Ogłoszenie z dnia 2008-01-24
Gorzów Wielkopolski: ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PRZYGOTOWANIU I DOWOZIE POSIŁKÓW CAŁODZIENNYCH DLA OSÓB ZATRZYMANYCH PRZEZ JEDNOSTKI POLICJI WOJ. LUBUSKIEGO.
Numer ogłoszenia: 16728 - 2008; data zamieszczenia: 24.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, fax 095 7211455.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: policja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PRZYGOTOWANIU I DOWOZIE POSIŁKÓW CAŁODZIENNYCH DLA OSÓB ZATRZYMANYCH PRZEZ JEDNOSTKI POLICJI WOJ. LUBUSKIEGO..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, w zależności od miejsca realizacji usług. Przedmiot zamówienia podzielono na 13 części : CZĘŚĆ I Gorzów Wlkp. CZĘŚĆ II Kostrzyn n/O CZĘŚĆ III Sulechów CZĘŚĆ IV Świebodzin CZĘŚĆ V Żagań CZĘŚĆ VI Międzyrzecz CZĘŚĆ VII Słubice CZĘŚĆ VIII Wschowa CZĘŚĆ IX Gubin CZĘŚĆ X Żary CZĘŚĆ XI Lubsko CZĘŚĆ XII Nowa Sól CZĘŚC XIII Sulęcin Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w punktach III i IV SIWZ. Termin wykonania zamówienia: do 20.11.2009r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; e)przedstawią przedmiot zamówienia zgodny z SIWZ. 2)Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z wymaganiami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3)Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić dokumenty określone w punkcie XII SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić dokumenty określone w punkcie XII SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać w siedzibie Zamawiającego ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., pokój nr 304, 305, blok B - Sekcja ds. Zamówień Publicznycznych i Funduszy Pomocowych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 304, 305 blok B.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego dnia 01.02.2008r. o godz. 11.15, pokój 314, blok B. Kryteria oceny ofert: -Cena jednego posiłku brutto (stawka podstawowa po uwzględnieniu marży i podatku vat) - znaczenie 100 % Wszelkich informacji dotyczących przetargu udziela: Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych tel. (095) 721 14 48, 721 1456, (dokumentacja) p. Małgorzata Jabłońska tel. (095) 721 14 34 (przedmiot zamówienia) fax (095) 721-14-35 ; kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Gorzów Wlkp..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część I Gorzów Wlkp. Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Wyszyńskiego 122, Gorzów Wlkp. Policyjna Izba Dziecka ul. Wyszyńskiego 122, Gorzów Wlkp Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w punktach III i IV SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kostrzyn n/O.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: częśc II Kostrzyn n/O Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w punktach III i IV SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę dla zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy podziemnej budowli ochronnej.
- Dostawa zestawów komputerowych
- "Usługa polegająca na stwierdzeniu zgonu, wystawieniu karty zgonu oraz ustalenia jego przyczyny osobom zmarłym w granicach administracyjnych Powiatu Gorzowskiego"
- "(PUP.2500.24.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)".
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji w gminnych budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w ramach realizowanego projektu "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Gminnego Żłobka "Wesoła Ciuchcia" w Karczewie
- Świadczenie usług cateringowych w siedzibach Biura Rzecznika Finansowego i innych wyznaczonych miejscach - w podziale na 5 części
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Usługi cateringowe podczas 9 edycji Śląskiego Festiwalu Nauki
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów do Dziennych Domów Pomocy Społecznej mieszczących się w Warszawie przy ul. Paca 42 i ul. Walecznych 59
- Usługa cateringowa i wynajem sali konferencyjnej na organizację spotkania roboczego dla 120 osób
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





