eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › DOSTAWA PŁYT GRZEJNYCH CHŁODZIARKI DWUKANAŁOWEJ ORAZ WIRÓWKI DLA LABORATORIUM WIOŚ W RZESZOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-02

Rzeszów: DOSTAWA PŁYT GRZEJNYCH CHŁODZIARKI DWUKANAŁOWEJ ORAZ WIRÓWKI DLA LABORATORIUM WIOŚ W RZESZOWIE
Numer ogłoszenia: 167349 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie , ul. Gen. M. Langiewicza 26, 35-101 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8505814, faks 017 8505377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wios.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PŁYT GRZEJNYCH CHŁODZIARKI DWUKANAŁOWEJ ORAZ WIRÓWKI DLA LABORATORIUM WIOŚ W RZESZOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 precyzyjnych płyt grzejnych, chłodziarki dwukanałowej oraz wirówki spełniające następujące wymagania: Część I - dostawa dwóch precyzyjnych płyt grzejnych o następujących parametrach: 1)Płyta robocza z anodowanego aluminium, o minimalnych wymiarach: 430x550mm, 2)Maksymalne wymiary: 450x600x190mm, 3)Zakres regulacji temperatury od 20 do 300oC, z rozdzielczością 0,1oC w zakresie do 99oC oraz z rozdzielczością 1oC powyżej 99oC, 4)zabezpieczenie termiczne ustawiane w zakresie od 50 oC do 300oC 5)Zasilanie: 230V, 50Hz 6)Masa nie większa niż 22 kg 7)Pobór mocy min. 3,3 kW 8)Sterownik mikroprocesorowy z wyświetlaczem 9)Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, posiadać deklaracje zgodności i być oznakowane CE zgodnie z obowiązującymi przepisami. 10)Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kompletnego szkolenia użytkowników z zakresu obsługi płyty minimum 8 godzin 11)W cenie oferty powinny być uwzględnione wszelkie koszty dostawy do użytkownika m.in. opakowanie, ubezpieczenie, transport (wraz z dostarczeniem - wniesieniem do miejsca wskazanego, miejsce dostawy Delegatura w Jaśle ul. Floriańska). 12)Wraz z dostawą sprzętu Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia karty gwarancyjnej oraz instrukcji obsługi w języku polskim. 13)Wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji wynosi minimum 12 miesięcy od bezusterkowego zakończenia instalacji na warunkach szczegółowo określonych w dokumentach gwarancyjnych dostarczonych wraz ze sprzętem Część II - Dostawa wirówki laboratoryjnej spełniającej poniższe wymagania techniczne: 1)bezobsługowy silnik indukcyjny 2)układ programowania parametrów: a)prędkości obrotowej, b)efektywnego czasu wirowania min/sek., czasu od startu do stopu lub od osiągnięcia prędkości zadanej c)możliwość podglądu zaprogramowanych parametrów podczas wirowania d)funkcja pracy krótkotrwałej 3)magnetyczna identyfikacja wirników 4)system identyfikacji błędów niewyważenia, niewłaściwie wybranego wirnika, przerwania zadanego programu 5)wyjście RS 232 6)możliwość monitorowania rejestracji programów za pośrednictwem PC 7)komora wirowania wykonana ze stali nierdzewnej 8)zabezpieczenie przed otwarciem pokrywy w trakcie wirowania 9)zabezpieczenie przed uruchomieniem wirówki przy otwartej pokrywie 10)wirnik kątowy 8x15/10ml z pojemnikami i probówkami z pokrywką 11)wirnik kątowy 4x30/25ml z pojemnikami i probówkami z pokrywką 12)wirnik kątowy 6x50ml z pojemnikami i probówkami z pokrywką 13)wirnik kątowy 4x100ml z pojemnikami i probówkami z pokrywką 14)zasilanie 230 V, 50 HZ 15)masa nie większa niż 15 kg 16)Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, posiadać deklaracje zgodności i być oznakowane CE zgodnie z obowiązującymi przepisami. 17)Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kompletnego szkolenia użytkowników z zakresu obsługi wirówki minimum 8 godzin 18)W cenie oferty powinny być uwzględnione wszelkie koszty dostawy do użytkownika m.in. opakowanie, ubezpieczenie, transport (wraz z dostarczeniem - wniesieniem do miejsca wskazanego, miejsce dostawy Delegatura w Jaśle ul. Floriańska). 19)Wraz z dostawą zamawianego sprzętu Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia karty gwarancyjnej oraz instrukcji obsługi w języku polskim. 20)Wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji wynosi minimum 12 miesięcy od bezusterkowego zakończenia instalacji na warunkach szczegółowo określonych w dokumentach gwarancyjnych dostarczonych wraz ze sprzętem 21)Wykonawca zobowiązany zainstalować i uruchomić dostarczone urządzenia laboratoryjne. 22)Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kompletnego szkolenia użytkowników z zakresu obsługi dostarczonego sprzętu minimum 8 godzin. 