technicznej przewidzianej do realizacji zamówienia , uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych bez ograniczeń, zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, wydanego przez tę izbę, zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane tekst jedn. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny ul. Warszawska 430 25 - 414 Kielce www.arimr.gov.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny ul. Warszawska 430 25 - 414 Kielce pok. 118.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.