eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Błonie › Zakup aparatury badawczej, kontrolno-pomiarowej, sprzętu i wyposażenia laboratoryjnego dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin-Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie z podziałem na 13 pakietów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-22

Błonie: Zakup aparatury badawczej, kontrolno-pomiarowej, sprzętu i wyposażenia laboratoryjnego dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin-Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie z podziałem na 13 pakietów.
Numer ogłoszenia: 167647 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin , Radzików 1, 05-870 Błonie, woj. mazowieckie, tel. 22 7253611, faks 22 7254714.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ihar.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup aparatury badawczej, kontrolno-pomiarowej, sprzętu i wyposażenia laboratoryjnego dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin-Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie z podziałem na 13 pakietów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup aparatury badawczej, kontrolno-pomiarowej, sprzętu i wyposażenia laboratoryjnego dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin-Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie z podziałem na 13 pakietów. Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia były fabrycznie nowe. Pakiet 1; Suszarka laboratoryjna z wymuszonym obiegiem - dla Oddziału IHAR-PIB w Poznaniu,(II post.) Pakiet 2; Bukownik (młocarnia) - dla Ogrodu Botanicznego KCRZG w Bydgoszczy. Pakiet 3; Zestaw do epifluorescencji do mikroskopu MOTIC B4-400/403 z kamerą CCD - dla IHAR-PIB Radzików-Krajowe Centrum Roślinnych Zasobów Genowych. Pakiet 4; Komora z laminarnym przepływem powietrza dla IHAR-PIB Radzików ZF-Pracownia Hodowli Odpornościowej. Pakiet 5; Młocarenka jednokłosowa- laboratoryjna - dla Zakładu IHAR-PIB w Krakowie,(II post) Pakiet 6; Osuszacz powietrza - dla IHAR-PIB Radzików, Krajowe Centrum Roślinnych Zasobów Genowych,(II post) Pakiet 7; Mikroskopowe oprogramowanie do analizy obrazu-rozbudowa mikroskopu Nikon Eclipse-dla IHAR-PIB Radzików- ZTRMiE. Pakiet 13; Autoklaw pionowy o pojemności 50l, klasa S - dla Oddziału IHAR-PIB w Poznaniu,(II post) Pakiet 22; Stacja meteorologiczna - dla Oddziału IHAR-PIB w Jadwisinie (II post) Pakiet 23; Agregat chłodniczy z oprzyrządowaniem - dla Oddziału IHAR-PIB w Poznaniu,(II post) Pakiet 25; Klimatyzator - dla IHAR-PIB Radzików, ZF- Pracownia Chorób Roślin,(II post) Pakiet 29; Odciąg laboratoryjny - dla IHAR-PIB Radzików, ZNiN (II post) Pakiet 31; System sterowania temperaturą powietrza w pomieszczeniu fitotronowym- Zakład IHAR-PIB w Boninie (II post) 2). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ: Dla Pakietu 1- Załącznik nr 2/1 do SIWZ Dla Pakietu 2 -Załącznik nr 2/2 do SIWZ Dla Pakietu 3 - Załącznik nr 2/3 do SIWZ Dla Pakietu 4 - Załącznik nr 2/4 do SIWZ Dla Pakietu 5 - Załącznik nr 2/5 do SIWZ Dla Pakietu 6 - Załącznik nr 2/6 do SIWZ Dla Pakietu 7 -Załącznik nr 2/7 do SIWZ Dla Pakietu 13- Załącznik nr 2/13 do SIWZ Dla Pakietu 22 -Załącznik nr 2/22 do SIWZ Dla Pakietu 23- Załącznik nr 2/23 do SIWZ Dla Pakietu 25- Załącznik nr 2/25 do SIWZ Dla Pakietu 29- Załącznik nr 2/29 do SIWZ Dla Pakietu 31- Załącznik nr 2/31 do SIWZ 3) Kod CPV: 38000000-5 Sprzęt lab. optyczny i precyzyjny z wyjątkiem szklanego, 38120000-2 Przyrządy meteorologiczne, 38510000-3 Mikroskopy, 38651600-9 Kamery cyfrowe, 39717200-3Urządzenia klimatyczne 42513200-7 Urządzenia chłodnicze 45331230-7 Instalowanie urządzeń chłodniczych 45331220-4 Instalowanie urządzeń klimatycznych 51430000-0 Usł Inst. Sprzętu laboratoryjnego, 80511000-9 Usł. Szkolenia personalne, § 4. Termin wykonania zamówienia 1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: Dla Pakietu 1- do 6 tygodni od daty zawarcia umowy, Dla Pakietu 2- 6 tygodni od daty zawarcia umowy, Dla Pakietu 3- 4 tygodnie od daty zawarcia umowy, Dla Pakietu 4- 4 tygodnie od daty zawarcia umowy, Dla Pakietu 5 - 4 tygodnie od daty zawarcia umowy, Dla