Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-03-31
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Olszanka: budowa hali sportowej, blok żywieniowy, świetlica z łącznikiem przy publicznej szkole podstawoej w Przylesiu
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Olszanka, do kontaktów: Emil Hrycyk - Kierownik Referatu Inwestycji Rolnictwa i Ochrony Środowiska, Olszanka 16, 49-332 Olszanka, woj. opolskie, tel. 077 4129683, fax 077 4129683, e-mail: inwest@olszanka.pl, www.olszanka.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa hali sportowej, blok żywieniowy, świetlica z łącznikiem przy publicznej szkole podstawoej w Przylesiu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : budowa hali sportowej, bloku żywieniowego, świetlicy z łącznikiem obejmująca roboty kubaturowe budowlane (hala o kubaturze 9643,50 m sześc.), roboty branżowe instalacji wewnętrznych oraz roboty wykończeniowe. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miejscowość Przylesie, Gmina Olszanka, Województwo Opolskie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje : - roboty kubaturowe budowlane - roboty branżowe (instalacje wodnokan. i cw , instalacje CO, instalacje wentylacji, instalacje elektryczną , przyłącza, zagospodarowanie terenu ) - roboty wykończeniowe. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 17.08.2007;
III.1) Wymagane wadium: 40 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ww. ustawy a także - spełniają określone warunki w siwz którzy : - zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej jedno zadanie o podobnej kubaturze do przedmiotu zamówienia -posiadają środki własne w wysokości co najmniej 30 % wartości zamówienia lub udokumentują dostęp do kredytu w wysokości min. 30 % wartości zamówienia. Środki na zabezpieczenie kredytu muszą być wolne od zobowiązań z tytułu innych realizowanych zobowiązań - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . - oraz wykonawcy, którzy przedłożą następujące dokumenty : 1) wypełniony formularz ofertowy 2) dowód wniesienia wadium 3) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1i ust 2 i spełnia warunki art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych . 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) dokumenty stwierdzające ,że osoby , które będą wykonywały zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień /kopie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego / 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych , wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu 7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9, wystawiana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 9) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 10) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 11) wykaz niezbędnych do wykonywania zamówienia maszyn, urządzeń, uzbrojenia technicznego jakie posiada wykonawca . 12) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności . - dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia 13) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie . 14) sprawozdanie finansowe a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego , innych dokumentów określających obroty zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 2 lata obrotowe (2004,2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 15)- informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy , potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 16) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . 17) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa §1 ust 1 pkt 1,5,6 "Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (DZ.U Nr 71 poz 645) składa dokument lub dokumenty wystawiane zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - nie zalega z uiszczeniem podatków ,opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 18) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się powyższych dokumentów o których mowa w ust 1 oraz w par.1 ust 1 pkt 4 cyt. rozporządzenia zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 19) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. dokumenty w pkt 3,4,7 składa każdy z wykonawców oddzielnie . 20) wzór umowy - który po podpisaniu wraz z harmonogramem rzeczowo - finansowym winien być załączony do oferty (zgodnie z formularzem załączonym do materiałów) 21) wypełniony kosztorys ofertowy -(kosztorys załączony do materiałów) Dokumenty o których mowa w pkt. 4,5,6,7,8,9,13,14 mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem .
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 23.05.2006, cena - 70 zł W przypadku przekazywania SIWZ za pomocą poczty dodatkowo koszty przesyłki pocztowej. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.05.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.05.2006, godzina 10:15, Urząd Gminy w Olszance, pokój nr 9.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 23.03.2006.
INNE PRZETARGI OLSZANKA
więcej: przetargi OLSZANKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie dostępu do AOS SPZOZ w Puławach dzięki przebudowie, modernizacji i wyposażeniu w sprzęt medyczny Przychodni Specjalistycznej.
- Rozbudowa Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. Zaprojektowanie i wybudowanie linii kablowych i kontenerowej stacji transformatorowej
- "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- Wykonanie wewnętrznych ścianek działowych - przegród budowlanych na potrzeby wydzielenia pożarowego klatki schodowej A
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie DębowaKłodapoprzez przebudowę części pomieszczeń w budynku szkoły w Stępków i zmiana sposobu użytkowania na budynek kultury centrum aktywności lokalnej
- "Rozbudowa infrastruktury dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.