eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piłabudowa ul. Szafirowej w Pile

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-14

Piła: budowa ul. Szafirowej w Pile
Numer ogłoszenia: 167686 - 2007; data zamieszczenia: 14.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, fax 067 2123566.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa ul. Szafirowej w Pile.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ul. Szafirowej w Pile

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymaga.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalności lu czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiazek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędna wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publ;icznego, na podstawie art.24 ust. 1 i 2 5. Dysponują osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do przedmiotu zamówienia a/ kierownik budowy z uprawnieniami w specjalności drogowej. 6.Wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonali co najmniej 2 zadanioa związane z budową, przebudową dróg odpowiadajace swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę złozona na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określona we wzorze stanowiacym załącznik nr 1 Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie specyfikacji: a0 oświadczenie o treści określonej w art.22 ust.1- ustawy Pzp- wg wzoru określonego w załaczniku nr 2 b) dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego z zakresie objętym zamówieniem- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich uprawnien i kwalifikacji wg załącznika nr 3. Do wykazu należy dołączyć kopię uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, d) wykaz wykonanych w ciagu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres proiwadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 2 zadania związane z budową, przebudową dróg odpowiadające swoim rodzajem i wartościa robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia- wg wzoru stanowiacego załącznik nr 4 e) wykaz części zamówienia, przewidzianego do zrealizowania przez podwykonawców wg wzoru stanowiacego załącznik nr 5, f) parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i siwz, g) kosztorysy ofertowe wg wzoru stanowiacego załącznik do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pila.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji i Nadzoru Urzędu Miasta Piły, pl.St.Staszica 10, 64-920 Piła.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2007 godzina 08:15, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych p.233.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.