eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoliceOpróżnianie pojemników i wywóz komunalnych odpadów stałych pochodzących z gospodarstw domowych z uwzględnieniem odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki (szkło, plastik, makulatura) wraz z dostawą pojemników przy budynkach administrowanych przez ZGKiM P

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-04

Police: Opróżnianie pojemników i wywóz komunalnych odpadów stałych pochodzących z gospodarstw domowych z uwzględnieniem odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki (szkło, plastik, makulatura) wraz z dostawą pojemników przy budynkach administrowanych przez ZGKiM Police w okresie 12 miesięcy, tj. od 1.04.2009 do 31.03.2010
Numer ogłoszenia: 16736 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Bankowa 18, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4311350, faks 091 3175037.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/www.zgkim.police.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opróżnianie pojemników i wywóz komunalnych odpadów stałych pochodzących z gospodarstw domowych z uwzględnieniem odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki (szkło, plastik, makulatura) wraz z dostawą pojemników przy budynkach administrowanych przez ZGKiM Police w okresie 12 miesięcy, tj. od 1.04.2009 do 31.03.2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opróżnianie pojemników i wywóz komunalnych odpadów stałych pochodzących z gospodarstw domowych z uwzględnieniem odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki (szkło, plastik, makulatura) wraz z dostawą pojemników przy budynkach administrowanych przez ZGKiM Police w okresie 12 miesięcy, tj. od 1.04.2009 do 31.03.2010 Lokalizacja: Pojemniki na odpady stałe o poj. 1100 l (wózki) - 213 szt, 240 l - 60 szt, 120 l - 38 szt, 110 l - 26 szt i kontenery - 5 szt oraz pojemniki niebieskie o poj. 1,5 m3 na makulaturę - 17 szt, pojemniki zielone o poj. 1,5 m3 na szkło - 35 szt, pojemniki żółte o poj. 2,0 m3 na plastik - 40 szt, usytuowane przy budynkach mieszkalnych administrowanych przez ZGKiM na terenie Gminy Police (wg wykazu - zał. 1a,b,c,d). Ogólna charakterystyka usług: Zakres usług przewidzianych do wykonania obejmuje: 1)odbiór z posesji i wywóz na wysypisko odpadów komunalnych nieczystości stałych w ilości około 1.900 m3 /miesiąc pochodzących z gospodarstw domowych i posesji administrowanych przez ZGKiM (wymienionych w zał. nr 1a), znajdujących się w pojemnikach i boksach śmietnikowych - zgodnie z częstotliwością określoną w zał. nr 1a, 2)w okresie jesiennym (październik - listopad) ustawienie dodatkowo we wskazanych miejscach ok. 10 szt pojemników 1100 l z przeznaczeniem na odbiór zgrabianych liści - oraz ich opróżnianie i wywóz, 3)ustawienie (wg lokalizacji określonej w zał. nr 1b,c,d) i opróżnianie na zgłoszenie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów w łącznej ilości około 410 m3 /miesiąc. Dla potrzeb selektywnej zbiórki odpadów należy stosować pojemniki odpowiadające ogólnym warunkom (rodzaj, pojemność, kolorystyka) określonym w Regulaminie Utrzymania Czystości i Porządku w Gminie Police (Uchwała Nr XL/309/05 Rady Miejskiej w Policach z dnia 29.12.2005), 4)mycie i dezynfekcję pojemników co najmniej 1 raz na kwartał, a w czasie występowania upałów - dodatkowo na zgłoszenie Zamawiającego. Warunki wykonania zamówienia: 1.Zaleca się, by Wykonawca dokonał wizji w terenie - wg wykazu adresowego (zał. nr 1a,b,c,d do SIWZ), sprawdził gdzie mają być wykonywane usługi oraz uzyskał (na swoją odpowiedzialność i ryzyko) wszelkie informacje, które mogą być istotne dla przygotowania się do realizacji zamówienia (wizję lokalną Wykonawca dokonuje na własny koszt). 2.Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem wykonywania przedmiotu zamówienia i za potwierdzeniem przez Zamawiającego do dostarczenia na koszt własny, do miejsc wskazanych w zał. nr 1a,b,c,d do SIWZ, pojemników wraz z pokrywami oraz pojemników do selektywnej zbiórki plastiku, szkła i makulatury. Ilość pojemników, o których mowa wyżej może za zgodą Zamawiającego ulegać zmianie w trakcie realizacji zamówienia. W trakcie trwanie umowy Wykonawca wymieni naturalnie zużyte pojemniki. 3.Poza pojemnikami wyszczególnionymi w zał. nr 1 (a,b,c,d), administratorzy terenów na zgłoszenie zamawiać będą w zależności od potrzeb ustawienie pojemników w miejsca przez nich wskazane (np. do składowania zgrabionych liści). 4.Częstotliwość opróżniania pojemników określona jest w zał. nr 1(a,b,c,d) do SIWZ. 5.Wykonawca zobowiązany będzie do wystawiania oraz wstawiania z powrotem pojemników na właściwe miejsca po ich opróżnieniu. 6.Wykonawca zobowiązany będzie do uprzątnięcia nieczystości wysypywanych podczas opróżniania pojemników oraz zabierania nieczystości stałych zalegających poza pojemnikami. 7.Wywóz gabarytów, gruzu realizowany będzie na zgłoszenie - wg zaoferowanych w przetargu stawek. 8.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości, typu oraz częstotliwości wywozu pojemników w zależności od jego potrzeb (bez konieczności aneksowania umowy) jak też włączenia dodatkowego adresu lub rezygnacji z wywozu zanieczyszczeń z posesji przekazywanych w zarząd innym podmiotom (poprzez aneksowanie umowy z 2 tygodniowym terminem wypowiedzenia). Wykonawca zobowiązany będzie do: 1)terminowego wywozu odpadów, 2)zapewnienia obsługi personalnej, 3)wyposażenia pracowników w narzędzia, sprzęt, materiały niezbędne do właściwego wykonania usług, 4)utrzymania czystości podczas wykonywania usług..