eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnystawPN 16/2007 Termomodernizacja Projekt

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-14

Krasnystaw: PN 16/2007 Termomodernizacja Projekt
Numer ogłoszenia: 167366 - 2007; data zamieszczenia: 14.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie, ul. M. Sobieskiego 4B, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762170, fax 082 5764901.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozkrasnystaw.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN 16/2007 Termomodernizacja Projekt.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego wraz z nadzorem autorskim Termomodernizacji oraz modernizacji systemu ciepłowniczego budynków Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 74.46.20.00 - 74.46.20.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 3 000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - dysponuje projektantami wszystkich branż niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, - posiada niezbędne doświadczenie przy projektowaniu obiektów podobnych do przedmiotu zamówienia, - Wykonawca winien być firmą, osobą fizyczną lub konsorcjum firm, zdolnym do wykonania prac projektowych określonych w SIWZ, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 Pzp, - spełnia wymogi określone w artykule 22 ust.1 ustawy Pzp, - wniesienie wadium przetargowego w wysokości 3.000,00- zł określonej w pkt 8 siwz, - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek odpowiednio na rzecz Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS), W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferent musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 6 siwz na podstawie których zostanie dokonana ocena ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Wniesienie wymaganego wadium w/g pkt.8 do SIWZ zgodnie z art 45 ust.6 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Konto: Kredyt Bank S.A. O/Chełm nr 98 1500 1373 1213 7001 1365 0000 Dowód wpłaty wadium można załączyć do oferty lub wnieść je oddzielnie. 3. Oświadczenia, ze oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, - załącznik nr 5 do siwz 4. Oświadczenie, że oferent spełnia wymogi na podstawie art 22 ust. 1 Pzp, - załącznik nr 6 do siwz 5. Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu - załącznik nr 7 do siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozkrasnystaw.com

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria SP ZOZ w Krasnymstawie ul. M. Sobieskiego 4 B, 22-300 Krasnystaw.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria SP ZOZ w Krasnymstawie ul. M. Sobieskiego 4 B, 22-300 Krasnystaw.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.