Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-22
Wisła: Opracowanie dwóch kompletnych projektów budowlano-wykonawczych pt. :
1. Budowa drogi leśnej wewnątrzzakładowej nr 37 o długości
ok. 2,5 km w Leśnictwie Przysłup
2. Budowa drogi leśnej wewnątrzzakładowej nr 58 o długości
ok. 4,5 km w Leśnictwie Malinka.
Numer ogłoszenia: 167295 - 2008; data zamieszczenia: 22.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła, ul. Czarne 6, 43-460 Wisła, woj. śląskie, tel. 033 8552426, fax 033 8551160.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - gospodarka leśna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dwóch kompletnych projektów budowlano-wykonawczych pt. : 1. Budowa drogi leśnej wewnątrzzakładowej nr 37 o długości ok. 2,5 km w Leśnictwie Przysłup 2. Budowa drogi leśnej wewnątrzzakładowej nr 58 o długości ok. 4,5 km w Leśnictwie Malinka..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dwóch kompletnych dokumentacji projektowych budowlano-wykonawczych pt. 1. Budowa drogi leśnej wewnątrzzakładowej nr 37 o długości ok. 2,5 km w Leśnictwie Przysłup 2. Budowa drogi leśnej wewnątrzzakładowej nr 58 o długości ok. 4,5 km w Leśnictwie Malinka. Obie drogi leśne zlokalizowane są w miejscowości Wisła Na powyższe Zamawiający posiada program funkcjonalno użytkowy 1. Budowa drogi leśnej wewnątrzzakładowej nr 37 , załącznik nr 1 do SIWZ 2. Budowa drogi leśnej wewnątrzzakładowej nr 58 , załącznik nr 1 do SIWZ Które są materiałem podstawowym do opracowania dokumentacji projektowo kosztorysowej. Pozostałe rzeczy zwiazane z usługa określa Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 2500 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. posiadają uprawnienia do świadczenia usług w zakresie prac projektowych. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością brutto wartości brutto usług stanowiących przedmiot tego zamówienia (opracowanie projektów budowlanych dróg leśnych w terenie górskim); 3.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami z uprawnieniami budowlanymi poszczególnych branż wymagalnych do realizacji zamówienia z godnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i Rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 30.12.2004r. (Dz. U. Z 1995 r. nr 8 poz. 38 z późn. zm.) oraz przynależnością do właściwej izby inżynierów budownictwa; 4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) pisemna oferta złożona na formularzu ofertowym według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, b) kosztorys ofertowy wykonawcy - szczegółowa kalkulacja. c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), d) W przypadku podmiotów występujących wspólnie, umowę regulującą współpracę. e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). f) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). g) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, h) dokumenty potwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane poszczególnych branż zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 28.04.2006r. (Dz. U. nr 83 poz. 578 z późn. zm.) oraz przynależnością do właściwej izby inżynierów budownictwa; i) wykaz - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ - trzech wykonanych w okresie ostatnich trzech lat trzech projektów dróg leśnych w terenie górskim, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i łączną wartością brutto wartości brutto usług stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem: ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie tj. np. referencje lub ksero faktury VAT i protokołu odbioru dokumentacji projektowej. j) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniej niż wartość brutto złożonej oferty, przy czym polisa winna obejmować termin wykonania zadań odpowiednio na okres wskazany w pkt.7, k) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego dowód wpłaty/ wniesienia wadium. l) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i SIWZ oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych -według wzoru stanowiącego - załącznik nr 5 do SIWZ. m) zaparafowany projekt umowy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. n) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wszystkie dokumenty wymienione w rozdz. 9 pkt c, e, f, l, muszą być złożone przez każdy podmiot. Dokumenty, które w swojej treści nie mają określonego terminu ważności uważa się za ważne, jeżeli zostały wystawione (wydane) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, termin nie dotyczy kser faktur VAT i protokołów odbioru dokumentacji projektowej. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: P.G.L.L.P. Nadleśnictwo Wisła 43-460 Wisła ul. Czarne 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat P.G.L.L.P. Nadleśnictwo Wisła 43-460 Wisła ul. Czarne 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WISŁY
- Rozbiórka istniejącej i budowa nowej kładki pieszo - rowerowej w ramach zadania remont (modernizacja) kładki dla pieszych nad rzeką Wisła (Groniczek)
- Kampania reklamowo-promocyjna z uwzględnieniem komunikacji projektowej w ramach projektu drogą drewna - wśród zabytków architektury drewnianej i dziedzictwa przyrodniczego w Wiśle i Rużomberoku
- Przebudowa przyziemia Szkoły Podstawowej nr 2 w Wiśle Czarne, w celu dostosowania pomieszczeń dla potrzeb oddziału przedszkolnego_2.
więcej: przetargi w Wiśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej i kosztorysowej - zespół budynków wielorodzinnych w Grodkowie przy ul. T. Zawadzkiego na działce ewidencyjnej nr 778/42
- MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ PORADNI ZDROWIA PSYCHICZNEGO "BLIŻEJ CIEBIE"
- Remont budynku administracyjno-gospodarczego zlokalizowanego na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Usługa opracowania studium wykonalności oraz programu funkcjonal.-użytkow. dla instalacji produkcji wodoru z metanu kopalnianego w ramach projektu prowadzonego przez INiG-PIB z JSW. II postępowanie.
- Rozbudowa drogi krajowej nr 48 w m. Inowłódz na odcinku od km 17+090 do km 17+800
- Projekt i budowa zasilania rezerwowego dla Stacji Rezonansu za budynkiem B15 wraz z przebudową automatyki SZR i wymianą rozdzielni Nn.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.