Pakietu 6 - 4 tygodnie od daty zawarcia umowy, Dla Pakietu 7 - 8 tygodni od daty zawarcia umowy Dla Pakietu13- od 6-7 tygodni od daty zawarcia umowy, Dla Pakietu 22- 4 tygodnie od daty zawarcia umowy, Dla Pakietu 23- do 6 tygodni od daty zawarcia umowy, Dla Pakietu 25- 4 tygodnie od daty zawarcia umowy, Dla Pakietu 29 - od 4-5 tygodni od daty zawarcia umowy, Dla Pakietu 31- 14 dni od daty zawarcia umowy, 2. Miejsce realizacji zamówienia: Pakiety: 1;13;23;- Oddział IHAR-PIB w Poznaniu, ul. Strzeszyńska 36, 60-479 Poznań, Pakiety; 3;4;6;7;25;29;- IHAR-PIB Radzików, 05-870 Błonie, Pakiet 5- Zakład IHAR-PIB w Krakowie, ul. Zawiła 4, 05-870 Kraków, Pakiet 22 - Oddział IHAR-PIB w Jadwisinie, , 05-140 Serock, Pakiet 2 - Ogród Botaniczny KCRZG w Bydgoszczy, ul. Jeździecka 5, 05-090 Bydgoszcz, Pakiet 31 - Zakład IHAR-PIB w Boninie, k/Koszalina, 76-009 Bonin,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.12.00.00-2, 38.51.00.00-3, 38.65.16.00-9, 39.71.72.00-3, 42.51.32.00-7, 45.33.12.30-7, 45.33.12.20-4, 51.43.00.00-0, 80.51.10.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia Wykonawcy ( art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień Publicznych (tekst jednolity z 2010 r DzU. Nr 113, poz. 759 z późn. zmianami). Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postepowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów o których mowa w § 6.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie wykonania, co najmniej jednej głównej dostawy o zakresie i wartości porównywalnej z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postepowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów o których mowa w § 6.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia Wykonawcy ( art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień Publicznych (tekst jednolity z 2010 r DzU. Nr 113, poz. 759 z późn. zmianami). Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postepowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów o których mowa w § 6.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia Wykonawcy ( art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień Publicznych (tekst jednolity z 2010 r DzU. Nr 113, poz. 759 z późn. zmianami). Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postepowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów o których mowa w § 6.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia Wykonawcy ( art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień Publicznych (tekst jednolity z 2010 r DzU. Nr 113, poz. 759 z późn. zmianami). Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postepowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów o których mowa w § 6.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom, Oferent załącza do oferty: Dla wszystkich pakietów: 1) Folder lub kartę katalogową (w j. polskim) z których wynikać będzie, że oferowane urządzenie spełnia wymagania Zamawiającego 2) Certyfikat bezpieczeństwa-deklarację zgodności CE. W momencie dostawy wykonawca dostarczy instrukcję obsługi w j. polskim lub angielskim w wersji elektronicznej np. na CD lub papierowej -(w zależności od pakietu) Ponadto Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty: Pakiet 4 - dokument potwierdzający spełnienie normy PN-EN 12469-2000 - certyfikat niezależnej akredytowanej jednostki certyfikującej, Dla Pakietu 13; - Certyfikaty: CE 0434 MDD; CE 0575 PED Dla Pakietu 23; - Certyfikaty Jakości i bezpieczeństwa, wystawione przez producenta zamontowanych urządzeń Dla Pakietu 25; - Certyfikaty Jakości i bezpieczeństwa, wystawione przez producenta zamontowanych urządzeń. Dla Pakietu 31; - Certyfikaty Jakości i bezpieczeństwa, wystawione przez producenta zamontowanych urządzeń

