Ogłoszenie z dnia 2011-06-16
Ostrów Wielkopolski: Zakup, wraz z dostawą, artykułów biurowych szczegółowo określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Numer ogłoszenia: 167661 - 2011; data zamieszczenia: 16.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, wraz z dostawą, artykułów biurowych szczegółowo określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup, wraz z dostawą, artykułów biurowych szczegółowo określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.60.00.00 - Tusz 22.81.60.00 - Bloki papierowe 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.21.31 - Ołówki automatyczne 30.19.32.00 - Korytka i organizatory na biurka 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.73.00 - Otwieracze do listów, zszywacze i dziurkacze 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.30 - Koperty 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 39.24.12.00 - Nożyczki 39.54.11.30 - Sznurek 44.42.42.00 - Taśma przylepna .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: papier ksero A4, papier ksero A3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARBEX Adam Banach, ul. Żółkiewskiego 9a, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9772,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11211,00
Oferta z najniższą ceną: 11211,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11862,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Bloki makulaturowe, Dziurkacze Dyspensery, Foliopisy, Grzbiety wsuwane do ręcznej oprawy dokumentów, Gumki do mazania, Kuwety, Linijki plastikowe, Notesy, Okładki do bindowania, Ołówki, Pojemniki na czasopisma, Pojemniki wykonane z plastiku na dokumenty, Rozszywasze, Pinezki beczułki, Skoroszyty, Sznurek do pakowania, Teczki, Zakładki indeksujące, Zeszyty
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARBEX Adam Banach, ul. Żółkiewskiego 9a, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3030,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2909,00
Oferta z najniższą ceną: 2909,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3882,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Cienkopisy, Deski z klipem, Korektory, Nici lniane, Nożyczki, Papier samoprzylepny, Pisaki, Pinezki beczułki, Poduszka do stempli, Rolki kasowe, Skorowidze, Taśma klejąca przezroczysta, Taśma samoprzylepna do pakowania, Taśmy dwustronnie klejące, Zakreślacze fluorescencyjne, Zestaw 4 markerów,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARBEX Adam Banach, ul. Żółkiewskiego 9a, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1370,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1033,00
Oferta z najniższą ceną: 1033,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2321,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Segregatory
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARBEX Adam Banach, ul. Żółkiewskiego 9a, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 594,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 629,00
Oferta z najniższą ceną: 629,00 / Oferta z najwyższą ceną: 689,42
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne (duża liczba wykonawców mogących zapewnić takie dostawy na obszarze całego kraju), o ustalonych standardach jakościowych (na rynku znajdują się artykuły biurowe wyprodukowane w oparciu o określone normy dopuszczone do obrotu rynkowego, posiadające powtarzalne parametry jakościowe), wartość zamówienia jest mniejsza niż 193.000 euro, tj. 4.873 euro. Podstawa prawna: art. 70. Zamówienie jest zgodne z przepisami, ponieważ spełnione zostały przesłanki pozwalające na wybór trybu.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa narzędzi chirurgicznych i części zużywalnych z przeznaczeniem dla Bloku Operacyjnego .
- Budowa drogi między ul. Komuny Paryskiej a ul. Kazimierza Frąszczaka w Ostrowie Wielkopolskim
- zakup energii elektrycznej dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- Dostawa testów paskowych, materiałów kontrolnych do oznaczeń poziomu glikozy wraz z dzierżawą glukometrów z informatycznym systemem nadzorującym.
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2026".
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów biurowych
- ZP/TP/2025/42-artykuły biurowe
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy papieru biurowego, na potrzeby wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (z wyłączeniem UJ Collegium Medicum).
- Kampania informacyjno-edukacyjna MCE w Żywcu - Część nr 2 - Warsztaty ogrodnicze
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Szkoła na miarę XXI wieku"
- Dostawa artykułów biurowych.
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





