Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-19
Biała Podlaska: Dostawa sprzętu komputerowego i fotokopiującego
Numer ogłoszenia: 167678 - 2014; data zamieszczenia: 19.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Białej Podlaskiej , ul. Celników Polskich 21, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 344 98 33, faks 83 342 76 73.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.uc.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i fotokopiującego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń biurowych oraz fotokopiujących wraz z rozładunkiem i przemieszczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, transportem i na koszt Wykonawcy do siedziby Izby Celnej w Białej Podlaskiej, położonej w Białej Podlaskiej przy ul. Celników Polskich 21. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, wg podziału: 1) Część nr 1 - Akcesoria i peryferia komputerowe. Realizacja Części nr 1 obejmuje dostawę: skaner - format A4 - szt. 5, switch zarządzalny 48x10/100/1000+2xSFP - szt. 10, switch 5-cio portowy - szt. 10, router MikroTik RB750GL (lub równoważny pod względem funkcjonalnym) - szt. 10, czytnik kodów kreskowych - szt. 20, dysk twardy zewn. 250GB - szt. 7, pamięć USB 4GB - szt. 100, pamięć USB 32GB (standard 3.0) - szt. 40, klawiatura komputerowa USB - szt. 200, mysz komputerowa z USB - szt. 300, zestaw - klawiatura i mysz bezprzewodowa - szt. 10, płyta CD (Cake 25) - szt. 25, płyta DVD (Cake 25) - szt. 25, głośniki komputerowe - szt. 13, torba na notebooka 17 - szt. 1, etykiety samoprzylepne do drukarki GX430t - folia PP, biała, matowa (50mm/25mm) - szt. 20, taśma żywiczna do drukarki GX430t - (rolka 64mm/74m) - szt. 20, urządzenie wielofunkcyjne - szt. 13, tablet - szt. 10, taśma czyszcząca - IBM Cleaning Cartridge Reorder No. 23R5638 - szt. 2, adapter RS232-USB - szt. 2, zestaw Raspberry Pi type B, 512 MB, obudowa, zasilacz, 2 x termometr DS18S20 (lub równoważny pod względem funkcjonalnym) - szt. 5. 2) Część nr 2 - Urządzeni biurowe i fotokopiujące. Realizacja Części nr 2 obejmuje dostawę: kserokopiarka - format A3 - szt. 4, kserokopiarka - format A4 - szt. 9, niszczarka do dokumentów kat. poufne - szt. 1, niszczarka - szt. 6. 3) Część nr 3 - Urządzenia i akcesoria komputerowe. Realizacja Części nr 3 obejmuje dostawę: monitor LCD - szt. 1, skaner - format A4 - szt. 11, drukarka sieciowa - format A3 - szt. 2, dysk twardy zewnętrzny 1 TB USB 3.0 - szt. 1, prezenter bezprzewodowy do projektora - szt. 2, transmiter VGA - szt. 2. 3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, w szczególności nieużywany, nieregenerowany oraz nienaprawiany.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.72.00-1, 30.12.11.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1) Część nr 1: 3.000,00 zł, 2) Część nr 2: 2.000,00 zł, 3) Część nr 3: 1.000,00 zł. 2. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną Część to zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości równej sumie wartości przypisanych dla tych Części na które składa ofertę. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, wpłata przelewem na rachunek NBP o/Lublin numer: 76 1010 1339 0094 3613 9120 0000 z dopiskiem WADIUM - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I FOTOKOPIUJĄCEGO, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: 1) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialapodlaska.uc.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Białej Podlaskiej, 21-500 Biała Podlaska, ul. Celników Polskich 21.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Izba Celna w Białej Podlaskiej, 21-500 Biała Podlaska, ul. Celników Polskich 21, Pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Akcesoria i peryferia komputerowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych wraz z rozładunkiem i przemieszczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, transportem i na koszt Wykonawcy do siedziby Izby Celnej w Białej Podlaskiej, położonej w Białej Podlaskiej przy ul. Celników Polskich 21. 