Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-14
Koszalin: Dostawa mięsa, produktów mięsnych, wędliniarskich i drobiu świeżego, znak sprawy 27/SZP/żywn./07.
Numer ogłoszenia: 167345 - 2007; data zamieszczenia: 14.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Sił Powietrznych Koszalin, ul. Wojska Polskiego 66, 75-903 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3456672, fax 094 3437730.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cssp.gwl.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa, produktów mięsnych, wędliniarskich i drobiu świeżego, znak sprawy 27/SZP/żywn./07..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy mięsa wołowego i wieprzowego, przetworów mięsnych i wędliniarskich w ilości 37 artykułów (zadanie nr 1) oraz drobiu świeżego i podrobów i ilości 5 artykułów (zadanie nr 2). Szczegółowa ilość oraz warunki jakościowe określone zostały w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Oryginalny kod CPV: 15.11.11.00 - Wołowina Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.11.00 - Wołowina Oryginalny kod CPV: 15.11.30.00 - Wieprzowina Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.30.00 - Wieprzowina Oryginalny kod CPV: 15.13.11.20 - Produkty wędliniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.20 - Produkty wędliniarskie Oryginalny kod CPV: 15.11.22.10 - Kawałki kurczaków Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.21.30 - Kurczęta Oryginalny kod CPV: 15.11.40.00 - Podroby Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.40.00 - Podroby .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium za cały przedmiot zamówienia w wysokości 24000,00 zł., w tym zadanie nr 1 - 20000,00 zł. i zadanie nr 2 - 4000,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 pkt 1-3 uPzp. 2) Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1, pkt 1- 3 uPzp. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3) Wnieśli wymagane wadium. Spełnienie wymaganych warunków, opisanych w ust. 1, będzie dokonywane na podstawie oceny złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w części VI i części VII SIWZ, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymagania określone przez prawo, w szczególności: 1) czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia; 2) czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo (jest aktualny); 3) czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu; 4) czy adresatem tego dokumentu jest Wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu; 5) czy kserokopia załączona przez Wykonawcę w miejsce oryginału została potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione; 6) czy złożony dokument jest kompletny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykaz dostaw potwierdzający, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, który składa się na całość zamówienia lub jego część (w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę częściową). Suma brutto wartości wszystkich dostaw wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ musi odpowiadać co najmniej wartości brutto składanej oferty. Wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie wartości dostaw, daty ich wykonania i odbiorców oraz zobowiązany jest załączyć dokumenty wystawione przez Odbiorców, do których były realizowane dostawy potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 6) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu dostosowanych do przewozu produktów pochodzenia zwierzęcego. 7) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (dokument powinien obejmować ubezpieczenia deliktowe i kontraktowe). Polisa powinna być aktualna na dzień składania ofert. 8) Aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o zatwierdzeniu zakładu/firmy do produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres działalności, w tym rodzaj produktów pochodzenia zwierzęcego, które mają być produkowane w tym zakładzie/firmie (art. 20 ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego Dz. u. z 2005 r. Nr 17. poz. 127). lub 9) Decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o dopuszczeniu zakładu/firmy do produkcji i jego kwalifikacji do handlu lub na rynek krajowy (art. 10 ust. 5 i 7 pkt a, b ustawy o wymaganiach weterynaryjnych dla produktów pochodzenia zwierzęcego Dz. U. z 2004 r. Nr 33, poz. 288 z późn. zm.). a w przypadku organu kontroli żywności sprawującego nadzór, jakim jest Państwowa Inspekcja Sanitarna 10) Decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego wydaną zakładowi (art. 27 ust. 2 w powiązaniu z art. 3 ust. 10 ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia Dz. U. z 2005 r. Nr 32, poz. 265 z późn. zm.). lub 11) Decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu/firmy do wprowadzenia do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego nie objętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, określającą rodzaj i zakres działalności (art. 61 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225). 