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia i złożenia: a). podpisanej Oferty- (zał. nr 1 do SIWZ), w zależności od Pakietu. b). podpisanego Oświadczenia Wykonawcy (art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.) - (załącznik nr 3 do SIWZ, c). podpisanego Oświadczenia osoby fizycznej (art 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp) - (załącznik nr 3a do SIWZ), 2.Wykonawca wraz z ofertą, składa Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - (załącznik nr 3b). 3.Oświadczenia należy sporządzić ściśle wg wzoru druków załączonych przez Zamawiającego. 4. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie: a). każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia Oświadczeń, stanowiących załączniki nr 3, 3a i 3b do SIWZ. b). łącznie składają dokumenty o których mowa w ust 6 pkt 1

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wzór umowy stanowi (załącznik nr 5; i 5a dla Pakietów:23, 25 i 31). 1.Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 2.Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy: 1)w zakresie: a)numeru katalogowego produktu, b)zmiany terminu wykonania dostawy, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności, c)zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, d)zmianie wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w niniejszym pkt lit. b)-c), o zakres tych zmian. 2)w sytuacji gdy: a)wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany (udoskonalony), b)wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego (fabrycznie nowego) o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, z zastrzeżeniem, że Wykonawca niezwłocznie dostarczy prawidłowy przedmiot umowy, przy czym okres gwarancji zostanie liczony od momentu otrzymania prawidłowego produktu. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 3. Nie stanowi zmiany w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: a). zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana rachunku bankowego, b). zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wykazanych do kontaktów między stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ihar.edu.pl/dostawy_i_uslugi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy Radzików, 05-870 Błonie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2013 godzina 14:00, miejsce: IHAR - PIB Radzików, Kancelaria Ogólna, pokój nr 39.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1; Suszarka laboratoryjna z wymuszonym obiegiem - dla Oddziału IHAR-PIB w Poznaniu,(II post.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ: Dla Pakietu 1- Załącznik nr 2/1 do SIWZ 2. Kod CPV: 38000000-5 Sprzęt lab. optyczny i precyzyjny z wyjątkiem szklanego 3. Zamówienie należy zrealizować w terminie: Dla Pakietu 1- do 6 tygodni od daty zawarcia umowy,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2; Bukownik (młocarnia) - dla Ogrodu Botanicznego KCRZG w Bydgoszczy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ: Dla Pakietu 2- Załącznik nr 2/2 do SIWZ 2) Kod CPV: 38000000-5 Sprzęt lab. optyczny i precyzyjny z wyjątkiem szklanego, 3. Zamówienie należy zrealizować w terminie: Dla Pakietu 2- 6 tygodni od daty zawarcia umowy,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3; Zestaw do epifluorescencji do mikroskopu MOTIC B4-400/403 z kamerą CCD - dla IHAR-PIB Radzików-Krajowe Centrum Roślinnych Zasobów Genowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ: Dla Pakietu 3 - Załącznik nr 2/3 do SIWZ 2. CPV: 38510000-3 Mikroskopy, 38651600-9 Kamery cyfrowe, 3.Zamówienie należy zrealizować w terminie: Dla Pakietu 3- 4 tygodnie od daty zawarcia umowy,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3, 38.65.16.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4; Komora z laminarnym przepływem powietrza dla IHAR-PIB Radzików ZF- Pracownia Hodowli Odpornościowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ: Dla Pakietu 4 - Załącznik nr 2/4 do SIWZ 2). Kod CPV: 38000000-5 Sprzęt lab. optyczny i precyzyjny z wyjątkiem szklanego, 3). 1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: Dla Pakietu 4- 4 tygodnie od daty zawarcia umowy,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5; Młocarenka jednokłosowa- laboratoryjna - dla Zakładu IHAR-PIB w Krakowie,(II post).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ: Dla Pakietu 1- Załącznik nr 2/1 do SIWZ Dla Pakietu 5 - Załącznik nr 2/5 do SIWZ 2).Kod CPV: 38000000-5 Sprzęt lab. optyczny i precyzyjny z wyjątkiem szklanego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6; Osuszacz powietrza - dla IHAR-PIB Radzików, Krajowe Centrum Roślinnych Zasobów Genowych,(II post).