23)Wykonawca zobowiązany jest dokonywać napraw gwarancyjnych w miejscu użytkowania sprzętu, chyba, że rodzaj uszkodzenia wymaga naprawy w siedzibie Wykonawcy. Przewóz do i z miejsca naprawy następuję na koszt i ryzyko Wykonawcy. 24)Wykonawca powinien zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (minimum 5 lat) zlokalizowany w Polsce, wykonywany przez autoryzowanego przedstawiciela producenta. 25)Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki maksymalnie 3 dni robocze. Przez czas reakcji serwisu rozumie się czas przystąpienia grupy serwisowej Wykonawcy do usuwania usterki lub awarii aparatury po jej zdiagnozowaniu, liczony od chwili jej zgłoszenia. Część III - Dostawa chłodziarki laboratoryjnej dwukanałowej spełniającej następujące wymagania: 1)chłodziarka dwukomorowa kolor biały 2)drzwi pełne 3)z wymuszonym obiegiem powietrza 4)pojemność każdej komory nie mniej niż 150 l 5)obudowa z blachy malowanej proszkowo 6)wnętrze z aluminium 7)zakres temperatury od 0 C do + 10 C 8)regulacja temperatury co 0,1 C 9)panel sterowania dla każdej komory z wyświetlaczem alfanumerycznym LCD umożliwiającym programowanie urządzenia, sygnalizację aktywności programu, sygnalizację alarmów 10)wymiary wewnętrzne każdej komory nie mniej niż: (szer. x wys. x gł.) 520 x 660 x 420 mm 11)w każdej komorze 3 półki druciane z regulowanym położeniem prowadnic 12)dostarczony sprzęt musi posiadać certyfikat bezpieczeństwa i być oznakowany znakiem CE. 13)Wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji wynosi minimum 24 miesięcy od bezusterkowego zakończenia instalacji na warunkach szczegółowo określonych w dokumentach gwarancyjnych dostarczonych wraz ze sprzętem 14)Wraz z dostarczonym sprzętem wykonawca musi dostarczyć świadectwo wzorcowania temperatury wewnątrz każdej komory wydane przez akredytowane laboratorium wzorcujące oraz świadectwo wzorcowania temperatury wskazywanej przez panel sterowania wydane przez akredytowane laboratorium wzorcujące oraz instrukcja w języku polskim na piśmie. 15)W cenie oferty powinny być uwzględnione wszelkie koszty dostawy do użytkownika m.in. opakowanie, ubezpieczenie, transport (wraz z dostarczeniem - wniesieniem do miejsca wskazanego, miejsce dostawy Delegatura w Jaśle ul. Floriańska). 16)Wraz z dostawą zamawianego sprzętu Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia karty gwarancyjnej oraz instrukcji obsługi w języku polskim. 17)Wykonawca zobowiązany zainstalować i uruchomić dostarczone urządzenia laboratoryjne. 18)Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kompletnego szkolenia użytkowników z zakresu obsługi dostarczonego sprzętu minimum 8 godzin. 19)Wykonawca zobowiązany jest dokonywać napraw gwarancyjnych w miejscu użytkowania sprzętu, chyba, że rodzaj uszkodzenia wymaga naprawy w siedzibie Wykonawcy. Przewóz do i z miejsca naprawy następuję na koszt i ryzyko Wykonawcy. 20)Wykonawca powinien zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (minimum 5 lat) zlokalizowany w Polsce, wykonywany przez autoryzowanego przedstawiciela producenta. 21)Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki maksymalnie 3 dni robocze. Przez czas reakcji serwisu rozumie się czas przystąpienia grupy serwisowej Wykonawcy do usuwania usterki lub awarii aparatury po jej zdiagnozowaniu, liczony od chwili jej zgłoszenia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.63.10-6, 39.71.11.30-9, 42.93.11.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie; do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie; do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie; do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie; do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie; do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego należy przedstawić:Certyfikat jakości ISO 9001

