eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Celestynów › Przebudowa drogi gminnej nr 270155W ul. Żabiej w miejscowości Celestynów w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa dróg po kanalizacji w Gminie Celestynów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-28

Celestynów: Przebudowa drogi gminnej nr 270155W ul. Żabiej w miejscowości Celestynów w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa dróg po kanalizacji w Gminie Celestynów
Numer ogłoszenia: 167417 - 2016; data zamieszczenia: 28.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98661 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Celestynów, ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 22 7897060 w. 114, faks 22 7897011.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 270155W ul. Żabiej w miejscowości Celestynów w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa dróg po kanalizacji w Gminie Celestynów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa dróg po kanalizacji w Gminie Celestynów przebudowy drogi gminnej nr 270155W ul. Żabiej w miejscowości Celestynów w zakresie: 3.1.1. Robót przygotowawczych, które będą polegać na robotach pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych na długości 150,00 m; 3.1.2. Robót ziemnych, prace polegać będą na robotach ziemnych w jezdni, na zjazdach do posesji i dojściach do posesji wykonywanych koparkami wraz z transportem urobku na odległość do 5 km o łącznej objętości 493,29 m3; 3.1.3. Wykonania elementów ulicy będzie polegać na: 3.1.3.1. wykonaniu rowków pod oporniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30 x 40 cm w gruncie o łącznej długości 104,58 m; 3.1.3.2. wykonaniu podsypki piaskowej zagęszczonej mechanicznie o grubości 5 cm o łącznej powierzchni 118,31 m2; 3.1.3.3. ustawieniu oporników betonowych wtopionych o wymiarach 12 x 25 cm bez ław na podsypce cementowo-piaskowej o łącznej długości 402,06 m; 3.1.3.4. ustawieniu ścieków ulicznych z kostki brukowej betonowej w dwóch rzędach o łącznej długości 149,27 m; 3.1.3.5. wykonaniu ławy pod krawężniki betonowe z oporem - opornik strona prawa i krawężnik strona lewa o łącznej objętości 29,04 m3. 3.1.4. Odwodnienia korpusu drogowego, prace polegać będą na: 3.1.4.1. regulacji pionowej studzienek dla włazów kanałowych w ilości 9 szt.; 3.1.4.2. regulacji pionowej studzienek dla kratek ściekowych ulicznych w ilości 3 szt.; 3.1.4.3. regulacji pionowej studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych w ilości 16 szt.; 3.1.4.4. ręcznym czyszczeniu studzienek - wpustów deszczowych o średnicy wewnętrznej 500 mm w ilości 3 szt.; 3.1.4.5. ręcznym czyszczeniu studzienek rewizyjnych o średnicy wewnętrznej 1000 m w ilości 9 szt.; 3.1.4.6. wykonaniu podłoży pod kanały i obiekty z materiałów sypkich o grubości 10 cm o łącznej objętości 0,61 m3; 3.1.4.7. wykonaniu przykanalików w kanałach kanalizacji zewnętrznej kielichowych z uszczelką klasy S o śr. zewn. 160 mm łączonych na wcisk o łącznej długości 6,09 m; 3.1.4.8. zasypaniu wykopów piaskiem z zagęszczeniem o grubości 25,00 cm o łącznej objętości 4,57m3; 3.1.4.9. montażu studzienek ściekowych ulicznych betonowych o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu w ilości 3 szt. 3.1.5. Wykonania podbudowy, prace polegać będą na: 3.1.5.1. profilowaniu i zagęszczeniu podłoża wykonywane ręcznie w gruncie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni zjazdów na posesję, dojść do furtek i pobocza o łącznej powierzchni 361,77 m2; 3.1.5.2. profilowaniu i zagęszczeniu podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni o łącznej powierzchni 673,27 m2; 3.1.5.3. wykonaniu warstwy odsączającej zagęszczonej mechanicznie o grubości 10 cm zjazdów na posesję, dojść do furtek i poboczy o łącznej powierzchni 361,77 m2; 3.1.5.4. wykonaniu warstwy odsączającej zagęszczanej mechanicznie o grubości warstwy 20 cm na całej szerokości jezdni o łącznej powierzchni 621,28 m2; 3.1.5.5. wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych fr. 31,5/63 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 15,00 cm o łącznej powierzchni 983,05 m2; 3.1.5.6. wykonaniu górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych fr. 0/31,5 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 10,00 cm o łącznej powierzchni 842,20 m2. 