To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-19
Gliwice: wykonanie ocieplenia elewacji z kolorystyką ściany od strony ulicy Wrocławskiej oraz odnowienie kolorystyki elewacji frontowej parteru od ulicy Dunikowskiego nieruchomości przy ul. Dunikowskiego 16 front i oficyna w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 167196 - 2014; data zamieszczenia: 19.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122822 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o, ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3392900, faks 032 3392962.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie ocieplenia elewacji z kolorystyką ściany od strony ulicy Wrocławskiej oraz odnowienie kolorystyki elewacji frontowej parteru od ulicy Dunikowskiego nieruchomości przy ul. Dunikowskiego 16 front i oficyna w Gliwicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zgodnie z treścią SIWZ: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplenia elewacji z kolorystyką ściany od strony ulicy Wrocławskiej oraz odnowienie kolorystyki elewacji frontowej parteru od ulicy Dunikowskiego nieruchomości przy ul. Dunikowskiego 16 front i oficyna w Gliwicach. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: a. dokumentacja projektowa, b. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c. przedmiar robót, d. pozwolenie na budowę. 3.3 O ile występuje; Zamawiający do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, dopisuje wyraz - lub równoważny- . 3.4 Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji, tj. w szczególności: a. zapewnienia spełnienia tych samych funkcji, b. zapewnienia urządzeń wykonanych z materiałów określonych w dokumentacji projektowej, c. zapewnienia urządzeń o tym samym przeznaczeniu. 3.5 Wykazanie równoważności, tj. spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy. 3.6 Zastosowanie urządzeń i wyrobów (materiałów), rozwiązań równoważnych musi gwarantować wykonanie konkretnych rozwiązań projektowych, które projekt realizuje, a ich zastosowanie musi zapewnić kompatybilność z zastosowanymi urządzeniami, wyrobami i technologią. 3.7 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany WYKAZAĆ, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę równoważną zobowiązany jest dołączyć do oferty wypełniony załącznik nr 9 do SIWZ. Złożone w/w dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty i do realizacji przedmiotu zamówienia ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 3.8 Pomimo szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający informuje o możliwości i zaleca dokonania wizji lokalnej w terenie i jego otoczeniu. 3.9 Koszty dokonania ewentualnej wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3.10 Zamawiający przewiduje jednokrotne fakturowanie. 3.11 Zamawiający wymaga wydłużenia okresu rękojmi o 1 rok ponad udzielony okres gwarancji o którym mowa w pkt. 16 niniejszej SIWZ z konsekwencją o której mowa w pkt.18 SIWZ. 3.12 W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części robót. Roboty nie wykonane, nie podlegają fakturowaniu w ramach niniejszego kontraktu. 3.13 Ustawowa zmiana podatku VAT nie spowoduje zmiany ceny oferty brutto. 3.14 Wykonawca we własnym zakresie dostarcza niezbędny sprzęt, narzędzia oraz materiały do wykonania zamówienia. 3.15 Wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień, narażając użytkowników budynku i ich posesji na szkody. 3.16 Zamawiający nie wyraża zgodny na instalowanie w obrębie realizacji inwestycji (cały teren działki, której dotyczy inwestycja) reklam bez jego zgody. Warunki uzyskania zgody j.w. mogą być przedmiotem oddzielnych negocjacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo wywieszenia na terenie budowy bannera reklamującego firmę Zamawiającego. 3.17 Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie ewentualnie powierzonych i w toku wykonywania zamówienia pozyskanych informacji dotyczących Zarządu Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA "BUDREM"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA "BUDREM"
- Spółdzielnia Rzemieślnicza BUDREM, Katowicka 19, 41-710 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140991,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 96269,73
Oferta z najniższą ceną: 96269,73 / Oferta z najwyższą ceną: 107679,75
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Remont pokoi, łazienek i kuchni w DS KARLIK oraz kuchni w Domu Asystenta Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: DZPZ.284.32.2025.MW
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego pomiędzy ul. Jasnogórską a ul. F. Orlickiego
- Modernizacja auli A w Centrum Edukacyjno - Kongresowym. Znak sprawy: DZPZ.284.33.2025.HP
- Dowóz dzieci i uczniów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 7 przy ul. Gierymskiego 7 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa opakowań jednorazowych i biodegradowalnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- wykonanie remontu balkonów w budynku gminnym przy ul. Kochanowskiego 33c w Gliwicach.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa budynku Środowiskowego Domu Samopomocy oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń gospodarczych na pomieszczenia sal zajęć
- 4.2025 Wykonanie 5 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej przy ul. Zielonej w Barwicach
- Remont wybranych pomieszczeń budynku Szkoły i Internatu ZSCKR w Bydgoszczy.
- "Ciepło i nowocześnie w szkole w Oporowie"
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Budowa kompleksu lekkoatletycznego w miejscowości Wojnarowa.
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.