eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówwykonanie elewacji budynków biurowych wraz z ociepleniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-31

POZYCJA 16728

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: wykonanie elewacji budynków biurowych wraz z ociepleniem

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej S.A. w Krakowie, do kontaktów: Janusz Miechowicz, Al. Jana Pawła II 188, 30-969 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6465432, fax 012 6465436, e-mail: janusz.miechowicz@mpec.krakow.pl, www.mpec.krakow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej S.A. w Krakowie Biuro Współpracy z Zagranicą i Zamówień III piętro, pokój 338, Janusz Miechowicz, Al. Jana Pawła II 188, 30-969 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6465432, fax 012 6465436. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej S.A. w Krakowie Biuro Wspólpracy z Zagranicą i Zamówień III piętro, pokój 338, Janusz Miechowicz. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. 1.2, Janusz Miechowicz, al. Jana Pawła II 188, 30-969 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6465432, fax 012 6465436.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie elewacji budynków biurowych wraz z ociepleniem. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowią roboty budowlano-remontowe związane z ociepleniem elewacji, wymianą okien i wykonaniem daszków w budynku E 4-kondygnacyjnym 2-klatkowym oraz roboty remontowo-budowlane związane z ociepleniem elewacji i wykonaniem daszków, wymianą drzwi garażowych w budynku A biurowo-warsztatowym jednokondygnacyjnym w MPEC S.A. w Krakowie, al. Jana Pawła II 188. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: MPEC S.A. w Krakowie, al. Jana Pawła II 188. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.25.21 - Roboty murarskie w zakresie fasad Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.21 - Roboty murarskie w zakresie fasad Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.22.32.20 - Roboty zadaszeniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.32.20 - Roboty zadaszeniowe Oryginalny kod CPV: 45.42.11.20 - Instalowanie framug i ram okiennych z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 84;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 12000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: WARUNEK 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (zgodnie z wymogami rozdziału 2 samodzielne funkcje techniczne w budownictwie Ustawy Prawo budowlane). Wymaga się przedłożenia aktualnych uprawnień budowlanych w zakresie robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej dla kierownika budowy. WARUNEK 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; WARUNEK 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat (liczonych wstecz od daty składania ofert) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie w wysokości co najmniej 6 pracowników. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. b) Wskaże kluczowe osoby przewidziane do wykonania niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: Kierownika budowy (1 osoba) - mający co najmniej 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika budowy, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno budowlanej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ oraz informację dotyczącą posiadanych kwalifikacji i doświadczeń osób wskazanych do wykonania zamówienia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ wraz z potwierdzonymi za zgodność z oryginałem kopiami wymaganych dokumentów: (potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień). c) wykonać w okresie ostatnich trzech lat (liczonych wstecz od daty składania ofert) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 usługi dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym przynajmniej 1 usługę o powierzchni powyżej 1000 m2 wykonanej elewacji. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, WARUNEK 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) Wykonawca osiągnął: w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych a jeżeli okres rowadzenia działalności jest krótszy za ten okres - przychody w kwocie min. 1 000 000 PLN W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe a jeżeli okres działalności jest krótszy za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego wymaga się przedłożenia dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, Dane te mogą być także przedstawione w postaci oświadczenia w formie przedstawionej w Załączniku 7 do SIWZ. b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 600 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 600 000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. W przypadku wykonawców zagranicznych do obliczenia średniego rocznego przychodu, jak również wielkości posiadanych środków finansowych i zdolności kredytowej wartości wykonanych usług i innych danych finansowych należy przyjąć średni kurs NBP na ostatni dzień danego roku. Średnie kursy walut dostępne są pod adresem: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm WARUNEK 5) spełnienie warunków art. 24 i art. 22 ust. 1. Potwierdzenie przez złożenie oświadczenia, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia dopuszcza się złożenie wspólnego oświadczenia o łącznym spełnianiu warunków) 1. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 71, poz. 646) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. III.2.1).a), III.2.2).b) i III.2.2).c), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. III.2.1).a), III.2.2).a), III.2.2).b) i III.2.2).c), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia nie spełnia. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 4. Powyższe dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem zgodnie z zasadą reprezentacji.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 19.05.2006, cena - 244 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.05.2006 godzina 10:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.05.2006, godzina 11:00, siedziba Zamawiającego - sala nr 13.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 27.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.