eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Sukcesywna dostawa oleju opałowego do jednostek organizacyjnych Powiatu Chełmskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-31

Ogłoszenie nr 16724 - 2017 z dnia 2017-01-31 r.

Chełm: Sukcesywna dostawa oleju opałowego do jednostek organizacyjnych Powiatu Chełmskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 369716-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Dom Pomocy Społecznej w Chojnie Nowym Pierwszym, Chojno Nowe Pierwsze 118, 22-130 Siedliszcze, REGON 110085468, Osoba do kontaktów - Wioletta Watrak, tel. 82 570 20 11, Dom Dziecka w Siedliszczu, ul. Szkolna 66, 22-130 Siedliszcze, REGON 060026412, osoba do kontaktów - Paweł Janiak, tel. 501 765 927, Zespół Szkół w Dubience, ul. 3 Maja 4, 22-145 Dubienka, REGON 061142304, osoba do kontaktu - Teresa Kata, tel. 82 566 80 65, Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Dorohusku, ul. Graniczna 1, 22-175 Dorohusk, REGON 000206517, osoba do kontaktu - Agnieszka Popek, tel. 82 566 10 33

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmski, krajowy numer identyfikacyjny 11019822100000, ul. Plac Niepodległości  1, 22100   Chełm, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 825 627 501, faks 825 627 510, e-mail starostwo@powiat.chelm.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.powiat.chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa oleju opałowego do jednostek organizacyjnych Powiatu Chełmskiego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OG.272.1.65.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego, o szacunkowej ilości do 148 190,00 litrów, spełniającego wymagania określone w normie PN-C-96024:20144 dla gatunku L-1, zwanego dalej "olejem opałowym" do jednostek organizacyjnych Powiatu Chełmskiego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do w/w wymagań, jednak Wykonawca który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2.Opis wymogów Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia: Wartość opałowa nie niższa niż 41 MJ/kg Gęstość w temperaturze 15°C nie wyższa niż 0,9 g/ml Lepkość klimatyczna w temp. 20°C nie większa niż 6,0 mm^2/s Temperatura zapłonu nie niższa niż -56°C Temperatura płynięcia nie wyższa niż -( -24°C) Skład frakcyjny Do temp. 250°C destyluje się nie więcej niż 65% (v/v) Do temp. 350°C destyluje się nie więcej niż 85% (v/v) Pozostałość w koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej nie większa niż 0,3% (m/m) Pozostałość po spopieleniu 0,01% (m/m) Zawartość siarki nie więcej niż 0,15% (m/m) Zawartość wody Nie większa niż 200 mg/kg Całkowita wartość zanieczyszczeń ie większa niż 24mg/kg 3.W/w paliwo będzie dostarczane przez Wykonawcę autocysternami w ilości po min. 4 000 litrów. Dostawy oleju opałowego realizowane będą sukcesywnie zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez zarządców poszczególnych jednostek, w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godz. 7.30 - 15.30. Realizacja dostaw w terminie 48 godzin od przekazania zamówienia telefonicznie bądź faksem. Podane ilości paliwa są ilościami szacunkowymi, w przypadku niezrealizowania ilościowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, dostawę uważa się za zakończoną bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilościowa to 75 % przedmiotu zamówienia. 4.Planowana ilość dostaw oleju opałowego do poszczególnych jednostek: 1)Dom Pomocy Społecznej w Chojnie Nowym Pierwszym, Chojno Nowe Pierwsze 118, 22-130 Siedliszcze - w ilości do 40 000,00 litrów; 2)Dom Dziecka w Siedliszczu, ul. Szkolna 66, 22-130 Siedliszcze - w ilości do 55 000,00 litrów; 3)Zespół Szkół w Dubience, ul. 3 Maja 4, 22-145 Dubienka - w ilości do 35 000,00 litrów; 4)Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Dorohusku, ul. Graniczna 1, 22-175 Dorohusk - w ilości do 18 190,00 litrów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 09135100-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Licytacja elektroniczna

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT279708.54
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Petrolux Anna Pawłat,  ,  Olszanka 117,  23-110 ,  Krzczonów,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 425305,30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 425305,30
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 449015,70
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.