Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-22
Hajnówka: Roboty odwodniające we wsi Stawiszcze
Numer ogłoszenia: 167505 - 2008; data zamieszczenia: 22.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce, ul. Bielska 41, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 683-20-01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.hajnowka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty odwodniające we wsi Stawiszcze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty odwodniające we wsi Stawiszcze (droga powiatowa nr 1779B) Zakres zamówienia: - mechaniczne wykonanie wykopów - 337,50 m3 - wykonanie studni odparowujących, posadowionych zgodnie z projektem o głębokości 3,0 m w ilości 18 sztuk; - zasypanie wykopów z zagęszczeniem - 215 m3; - odwiezienie nadmiaru gruntu na odległość 1 km - 122,50 m3.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności (są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzoną działalnością tożsamą z niniejszym zamówieniem przez okres nie krótszy niż jeden rok); c) dysponują osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania prac w zakresie instalacji sanitarnych; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; e) udzielą na wykonaną robotę gwarancji na okres minimum 12 miesięcy. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę według skali: spełnia lub nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz rzeczowo - finansowy 2. oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, (w przypadku składania oferty wspólnej Wykonawców, oświadczenie musi być złożone przez każdego z nich); 3. oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie Art. 24 ust. 1 i ust. 2, (w przypadku składania oferty wspólnej Wykonawców, oświadczenie musi być złożone przez każdego z nich) 4. Zaakceptowany /parafowany/ przez Wykonawcę wzór umowy 5. Dokument lub dokumenty identyfikujące wykonawcę w obrocie prawnym, tj.: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie. 6. Informację o posiadaniu wymaganych uprawnień przez osoby, które będą wykonywać zamówienie (w tym kopie dokumentów stwierdzających te uprawnienia - uprawnienia do wykonywania prac w zakresie instalacji sanitarnych ). 7. Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt. 5.a).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.hajnowka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba ZDP w Hajnówce, ul. Bielska 41, pokój Nr 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 09:55, miejsce: siedziba ZDP w Hajnówce, ul. Bielska 41, pokój Nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Nadzór inwestorski nad budową ZOL i ZPO w SP ZOZ w Hajnówce
- Dostawa aparatu RTG do Aresztu Śledczego w Hajnówce
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- Remont drogi gminnej w m. Rudna ul. Ścinawska wraz z przebudową ronda
- Budowa ronda na skrzyżowaniu ulic Polna - Legionów w Toruniu
- Budowa drogi gminnej nr 350901W Wrzos - Jabłonna
- Budowa drogi - ul. Dębowej w miejscowości Jaczów.
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.