Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-26
Siedlce: Dostawa i montaż mebli oraz pierwszego wyposażenia budynku Sądu Rejonowego
i Prokuratury Rejonowej w Garwolinie przy Al. Legionów 46
Numer ogłoszenia: 167324 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Siedlcach , ul. Sądowa 2, 08-100 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6325235 w. 203, faks 025 6326198.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli oraz pierwszego wyposażenia budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Garwolinie przy Al. Legionów 46.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa i montaż mebli oraz pierwszego wyposażenia budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Garwolinie przy Al. Legionów 46. 2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Zestawieniu pierwszego wyposażenia w meble i specyfikacji technicznej tego wyposażenia dla potrzeb Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej. 3)Przez montaż mebli i pozostałego wyposażenia rozumie się: rozstawienie, obsadzenie oraz instalację zgodnie ze szczegółową aranżacją. 4)Zamówione meble i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz winny spełniać kryteria (jakość, wytrzymałość, estetyka) wymagane od tego typu mebli i wyposażenia. 5)Dostarczone meble i wyposażenie muszą spełniać wymagania techniczne i jakościowe Polskich Norm lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz posiadać certyfikaty i atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa. 6)Wykonawca dostarczy zamówione meble i wyposażenie do Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Garwolinie Al. Legionów 46, własnym transportem lub na własny koszt. 7)Wykonawca udzieli 3 letniej gwarancji na dostarczone i zamontowane meble biurowe, gabinetowe oraz sądowe. 8)Na pozostałe wyposażenie wchodzące w skład przedmiotu zamówienia, m.in.: szafy na dokumenty klasy A, B lub C, sprzęt RTV i AGD obowiązuje gwarancja producenta nie mniej niż 2- lata. 9)Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia, określonym w załączniku nr 5, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych tj. takich, których parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, użytkowe są takie same lub lepsze niż wymienione w dokumentacji technicznej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZYIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwa zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem i wartością zamówieniu stanowiącemu przedmiot niniejszego postępowania, polegające na dostawie i montażu mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł. brutto każde. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu zostanie dokonana przez analizę złożonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnianie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. 3)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówieniu stanowiącemu przedmiot niniejszego postępowania i polegających na dostawie i montażu mebli biurowych o wartości niemniejszej niż 400 000 zł. brutto każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 4)Dokumenty potwierdzające, że ww dostawy zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.so.siedlce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Siedlcach ul. Sądowa 2, 08-100 Siedlce pok 7 lub pocztą po przesłaniu wniosku
o SIWZ.
Cena - 65,50 zł + koszt wysyłki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 10:00, miejsce: pokoju nr 7 w budynku Sądu Okręgowego w Siedlcach ul. Sądowa 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Przeglądy aparatów do znieczulenia z wyposażeniem produkcji Philips/Dameca w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Dostawa komponentów na kompost - powtórzenie
- Usługa przeglądów okresowych oraz usługa wzorcowania sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
- Dostawa projektorów i lamp do projektorów.
- Usługa przeglądów okresowych oraz usługa wzorcowania sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
- Profilowanie dróg gruntowych na terenie miasta Siedlce
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa mebli biurowych oraz dźwigu basenowego dla osób ze szczególnymi potrzebami w tym osób z niepełnosprawnością
- "Dostawa i montaż wyposażenia budynku usługowego dla Gdańskiego Ośrodka Pomocy Psychologicznej dla Dzieci i Młodzieży (GOPP) przy ul. Skrajnej 5 w Gdańsku"
- "Dostawa i montaż wyposażenia budynku usługowego dla Miejskiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności (MZON) przy Gdańskim Centrum Świadczeń, przy ul. Skrajnej 5 w Gdańsku"
- Zakup 17 krzeseł do sali konferencyjnej Biura Dziekana Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych PW przy ul. Nowowiejskiej 15/19 z dowozem
- "Zakup kotła warzelnego i wyposażenia kuchni szpitalnej"
- Zakup pierwszego wyposażenia do nowo utworzonych oddziałów w Przedszkolu "Miś" w Pniewach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.