3.1.6. Wykonania nawierzchni drogi, prace polegać będą na: 3.1.6.1. wykonaniu nawierzchni na wejściach do posesji z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem o łącznej powierzchni 11,11 m2; 3.1.6.2. wykonaniu nawierzchni zjazdów na posesję z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm typu Behaton na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem o łącznej powierzchni 220,92 m2; 3.1.6.3. wykonaniu progu zwalniającego U-16 C z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem o powierzchni 16,00 m2; 3.1.6.4. cięciu nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych na głębokość 5 cm na długości 9,15 m; 3.1.6.5. mechanicznym oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową podbudowy 0,8 kgm2 o łącznej powierzchni 605,28 m2; 3.1.6.6. wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm po zagęszczeniu - warstwa wiążąca o łącznej powierzchni 605,28 m2; 3.1.6.7. wykonaniu na nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm po zagęszczeniu - warstwa ścieralna o łącznej powierzchni 605,28 m2. 3.1.7. Oznakowania dróg i urządzeń bezpieczeństwa ruchu, prace polegać będą na: 3.1.7.1. montażu słupków z rur stalowych do znaków drogowych w ilości 8 szt.; 3.1.7.2. montażu znaków drogowych w ilości 12 szt.; 3.1.7.3. wykonaniu oznakowania poziomego jezdni farbą drogową - linia P-25 o łącznej powierzchni 1,49 m2; 3.1.7.4. montażu punktowych elementów odblaskowych w ilości 10 szt. 3.1.8. Oczyszczeniu terenu robót i wykonaniu zieleni drogowej, prace polegać będą na: 3.1.8.1. oczyszczeniu terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci wraz z transportem i zagospodarowaniem; 3.1.8.2. wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie o łącznej powierzchni 469,34 m2. 3.2. Przedmiotem zamówienia jest także przebudowa kanału deszczowego w drodze gminnej nr 270155W ul. Żabiej w miejscowości Celestynów w zakresie: 3.2.1. Robót przygotowawczych i rozbiórkowych, prace polegać będą na: 3.2.1.1. robotach ziemnych wykonywanych koparkami przedsiębiernymi w zakresie odkopania kanału o pojemności urobku 416,95 m3, wraz z transportem urobku do 5 km; 3.2.1.2. demontażu rurociągów z kręgów betonowych o średnicy nominalnej 900 mm o długości 172,00 m wraz z transportem rurociągów do 5 km. 3.2.2. Robót montażowych, które polegać będą na: 3.2.2.1. wykonaniu podłoża pod kanały i obiekty, z materiałów sypkich o grubości 10,00 cm o łącznej powierzchni 172,00 m2; 3.2.2.2. montażu kanałów z rur PP SN8 łączonych na uszczelkę na długości 172,00 m, o średnicy DN 800; 3.2.2.3. obsypaniu rurociągów z materiałów sypkich z zagęszczeniem o łącznej objętości 30,55 m3; 3.2.2.4. zasypaniu wykopów o łącznej objętości 409,36 m3; 3.2.2.5. ręcznym czyszczeniu komór rewizyjnych w ilości 2 szt. 3.2.3. Robót drogowych, prace polegać będą na: 3.2.3.1. cięciu nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych na głębokości 5 cm na długości 22,47 m; 3.2.3.2. profilowaniu i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne o łącznej powierzchni 19,11m2; 3.2.3.3. wykonaniu warstwy odsączającej zagęszczonej mechanicznie o grubości 10,00 cm i łącznej powierzchni 17,98 m2; 3.2.3.4. wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o grubości 15,00 cm i powierzchni 17,98 m2; 3.2.3.5. wykonaniu górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o grubości 10,00 cm i powierzchni 17,98 m2; 3.2.3.6. wykonaniu warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 4 cm i powierzchni 17,98 m2; 3.2.3.7. wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 4 cm i powierzchni 17,98 m2. 3.3. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie przebiegała zgodnie z harmonogramem rzeczowym robót, sporządzonym przez wykonawcę na dzień podpisania umowy oraz zaakceptowanym przez zamawiającego i Inspektora nadzoru w terminie do dnia rozpoczęcia robót budowlanych, określającym kolejność wykonywania robót oraz terminy rozpoczęcia i zakończenia robót. Aktualizowanie harmonogramu w trakcie wykonywania prac nie będzie powodowało zmiany terminu zakończenia realizacji zamówienia i nie wymaga podpisania aneksu do umowy. Aktualizowanie harmonogramu, o którym mowa wymaga zgody i zatwierdzenia przez zamawiającego. 3.4. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do: 3.4.1. ponoszenia odpowiedzialności za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo i zabezpieczenia wszelkich czynności i operacji na terenie budowy, za metody budowy, metody użyte przy przebudowie oraz za ich zgodność z dokumentacją stanowiącą integralną część niniejszej SIWZ i prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi w Polsce normami, polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego i innymi obowiązującymi przepisami; 3.4.2. stosowania podczas realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia wyłącznie wyrobów nowych dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.). Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz.883 z późn. zm.); 3.4.3. na każde żądanie zamawiającego lub Inspektora Nadzoru wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych wyrobów deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z obowiązującymi normami; 3.4.4. niezwłocznego wykonania robót nieobjętych umową, jeżeli są one niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią; 3.4.5. zapewnienia ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, w szczególności pod względem przeciwpożarowym oraz BHP; 3.4.6. pisemnego powiadamiania zamawiającego o planowanym odbiorze końcowym z wyprzedzeniem co najmniej 7 dni; 3.4.7. przekazania zamawiającemu certyfikatów na znaki bezpieczeństwa, certyfikatów zgodności i aprobat technicznych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane; 3.4.8. przekazania zamawiającemu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach najpóźniej w dniu odbioru robót budowlanych; 3.4.9. przekazania zamawiającemu receptury, badań i stosownych atestów wbudowywanego materiału najpóźniej w dniu rozpoczęcia prac w terenie oraz operatu kolaudacyjnego najpóźniej w dniu odbioru robót budowlanych; 3.4.10. ponoszenia odpowiedzialności za ochronę przekazanych punków pomiarowych do chwili odbioru końcowego robót. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt; 3.4.11. zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami prawa oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót. W miejscach przylegających do dróg otwartych dla ruchu, wykonawca wyraźnie oznakuje teren robót budowlanych. Wykonawca ponosi koszty urządzenia terenu budowy oraz koszty zużycia wody, energii i innych mediów, jeżeli takie istnieją; 3.4.12. ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji robót budowlanych oraz za szkody wynikające z wadliwego wykonania robót, ujawnione w okresie gwarancji jakości; 3.4.13. ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych, szkody wyrządzone podczas realizacji inwestycji wykonawca zobowiązany jest naprawić niezwłocznie na własny koszt; 3.4.14. bieżącego oczyszczenia i usunięcia materiałów powstałych w czasie robót budowlanych oraz odtworzenia przyległego terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego; 3.4.15. udzielenia zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty. Okres gwarancji ustala sięna minimalnie 60 miesięcy/ maksymalnie 72 miesiące w zależności od złożonej oferty, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. W okresie gwarancji i rękojmi wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania stwierdzonych wad. 3.5. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w niniejszej SIWZ, wzorze umowy, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej. 3.6. Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osoby wskazane w ofercie wykonawcy. 3.7. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowlanych. 3.8. We wszystkich pozycjach, gdzie w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze podano przy określeniu wyrobów lub technologii nazwy własne lub pochodzenie zamawiający dopuszcza rozwiązania i wyroby równoważne. Za równoważne zamawiający przyjmuje technologie i wyroby budowlane spełniające wymagania określone dla nich w przedmiarze i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. W przypadku zastosowania innych rozwiązań niż podane w kosztorysie ofertowym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na wykonawcy. Wykonawca musi zapewnić całkowitą kompatybilność zastosowanych przez niego materiałów z urządzeniami i elementami określonymi w przedmiarze i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3.9. Wykonawca zapewni materiały i urządzenia niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy leży po stronie wykonawcy. 3.10. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót, w celu zapoznania się ze stanem istniejącym i warunkami w jakich będą przeprowadzane roboty objęte przedmiotem zamówienia. 3.11. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz kosztorys ofertowy stanowi dokument pomocniczy do obliczenia wartości zamówienia, nie jest wyłączną podstawą obliczenia wartości zamówienia. 3.12. Projekty organizacji ruchu zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy. 3.13. Wykonawca powiadomi zarządców sieci znajdujących się na przebudowywanej drodze o terminie prowadzenia prac, będzie prowadził przy udziale przedstawiciela zamawiającego rozmowy z zarządcami sieci..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.32.20 - 45.33.32.20 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.60 - Ścieżki i inne nawierzchnie metalizowane 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TOMIRAF s.c. Michał Tomaszewski, Rafał Tomaszewski, ul. Wspólna 42, Glina, 05-430 Celestynów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 807038,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 235300,16

  • Oferta z najniższą ceną: 235300,16 / Oferta z najwyższą ceną: 346039,45

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.