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.52.00.00 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 4.000,00 zł (cztery tysiące złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: a) nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, c) dysponujący bazą transportowo-sprzętową z łącznością telefoniczną i faxem - odpowiednią do przedmiotu zamówienia, d) dysponujący co najmniej: - 2 samochodami śmieciarkami do opróżniania pojemników wykazanych w zał. nr 1a, - 1 samochodem-śmieciarką wyposażonym w zintegrowane urządzenie do mycia i dezynfekcji pojemników w obiegu zamkniętym (zbiornik na czystą wodę oraz brudną wodę), - 1 samochodem przystosowanym do przewozu kontenerów o poj. 4 do 8 m3, - 1 samochodem przystosowanym do rozładunku i przewozu odpadów ze zbiórki selektywnej wykazanych w zał. nr 1b,c,d, e) dysponujący pracownikiem przeszkolonym w zakresie gospodarowania odpadami, f) którzy posiadają zezwolenie wydane przez Burmistrza Gminy Police na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Police, g) dysponujący pojemnikami z pokrywami do zbiórki odpadów w ilościach i typach określonych w zał. nr 1a,b,c,d do SIWZ, h) którzy w okresie ostatnich trzech lat wykonali usługi w zakresie zbliżonym do objętego niniejszym zamówieniem (wywóz nieczystości w systemie pojemnikowym minimum 2.000 m3 w skali miesiąca). Ocena spełnienia warunków wg formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zał. nr 3 Zestaw dokumentów wymaganych od wykonawców biorących udział w przetargu nieograniczonym na usługi: Opróżnianie pojemników i wywóz komunalnych odpadów stałych pochodzących z gospodarstw domowych z uwzględnieniem odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki (szkło, plastik, makulatura) wraz z dostawą pojemników przy budynkach administrowanych przez ZGKiM Police w okresie 12 miesięcy, tj. od 1.04.2009 do 31.03.2010 1. Dowód wniesienia wadium. 2. Formularz oferty - zgodnie z otrzymanym wzorem - zał. nr 5. 3. Kalkulacja ceny uwzględniająca m.in. koszt dzierżawy pojemników, koszt transportu, koszt przyjęcia nieczystości na wysypisko. 4. Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). 5. Wskazanie osób uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawców (dla spółek cywilnych - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy o zamówienie publiczne). 6. Aktualne zaświadczenie z urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg zał. nr 6. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (suma ubezpieczenia min. 50.000 zł). 10. Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat zbliżonych co do zakresu z obecnym zamówieniem (wywóz odpadów komunalnych w systemie pojemnikowym minimum 2.000 m3 w skali miesiąca) - wg zał. nr 7, 11. Referencje od poprzednich zamawiających (minimum 2), w których zawarte są informacje dot. ilości i terminowości wywozu nieczystości, 12. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - wg zał. nr 8, z załączeniem kserokopii odpowiednich uprawnień, świadectw lub dyplomów zatrudnionych przez wykonawcę pracowników, którzy będą wykonywać usługi i którzy będą nadzorować wykonanie usług, w tym świadectwo przeszkolenia w zakresie gospodarowania odpadami, ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego potencjału osobowego, który uzyska od innego podmiotu. 13. Informacja o bazie transportowo-sprzętowej, środkach do łączności telefonicznej i faxowej, wykaz i charakterystyka sprzętu, transportu (minimum 2 samochody śmieciarki, 1 samochód-śmieciarka wyposażona w zintegrowane urządzenie do mycia i dezynfekcji pojemników w obiegu zamkniętym - zbiornik na czystą wodę oraz brudną wodę, 1 samochód przystosowany do przewozu kontenerów o poj. 4 do 8 m3 , 1 samochód przystosowany do rozładunku i przewozu odpadów ze zbiórki selektywnej), który będzie użyty do wykonania oferowanego zamówienia, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - wg zał. nr 8, ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego potencjału technicznego, który uzyska od innego podmiotu. 14. Oświadczenie o dysponowaniu (lub zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganych pojemników, które uzyska od innego podmiotu) pojemnikami z pokrywami do zbiórki odpadów w ilościach i typach wymaganych przez Zamawiającego (wynikających z załącznika nr 1a,b,c,d do SIWZ) wraz z zobowiązaniem się do nieodpłatnego ustawienia na terenach objętych zamówieniem, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy oraz bezpłatnego mycia i dezynfekowania pojemników co najmniej raz na kwartał. 15. Poświadczona kserokopia zezwolenia wydanego przez Burmistrza Gminy Police w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Police, zgodnie z ustawą z 13 września 1996 o utrzymaniu czystości i porządku w Gminach..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgkim.police.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej, w wersji drukowanej można otrzymać w siedzibie ZGKiM Police, pokój 310.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGKiM Police, ul. Bankowa 18.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.