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Postanowienia w przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2)Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców winno być dołączone do oferty, 3)Przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych), ewentualnie przedłożyć umowę spółki lub Uchwałę Wspólników, określające zakres uprawnień do reprezentowania spółki przez wspólników (art. 865 KC). 4)Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5)Dokumenty, oświadczenia, załączniki do oferty powinny być podpisane przez ustanowionego pełnomocnika. Dokumenty, oświadczenia, załączniki do oferty składane oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, od którego pochodzą, 6)Kopie dokumentów i oświadczeń dotyczących każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, którego dokument lub oświadczenie dotyczy, 7)Oferta winna być sporządzona wg następujących zasad: a)formularz oferty i dokumenty o których mowa w Rozdziale VI pkt.1 ppkt. 1-4, Rozdziale VI pkt.4 ppkt. 1-3, Rozdziale VI pkt.5 ppkt. 1 Wykonawcy występujący wspólnie składają jako jeden łączny, podpisany przez pełnomocnika, b)załączniki Rozdziale VI pkt.2 ppkt. 1-3 winny pochodzić od każdego z podmiotów oddzielnie. Postanowienia w przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę polegającego na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych: 1)Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 2)Powołując się na spełnieniu warunku udziału w postępowaniu przez inny podmiot, wykonawca jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia i w tym celu ma obowiązek przedstawić zobowiązanie podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów. 3)Kopie dokumentów dotyczących podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez ten podmiot.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wios.rzeszow.pl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=25&Itemid=48
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie 35-101 Rzeszów, ul. Langiewicza 26, pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie 35-101 Rzeszów, ul. Langiewicza 26 Biuro Obsługi Klienta (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa dwóch precyzyjnych płyt grzejnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 precyzyjnych płyt grzejnych spełniających następujące wymagania: 1)Płyta robocza z anodowanego aluminium, o minimalnych wymiarach: 430x550mm, 2)Maksymalne wymiary: 450x600x190mm, 3)Zakres regulacji temperatury od 20 do 300oC, z rozdzielczością 0,1oC w zakresie do 99oC oraz z rozdzielczością 1oC powyżej 99oC, 4)zabezpieczenie termiczne ustawiane w zakresie od 50 oC do 300oC 5)Zasilanie: 230V, 50Hz 6)Masa nie większa niż 22 kg 7)Pobór mocy min. 3,3 kW 8)Sterownik mikroprocesorowy z wyświetlaczem 9)Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, posiadać deklaracje zgodności i być oznakowane CE zgodnie z obowiązującymi przepisami. 10)Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kompletnego szkolenia użytkowników z zakresu obsługi płyty minimum 8 godzin 11)W cenie oferty powinny być uwzględnione wszelkie koszty dostawy do użytkownika m.in. opakowanie, ubezpieczenie, transport (wraz z dostarczeniem - wniesieniem do miejsca wskazanego, miejsce dostawy Delegatura w Jaśle ul. Floriańska). 12)Wraz z dostawą sprzętu Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia karty gwarancyjnej oraz instrukcji obsługi w języku polskim. 13)Wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji wynosi minimum 12 miesięcy od bezusterkowego zakończenia instalacji na warunkach szczegółowo określonych w dokumentach gwarancyjnych dostarczonych wraz ze sprzętem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.63.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wirówki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wirówki spełniającej następujące wymagania: 1)bezobsługowy silnik indukcyjny 2)układ programowania parametrów: a)prędkości obrotowej, b)efektywnego czasu wirowania min/sek., czasu od startu do stopu lub od osiągnięcia prędkości zadanej c)możliwość podglądu zaprogramowanych parametrów podczas wirowania d)funkcja pracy krótkotrwałej 3)magnetyczna identyfikacja wirników 4)system identyfikacji błędów niewyważenia, niewłaściwie wybranego wirnika, przerwania zadanego programu 5)wyjście RS 232 6)możliwość monitorowania rejestracji programów za pośrednictwem PC 7)komora wirowania wykonana ze stali nierdzewnej 8)zabezpieczenie przed otwarciem pokrywy w trakcie wirowania 9)zabezpieczenie przed uruchomieniem wirówki przy otwartej pokrywie 10)wirnik kątowy 8x15/10ml z pojemnikami i probówkami z pokrywką 11)wirnik kątowy 4x30/25ml z pojemnikami i probówkami z pokrywką 12)wirnik kątowy 6x50ml z pojemnikami i probówkami z pokrywką 13)wirnik kątowy 4x100ml z pojemnikami i probówkami z pokrywką 14)zasilanie 230 V, 50 HZ 15)masa nie większa niż 15 kg 16)Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, posiadać deklaracje zgodności i być oznakowane CE zgodnie z obowiązującymi przepisami. 