Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-22
Nowy Sącz: Dostawa mebli biurowych
Numer ogłoszenia: 167766 - 2008; data zamieszczenia: 22.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Karpacki Oddział Straży Granicznej im. I Pułku Strzelców Podhalańskich w Nowym Sączu, ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-306 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 415 35 15, 018 415 32 10, fax 018 415 37 62.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.karpacki.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli biurowych: meble do zabudowy wraz z pulpitem pomieszczenia monitoringu, krzesła, fotele, komplet wypoczynkowy, meble biurowe, lustra, gablota
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.21.61.00 - Meble tapicerowane Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.61.00 - Meble tapicerowane Oryginalny kod CPV: 17.21.60.00 - Wyroby meblarskie Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.60.00 - Wyroby meblarskie Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.11.00.00 - Siedziska, krzesła i podobne części Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części Oryginalny kod CPV: 36.11.14.00 - Siedziska biurowe, szkolne i inne Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła Oryginalny kod CPV: 36.12.00.00 - Meble inne niż domowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.11.00 - Metalowe meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.14.00 - Meble komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.40.00 - Meble komputerowe Oryginalny kod CPV: 36.12.23.00 - Meble do przechowywania Kod CPV wg słownika 2008: 39.17.30.00 - Meble do przechowywania Oryginalny kod CPV: 36.13.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni Oryginalny kod CPV: 36.13.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane Oryginalny kod CPV: 36.14.15.00 - Meble modułowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.13.00 - Meble modułowe Oryginalny kod CPV: 36.14.60.00 - Meble recepcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.60.00 - Meble recepcyjne Oryginalny kod CPV: 36.14.30.00 - Meble konferencyjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.30.00 - Meble konferencyjne Oryginalny kod CPV: 36.14.70.00 - Meble z tworzyw sztucznych i innych Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 45.42.11.53 - Instalowanie zabudowanych mebli Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.53 - Instalowanie zabudowanych mebli .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: część I 2000 zł część II 1500 zł część III 3000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty - zał. nr 38 do SIWZ Oświadczenie z art. 22 - wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u. pzp.(zał. 39 do SIWZ), Aktualny dokument potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz że Wykomawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi (np. wypis z rejestru przedsiebiorców lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji - wystawiony nie wcześniej niż 6 mcy przed upływem terminu składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacki.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karpacki Oddział Straży Granicznej w Nowym Sączu, ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-306 Nowy Sącz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2008 godzina 12:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego (na biurze przepustek) lub na adres: Karpacki Oddział Straży Granicznej w Nowym Sączu, ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-306 Nowy Sącz, skrytka pocztowa 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: meble do zabudowy wraz z pulpitem pomieszczenia monitoringu,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble do zabudowy wraz z pulpitem pomieszczenia monitoringu szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 1-22, 34 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.61.00-0, 17.21.60.00-9, 36.10.00.00-2, 36.11.00.00-5, 36.11.13.00-5, 36.11.14.00-6, 36.12.00.00-8, 36.12.10.00-5, 36.12.11.00-7, 36.12.14.00-9, 36.12.23.00-5, 36.13.10.00-8, 36.13.31.10-6, 36.14.15.00-6, 36.14.60.00-6, 36.14.30.00-5, 36.14.70.00-3, 45.42.11.53-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: krzesła, fotele, komplet wypoczynkowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: krzesła, fotele, komplet wypoczynkowy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zał. 24-32 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.61.00-0, 17.21.60.00-9, 36.10.00.00-2, 36.11.00.00-5, 36.11.13.00-5, 36.11.14.00-6, 36.12.00.00-8, 36.12.10.00-5, 36.12.11.00-7, 36.12.14.00-9, 36.12.23.00-5, 36.13.10.00-8, 36.13.31.10-6, 36.14.15.00-6, 36.14.60.00-6, 36.14.30.00-5, 36.14.70.00-3, 45.42.11.53-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: meble biurowe, lustra, gablota.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble biurowe, lustra, gablota szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 23, 33, 35-37 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.61.00-0, 17.21.60.00-9, 36.10.00.00-2, 36.11.00.00-5, 36.11.13.00-5, 36.11.14.00-6, 36.12.00.00-8, 36.12.10.00-5, 36.12.11.00-7, 36.12.14.00-9, 36.12.23.00-5, 36.13.10.00-8, 36.13.31.10-6, 36.14.15.00-6, 36.14.60.00-6, 36.14.30.00-5, 36.14.70.00-3, 45.42.11.53-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.41.2024 Dostawa sprzętu komputerowego drukarek i oprogramowania na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Przebudowa układu komunikacyjnego od ulicy Tarnowskiej do drogi wewnętrznej przy ulicy Głowackiego - etap I oraz etap II
- Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych
- Rozbudowa drogi polegająca na budowie chodnika oraz oświetlenia ulicznego w ciągu drogi powiatowej nr 1466 K Stróże - Polna - Łużna w miejscowościach Stróże, Wyskitna, Polna w km 0+550 -1+725.
- "Dostawa owoców i warzyw do Zakładu Karnego w Nowym Sączu na okres Lipiec- Październik 2024"
- "Modernizacja - rozbudowa systemu PACS Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu."
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Dostawa mebli i wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Starej Wsi
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby PUP Żnin.
- Utworzenie 16 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w nowej instytucji żłobka pod adresem Lipinki 54, 38-305 Lipinki
- Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku
- Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.