Ogłoszenie z dnia 2007-09-14
Międzyrzecz: PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY PRZEBUDOWY ULIC ŚWIERCZEWSKIEGO
I WASZKIEWICZA W MIĘDZYRZECZU
Numer ogłoszenia: 167626 - 2007; data zamieszczenia: 14.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7412846, fax 095 7420228.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY PRZEBUDOWY ULIC ŚWIERCZEWSKIEGO I WASZKIEWICZA W MIĘDZYRZECZU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przebudowa nawierzchni drogi w ciągu ulic Świerczewskiego i Waszkiewicza w Międzyrzeczu (od zjazdu z obwodnicy w kierunku Zielona Góra do zjazdu z obwodnicy w kierunku Gorzowa) ca.4,6 km 2. Infrastruktura drogowa: a) sieć wodociągowa wraz z przyłączami na całej długości ulicy Świerczewskiego i Waszkiewicza do skrzyżowania z ulicą Zakaszewskiego i dalej do Międzyrzeckiego Parku Przemysłowego, b) sieć kanalizacji sanitarnej od końca ulicy Świerczewskiego do skrzyżowania ulic Waszkiewicza z ulicą Staszica i Ogrodową oraz od skrzyżowania ulicy Waszkiewicza z ulicą Chrobrego do skrzyżowania ulicy Waszkiewicza z ulicą Zakaszewskiego, c) sieć kanalizacji deszczowej 3. Przebudowa sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej i odwodnienia w ciągu tych ulic ca.3,5 km 4. Jednostka projektująca jest obowiązana uzyskać z upoważnienia Burmistrza decyzję pozwolenia na budowę. 5. Przed wystąpieniem do organu administracji budowlanej przez Jednostkę Projektującą z wnioskiem o wydanie decyzji pozwolenia na budowę, uzgodni ona wersję roboczą rozwiązań projektowych z Zamawiającym. Podstawę do sporządzenia prac projektowych stanowią: - Warunki techniczne wydane przez M.P.W. i K. w Międzyrzeczu, - Wytyczne wydane przez Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu. Projekt budowlany powinien stanowić kompleksowe rozwiązanie techniczne zadania, umożliwiające jego pełną realizację oraz prawidłową eksploatację techniczną.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 74.23.22.20 - Usługi projektowania rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 zł Słownie: dwa tysiące złotych. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na r-k: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział w Międzyrzeczu 06 2030 0045 1110 0000 0131 328.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) obrót roczny wykonawcy za rok ubiegły nie mniejszy jak 500 000,- zł. 5) udokumentują, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, należycie i rzetelnie wykonali minimum 3 zadania projektowe o zakresie i złożoności porównywalnym z powierzonymi im do wykonania przy realizacji niniejszego zamówienia. 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 7) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 36 miesięcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy ( na załączonym druku - zał. Nr 2 do SIWZ); - oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. ustawy prawo zamówień publicznych ( na załączonym druku - zał. Nr 3 do SIWZ); - dowód wpłacenia / wniesienia wadium - aktualny wypis / odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem; odpis aktu założycielskiego spółki lub inny dokument właściwy dla oferenta - zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych - zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 1-8 oraz w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót będących przedmiotem zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ) - wykaz robót wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat odpowiadających charakterowi rzeczowemu zamówienia, potwierdzone referencjami poprzednio zamawiających ( załącznik nr 5 do SIWZ) - dane o potencjale technicznym wykonawcy ( załącznik nr 6 do SIWZ) - dane dotyczące podwykonawców i zakresu prac przewidywanych im do przekazania (w przypadku wystąpienia podwykonawcy - załącznik nr xxx do oferty ) - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyrzecz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wydział Realizacji Inwestycji ul. Rynek 7 66-300 Międzyrzecz (pok. 202).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Siedziba zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Świadczenie usług asystencji osobistej, o której mowa w Programie "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością " - edycja 2026
- Usługa cateringowa do siedzib ośrodków wsparcia Centrum Usług Społecznych w Międzyrzeczu w 2026 roku
- Dostawa monitora parametrów hemodynamicznych
- Dostawa rękawic i profesjonalnych preparatów myjących
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich na potrzeby Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu w 2026 r.
- Modernizacja bazy magazynowej w zakresie remontu magazynu oraz adaptacji pomieszczenia na węzeł sanitarny w magazynie realizowana w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci i przyłącza wodociągowego do budynku wartowni Pomiechówek Fort III (zaprojektuj i wybuduj).
- Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody Sierakowice - Janowo
- Przebudowa / rozbudowa DW 774 polegająca na budowie drogi dla pieszych i rowerów w m. Balice - opracowanie dokumentacji projektowej, pełnienie nadzoru autorskiego
- Część 1 - Opracowanie dokumentacji na zadanie pn. remont przepustu w m. Mirocin DK94 w km 638+741 Część 2 - Opracowanie dokumentacji na zadanie pn. remont przepustu w m. Korzeniec DK28 w km 319+507
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych dla zadania nr 07931 pn.: "Rozbudowa pętli autobusowej przy ul. Zwycięskiej we Wrocławiu"
- BUDOWA ZINTEGROWANEJ SIECI TRAS ROWEROWYCH W WOJEWÓDZTWIE MAŁOPOLSKIM: VELORABA (VR), DOTYCZY CZĘŚCI POPROWADZONYCH PRZEZ TERENY MIASTO MSZANA DOLNA- RABA NIŻNA -RABKA ZDRÓJ
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