12) Certyfikat lub zaświadczenie lub inny dokument wystawiony przez organ upoważniony do urzędowej kontroli żywności lub niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzający wdrożenie i stosowanie systemu HACCP. 13) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1, pkt 1 - 4 uPzp (na załączonym do SIWZ druku). 14) Oświadczenie Wykonawcy o części zamówienia, którego realizację Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (w przypadku, gdy realizacja dostaw powierzona zostanie przez Wykonawcę podwykonawcom). 15) Oświadczenie Wykonawcy, iż realizujący dostawy podwykonawca zarówno w produkcji jak i w obrocie oferowanego asortymentu wdrożył i stosuje system HACCP (w przypadku, gdy realizacja dostaw powierzona zostanie przez Wykonawcę podwykonawcom).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cssp.gwl.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego, lokal nr 13, budynek nr 1 (Sekcja Zamówień Publicznych, przez Biuro Przepustek) w dni robocze w godz. 08:00 - 12:00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w lokalu nr 1 (kancelaria jawna), w budynku nr 1 (przejście przez Biuro Przepustek)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mięsa, produktów mięsnych i wędliniarskich..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łopatka wieprzowa b/k bez skóry i tłuszczu; karkówka wieprzowa b/k; schab wieprzowy b/k; szynka wieprzowa świeża; żeberka wieprzowe klasy i; wołowina z łopatki b/k; wołowina bez kości zrazowa; kiełbasa podlaska; kiełbasa krakowska parzona; kiełbasa bosmańska; kiełbasa piwna; parówka cienka w folii; kiełbasa jałowcowa; kiełbasa żywiecka; kiełbasa rawska; salami; kiełbasa mielonka; kiełbasa krakowska sucha; kiełbasa myśliwska; ogonówka; blok szynkowy prasowany; baleron wieprzowy gotowany; szynka wieprzowa gotowana; polędwica wędzona; kiełbasa śląska; kiełbasa szynkowa wieprzowa; kiełbasa biała parzona; kiełbasa polska wędzona; kabanosy; boczek parzony bez żeber; kaszanka jęczmienna; pasztetowa; salceson włoski; metka tatarska; wątroba wieprzowa; smalec; kości wieprzowe. Razem 37 artykułów o łącznej wadze 102700 kg. Szczegółowa ilość poszczególnych artykułów oraz warunki jakościowe określone zostały w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-0, 15.11.11.00-0, 15.11.30.00-3, 15.13.11.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa drobiu świeżego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurczak - tuszka; filet z piersi kurczaka; udko z kurczka typu S; żołądki z kurczaka; serca z kurczaka. Razem 5 artykułów o wadze 18000 kg. Szczegółowa ilość poszczególnych artykułów oraz warunki jakościowe określone zostały w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.22.10-1, 15.11.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy Zespole Szkół nr 7 w Koszalinie oraz budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z bieżnią prostą przy Szkole Podstawowej nr 6 w Koszalinie (...)
- Usługa wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania: Juniper i Backbox
- Wykonanie robót utrzymaniowych na obiektach inżynierskich (RDW w Chojnie) z podziałem na 3 zadania
- Przebudowa strychu wraz z przebudową instalacji gazowej w celu przyłączenia do lokalu mieszkalnego nr 9 w budynku mieszkalnym przy ul. Dworcowej 9 w Koszalinie
- Przebudowa DW 124 w m. Cedynia
- ZAKUP SAMOCHODU OSOBOWEGO NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy mięsa i produktów mięsno - wędliniarskich dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie - w podziale na części
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Cewicach w roku szkolnym 2025/2026
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONE W TRYBIE PODSTAWOWYM BEZ NEGOCJACJI NA DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH MIĘSA I WĘDLIN
- "Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Prószkowie"
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej "Nadzieja" w Chorzowie w okresie od 01 lipca do 31 grudnia 2025r.
- Dostawa artkułów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach w okresie od VII do XII 2025 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.