2. Realizacja Części nr 1 obejmuje dostawę: skaner - format A4 - szt. 5, switch zarządzalny 48x10/100/1000+2xSFP - szt. 10, switch 5-cio portowy - szt. 10, router MikroTik RB750GL (lub równoważny pod względem funkcjonalnym) - szt. 10, czytnik kodów kreskowych - szt. 20, dysk twardy zewn. 250GB - szt. 7, pamięć USB 4GB - szt. 100, pamięć USB 32GB (standard 3.0) - szt. 40, klawiatura komputerowa USB - szt. 200, mysz komputerowa z USB - szt. 300, zestaw - klawiatura i mysz bezprzewodowa - szt. 10, płyta CD (Cake 25) - szt. 25, płyta DVD (Cake 25) - szt. 25, głośniki komputerowe - szt. 13, torba na notebooka 17 - szt. 1, etykiety samoprzylepne do drukarki GX430t - folia PP, biała, matowa (50mm/25mm) - szt. 20, taśma żywiczna do drukarki GX430t - (rolka 64mm/74m) - szt. 20, urządzenie wielofunkcyjne - szt. 13, tablet - szt. 10, taśma czyszcząca - IBM Cleaning Cartridge Reorder No. 23R5638 - szt. 2, adapter RS232-USB - szt. 2, zestaw Raspberry Pi type B, 512 MB, obudowa, zasilacz, 2 x termometr DS18S20 (lub równoważny pod względem funkcjonalnym) - szt. 5. 3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, w szczególności nieużywany, nieregenerowany oraz nienaprawiany.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.72.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzeni biurowe i fotokopiujące.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń biurowych oraz fotokopiujących wraz z rozładunkiem i przemieszczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, transportem i na koszt Wykonawcy do siedziby Izby Celnej w Białej Podlaskiej, położonej w Białej Podlaskiej przy ul. Celników Polskich 21. 2. Realizacja Części nr 2 obejmuje dostawę: kserokopiarka - format A3 - szt. 4, kserokopiarka - format A4 - szt. 9, niszczarka do dokumentów kat. poufne - szt. 1, niszczarka - szt. 6. 3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, w szczególności nieużywany, nieregenerowany oraz nienaprawiany.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzenia i akcesoria komputerowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych, wraz z rozładunkiem i przemieszczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, transportem i na koszt Wykonawcy do siedziby Izby Celnej w Białej Podlaskiej, położonej w Białej Podlaskiej przy ul. Celników Polskich 21. 2. Realizacja Części nr 3 obejmuje dostawę: monitor LCD - szt. 1, skaner - format A4 - szt. 11, drukarka sieciowa - format A3 - szt. 2, dysk twardy zewnętrzny 1 TB USB 3.0 - szt. 1, prezenter bezprzewodowy do projektora - szt. 2, transmiter VGA - szt. 2. 3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, w szczególności nieużywany, nieregenerowany oraz nienaprawiany.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.72.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Remont budynku głównego oraz garaży w Filii SPR SPZOZ w Radzyniu Podlaskim a także budynku biurowego, szatni i budynku garażowego w siedzibie Stacji Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Białej Podlaskiej
- Sukcesywne wykonanie, druk i dostawa materiałów promocyjno - informacyjnych
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Kozuli w okresie VII-XII.2024
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na obszarach popegeerowskich w ramach realizacji Rządowego Funduszu Polski Ład: budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Woroniec
- Dostawa produktów do żywienia pozajelitowego, wyrobów farmaceutycznych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, opatrunków, produktów leczniczych dla przewodu pokarmowego i metabolizmu (...)-48cz.
- Mechaniczne odnowienie oznakowania poziomego na drogach Powiatu Bialskiego w 2024r utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej.
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- Modernizacja Laboratorium Podstaw Elektrotechniki (2)
- Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych dla Akademii Tarnowskiej - I etap
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- "Dzierżawa aparatów do laboratorium i dostawa odczynników na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. w Polkowicach"
- Dostawa systemu do obsługi przychodni.
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.