17)Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kompletnego szkolenia użytkowników z zakresu obsługi wirówki minimum 8 godzin 18)W cenie oferty powinny być uwzględnione wszelkie koszty dostawy do użytkownika m.in. opakowanie, ubezpieczenie, transport (wraz z dostarczeniem - wniesieniem do miejsca wskazanego, miejsce dostawy Delegatura w Jaśle ul. Floriańska). 19)Wraz z dostawą zamawianego sprzętu Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia karty gwarancyjnej oraz instrukcji obsługi w języku polskim. 20)Wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji wynosi minimum 12 miesięcy od bezusterkowego zakończenia instalacji na warunkach szczegółowo określonych w dokumentach gwarancyjnych dostarczonych wraz ze sprzętem 21)Wykonawca zobowiązany zainstalować i uruchomić dostarczone urządzenia laboratoryjne. 22)Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kompletnego szkolenia użytkowników z zakresu obsługi dostarczonego sprzętu minimum 8 godzin. 23)Wykonawca zobowiązany jest dokonywać napraw gwarancyjnych w miejscu użytkowania sprzętu, chyba, że rodzaj uszkodzenia wymaga naprawy w siedzibie Wykonawcy. Przewóz do i z miejsca naprawy następuję na koszt i ryzyko Wykonawcy. 24)Wykonawca powinien zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (minimum 5 lat) zlokalizowany w Polsce, wykonywany przez autoryzowanego przedstawiciela producenta. 25)Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki maksymalnie 3 dni robocze. Przez czas reakcji serwisu rozumie się czas przystąpienia grupy serwisowej Wykonawcy do usuwania usterki lub awarii aparatury po jej zdiagnozowaniu, liczony od chwili jej zgłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.30-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa chłodziarki dwukanałowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chłodziarki dwukanałowej spełniającej następujące wymagania: 1)chłodziarka dwukomorowa kolor biały 2)drzwi pełne 3)z wymuszonym obiegiem powietrza 4)pojemność każdej komory nie mniej niż 150 l 5)obudowa z blachy malowanej proszkowo 6)wnętrze z aluminium 7)zakres temperatury od 0 C do + 10C 8)regulacja temperatury co 0,1 C 9)panel sterowania dla każdej komory z wyświetlaczem alfanumerycznym LCD umożliwiającym programowanie urządzenia, sygnalizację aktywności programu, sygnalizację alarmów 10)wymiary wewnętrzne każdej komory nie mniej niż: (szer. x wys. x gł.) 520 x 660 x 420 mm 11)w każdej komorze 3 półki druciane z regulowanym położeniem prowadnic 12)dostarczony sprzęt musi posiadać certyfikat bezpieczeństwa i być oznakowany znakiem CE. 13)Wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji wynosi minimum 24 miesięcy od bezusterkowego zakończenia instalacji na warunkach szczegółowo określonych w dokumentach gwarancyjnych dostarczonych wraz ze sprzętem 14)Wraz z dostarczonym sprzętem wykonawca musi dostarczyć świadectwo wzorcowania temperatury wewnątrz każdej komory wydane przez akredytowane laboratorium wzorcujące oraz świadectwo wzorcowania temperatury wskazywanej przez panel sterowania wydane przez akredytowane laboratorium wzorcujące oraz instrukcja w języku polskim na piśmie. 15)W cenie oferty powinny być uwzględnione wszelkie koszty dostawy do użytkownika m.in. opakowanie, ubezpieczenie, transport (wraz z dostarczeniem - wniesieniem do miejsca wskazanego, miejsce dostawy Delegatura w Jaśle ul. Floriańska). 16)Wraz z dostawą zamawianego sprzętu Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia karty gwarancyjnej oraz instrukcji obsługi w języku polskim. 17)Wykonawca zobowiązany zainstalować i uruchomić dostarczone urządzenia laboratoryjne. 18)Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kompletnego szkolenia użytkowników z zakresu obsługi dostarczonego sprzętu minimum 8 godzin. 19)Wykonawca zobowiązany jest dokonywać napraw gwarancyjnych w miejscu użytkowania sprzętu, chyba, że rodzaj uszkodzenia wymaga naprawy w siedzibie Wykonawcy. Przewóz do i z miejsca naprawy następuję na koszt i ryzyko Wykonawcy. 20) Wykonawca powinien zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (minimum 5 lat) zlokalizowany w Polsce, wykonywany przez autoryzowanego przedstawiciela producenta. 21)Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki maksymalnie 3 dni robocze. Przez czas reakcji serwisu rozumie się czas przystąpienia grupy serwisowej Wykonawcy do usuwania usterki lub awarii aparatury po jej zdiagnozowaniu, liczony od chwili jej zgłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.