Ogłoszenie z dnia 2013-08-22
Swarzędz: Budowa drogi łączącej ul. Rabowicką z drogą krajową nr 92 w Jasiniu, gm. Swarzędz - Etap I - roboty dodatkowe 2
Numer ogłoszenia: 167507 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Swarzędz, Rynek 1, 62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie, tel. (061) 65 12 000, faks (061) 65 12 211.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi łączącej ul. Rabowicką z drogą krajową nr 92 w Jasiniu, gm. Swarzędz - Etap I - roboty dodatkowe 2.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: (CPV: 45111240-2, 45000000-7, 45230000-8) Zamówienie obejmuje: Doszczelnienie betonu przyczółków przepustu Kanalizacja i kable zasilające sygnalizację świetlną z II etapu budowy Rów i studnia z osadnikiem Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacje techniczne oraz kosztorysy przedmiarowe. Obowiązki wykonawcy: 1.Opracowanie projektu organizacji ruchu i sposobu zabezpieczenia robót w rejonie prowadzonych robót wraz z oznakowaniem objazdów związanych z prowadzonymi robotami. Projekt winien zostać zatwierdzony przez właściwą jednostkę zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2.Uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego od właściwego zarządcy drogi. 3.Informowanie zarządców gruntów o rozpoczęciu robót i ponoszenie kosztów związanych z zajęciem terenu (uzyskanie zgód i opłaty). 4.Informowanie zarządców mediów znajdujących się w pobliżu prowadzonych robót, oraz ponoszenie ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych służb. 5.Informowanie mieszkańców terenów objętych inwestycją o rozpoczęciu, zakończeniu i utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami (w formie pisemnych ogłoszeń rozwieszanych w miejscach ogólnie dostępnych na co najmniej 3 dni przed ich wystąpieniem). 6.Organizacja placu budowy. 7.Każdorazowe, niezwłoczne (tzn. po zakończeniu prac w danym dniu) uprzątnięcie i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac. 8.Obsługa geodezyjna w trakcie budowy oraz wykonanie inwentaryzacji w stanie odkrytym i powykonawczej. 9.Dostawa materiału do realizacji zamówienia objętego postępowaniem. 10.Całkowite koszty zasilania placu budowy i robót w energię elektryczną i wodę. 11.Utrzymanie dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku (zgodnie z art. 20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych - Dz. U. z 2000 r. Nr 71, poz. 838 z późniejszymi zmianami). 12.Opracowanie dokumentacji powykonawczej 4 egzemplarze, 2 nośniki danych elektronicznych z całością dokumentacji powykonawczej w formacie PDF, 1 nośnik danych elektronicznych z całością dokumentacji powykonawczej w plikach edytowalnych (.odt, .ods, .dwg). 13.Opracowanie kosztorysów powykonawczych 2 egzemplarze, 2 nośniki danych elektronicznych z kosztorysami powykonawczymi w formacie PDF. 14.Gwarancja na roboty zgodnie z umową..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.40-2, 45.00.00.00-7, 45.23.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TECHNICZNYCH INTERCOR"SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TECHNICZNYCH INTERCOR"SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usług Technicznych INTERCOR Sp. z o.o., ul. Okólna 10, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96858,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 91200,00
Oferta z najniższą ceną: 91200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 91200,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ppkt b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nie objętym zamówieniem podstawowym i nie przekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego - zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki. Wartość zamówienia dodatkowego nie przekracza łącznie 50% wartości zamówienia podstawowego
INNE PRZETARGI Z SWARZĘDZA
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Swarzędzu.
- Sprzątanie lokali socjalno-szatniowych w obiektach należących do Swarzędzkiego Centrum Sportu i Rekreacji w 2026 r.
- Dostawa pojazdu specjalnego o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony dla Straży Miejskiej w Swarzędzu
- Ochrona przetwarzania informacji w infrastrukturze IT na poziomie usług sieciowych i aplikacji - Wdrożenie systemu klasy EDR / XDR do automatycznego reagowania i wykrywania incydentów.
- Sukcesywna, bezgotówkowa dostawa paliw na potrzeby pojazdów i urządzeń jednostek organizacyjnych gminy Swarzędz
więcej: przetargi w Swarzędzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