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ: Dla Pakietu 6 - Załącznik nr 2/6 do SIWZ Kod CPV: 38000000-5 Sprzęt lab. optyczny i precyzyjny z wyjątkiem szklanego, 80511000-9 Usł. Szkolenia personalne,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 80.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7; Mikroskopowe oprogramowanie do analizy obrazu-rozbudowa mikroskopu Nikon Eclipse-dla IHAR-PIB Radzików- ZTRMiE..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ: Dla Pakietu 7 -Załącznik nr 2/7 do SIWZ 2). Kod CPV; 38000000-5 Sprzęt lab. optyczny i precyzyjny z wyjątkiem szklanego, 38510000-3 Mikroskopy, 51430000-0 Usł Inst. Sprzętu laboratoryjnego, 80511000-9 Usł. Szkolenia personalne, 3). Zamówienie należy zrealizować w terminie: Dla Pakietu 7 - 8 tygodni od daty zawarcia umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.51.00.00-3, 51.43.00.00-0, 80.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 13; Autoklaw pionowy o pojemności 50l, klasa S - dla Oddziału IHAR-PIB w Poznaniu,(II post).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ: Dla Pakietu 13- Załącznik nr 2/13 do SIWZ 2). Kod CPV: 38000000-5 Sprzęt lab. optyczny i precyzyjny z wyjątkiem szklanego, 3). Zamówienie należy zrealizować w terminie: Dla Pakietu13- od 6-7 tygodni od daty zawarcia umowy,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 22; Stacja meteorologiczna - dla Oddziału IHAR-PIB w Jadwisinie (II post).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ: Dla Pakietu 22 -Załącznik nr 2/22 do SIWZ 2). Kod CPV: 38000000-5 Sprzęt lab. optyczny i precyzyjny z wyjątkiem szklanego, 38120000-2 Przyrządy meteorologiczne, 51430000-0 Usł Inst. Sprzętu laboratoryjnego, 80511000-9 Usł. Szkolenia personalne, 3). Zamówienie należy zrealizować w terminie: Dla Pakietu 22- 4 tygodnie od daty zawarcia umowy,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.12.00.00-2, 51.43.00.00-0, 80.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 23; Agregat chłodniczy z oprzyrządowaniem - dla Oddziału IHAR-PIB w Poznaniu,(II post).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ: Dla Pakietu 23- Załącznik nr 2/23 do SIWZ 2). Kod CPV: 42513200-7 Urządzenia chłodnicze 45331230-7 Instalowanie urządzeń chłodniczych 80511000-9 Usł. Szkolenia personalne,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.32.00-7, 45.33.12.30-7, 80.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 25; Klimatyzator - dla IHAR-PIB Radzików, ZF- Pracownia Chorób Roślin,(II post).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ: Dla Pakietu 25- Załącznik nr 2/25 do SIWZ 2). Kod CPV: 39717200-4Urządzenia klimatyczne 45331220-4Instalowanie urządzeń klimatycznych 80511000-9 Usł. Szkolenia personalne, 3). Zamówienie należy zrealizować w terminie: Dla Pakietu 25- 4 tygodnie od daty zawarcia umowy,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00-4, 45.33.12.20-4, 80.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 29; Odciąg laboratoryjny - dla IHAR-PIB Radzików, ZNiN (II post).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ: Dla Pakietu 29- Załącznik nr 2/29 do SIWZ 2). Kod CPV: 38000000-5 Sprzęt lab. optyczny i precyzyjny z wyjątkiem szklanego, 80511000-9 Usł. Szkolenia personalne,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 80.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 31; System sterowania temperaturą powietrza w pomieszczeniu fitotronowym- Zakład IHAR-PIB w Boninie (II post).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ: Dla Pakietu 31- Załącznik nr 2/31 do SIWZ 2). Kod CPV: 39717200-3Urządzenia klimatyczne 45331220-4Instalowanie urządzeń klimatycznych 80511000-9 Usł. Szkolenia personalne, Zamówienie należy zrealizować w terminie: Dla Pakietu 31- 14 dni od daty zawarcia umowy,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00-3, 45.33.12.20-4, 80.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.