To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-28
Szczecin: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych.
Numer ogłoszenia: 167397 - 2016; data zamieszczenia: 28.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94431 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny, ul. Szafera 10, 71-245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4698400, faks 91 4394763.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja wykonawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (wraz z dostarczeniem, wniesieniem) artykułów biurowych i papieru ksero na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych w asortymencie i ilościach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwaną dalej SIWZ). 2.Wykonawca dostarczy artykuły biurowe i papier ksero zwane dalej artykułami biurowymi na swój koszt i ryzyko do siedzib Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych w ilości i asortymencie określonym w Wykazie zamawianych artykułów wg załącznika nr 1 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 A do SIWZ, oraz w Wykazie zamawianego papieru wg załącznika nr 1 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 B do SIWZ. 3.Wykaz obiektów Zamawiającego stanowiących miejsce dostaw artykułów biurowych określono w załączniku nr 2 do projektu umów stanowiących załącznik nr 5 A, 5 B do SIWZ. 4.Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych materiałów biurowych zostały określone w pkt 6 III rozdziału SIWZ oraz w załączniku nr 1 do projektu umów jw. 5.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na realizację przedmiotu zamówienia w zakresie następujących części zamówienia zwanych dalej zadaniami: Zadanie nr 1 - dostawa artykułów biurowych w ilościach i asortymencie określonym w pkt 6.1. rozdziału III SIWZ w tym artykułów piśmienniczych, dziurkaczy, zszywaczy, spinaczy, segregatorów, kopert, teczek, koszulek, spinaczy, kleju, skoroszytów, materiałów do archiwizowania dokumentów i innych. Zadanie nr 2 - dostawa papieru ksero w ilościach i asortymencie określonym w pkt 6.2. rozdziału III SIWZ. 7.Dostawy artykułów biurowych do jednostek Zamawiającego będą realizowane sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego od dnia zawarcia umowy do wyczerpania asortymentu i maksymalnej wartości umowy (wg załączników nr 5A, 5B do SIWZ), określonej na podstawie oferty Wykonawcy, nie dłużej niż do dnia 31.10.2016r. Przy czym dostawy do Oddziału Regionalnego odbywać się będą w kilku partiach, natomiast dostawy do Biur Powiatowych w co najmniej dwóch partiach. Dostawy artykułów biurowych (zadanie nr 1 i nr 2) do Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych zostaną zrealizowane w terminach określonych w formularzu ofertowym. Termin ten nie może być dłuższy niż 5 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego w przypadku dostaw do Oddziału Regionalnego oraz nie dłuższy niż 14 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego w przypadku dostaw do Biur Powiatowych. 8.Materiały biurowe (zadanie nr 1 i nr 2) muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnym opakowaniu, oznaczone etykietami lub opisem umożliwiającymi ich identyfikację zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Materiały biurowe muszą być dopuszczone do obrotu. 9.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na artykuły biurowe na okres, co najmniej 12 miesięcy licząc od daty ich dostarczenia. Dostawy potwierdzone będą protokołem zdawczo odbiorczym bez uwag i zastrzeżeń wraz z dołączonym dokumentem WZ. 10.Istotne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 1 i nr 2 zawarte sa w umowach sporządzonych wg wzorów umów stanowiących załącznik nr 5 A, 5 B do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.23.74.30 - Markery 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.21.60 - Korektory 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.92.30 - Koperty 22.60.00.00 - Tusz 24.91.00.00 - Kleje 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.14.12.00 - Kalkulatory biurkowe 30.19.21.00 - Gumki 39.24.12.00 - Nożyczki 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 30.19.50.00 - Tablice .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RAKPOL Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Władysław Wojciech Rak Spółka Jawna, ul. Sikorskiego 31, 70-313 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88988,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 92364,57
Oferta z najniższą ceną: 92364,57 / Oferta z najwyższą ceną: 126244,08
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa papieru ksero na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RESPOL Polska Sp. z o.o., ul. Szczawiowa 71, 70-010 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49163,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58220,21
Oferta z najniższą ceną: 58220,21 / Oferta z najwyższą ceną: 58220,21
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych akumulatorów do agregatów prądotwórczych, mobilnych zespołów elektrycznych, aparatowni obliczeniowo-analitycznej skażeń oraz zasilania nadwozi specjalnych
- Zakup i dostawa technicznych środków materiałowych, osprzętu, akcesoriów sieciowych, urządzeń peryferyjnych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 WOG
- Remont budynku nr 3 przy ul. Łukasińskiego 33 w Szczecinie
- "Świadczenie usług ratownictwa wodnego i pierwszej pomocy przedlekarskiej w obiekcie spółki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie, położonym przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie"
- ,,USŁUGA CATERINGOWA DLA UCZNIÓW OSM I ST W SZCZECINIE W ROKU SZKOLNYM 2025/2026"
- Wykonanie fragmentarycznego remontu muru oporowego wraz z ogrodzeniem przy ul. Strzałowskiej 40 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru do kopiarek/drukarek dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej.
- BZP.272.41.2025.ŁC POMPIK - Pierwsza Podlaska Wyprawka
- Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego
- DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH
- Dostawa przedmiotów i materiałów administracyjno - biurowych II
- Dostawa materiałów budowlanych i materiałów przeznaczonych na ogrodzenie w podziale na dwie części
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.