Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-14
Poznań: Dostawa urządzeń do oczyszczania powietrza dla potrzeb Odziału Chorób Wewnętrznych i Hematologii Szpitala im.J.Strusia w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 167183 - 2007; data zamieszczenia: 14.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań - Stare Miasto, ul. Szkolna 8/12, 61-833 Poznań, woj. wielkopolskie, fax 061 858-56-23.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-strusia.poznan.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.szpital-strusia.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń do oczyszczania powietrza dla potrzeb Odziału Chorób Wewnętrznych i Hematologii Szpitala im.J.Strusia w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa urządzeń do oczyszczania powietrza w ilości 6 egz. tj. przenośnych systemów filtrujących powietrze dla 6 stref izolacyjnych na Oddziale Chorób Wewnętrznych i Hematologii Szpitala im.J. Strusia w Poznaniu. Zamawiane urządzenia winny być przeznaczone do oczyszczania powietrza m.in. z bakterii, wirusów, i innych zanieczyszczeń, w celu podniesienia jakości powietrza na salach chorych, w których od sterylnych warunków pobytu zależy zdrowie ludzkie. Każdy z 6-ciu systemów filtracyjnych powinien oczyszczać powietrze w dwóch pomieszczeniach wchodzących w skład strefy izolacyjnej i posiadać charakter przenośny (tzn. łatwo dający się przenieść do innego pomieszczenia, np. posiadać kółka). Wymagane parametry techniczne i użytkowe przedmiotu zamówienia zostały opisane szczegółowo w części I formularza ofertowego. Formularze ofertowe zostały załączone do specyfikacji. Do rozpatrzenia przyjęte zostaną wyłącznie oferty na urządzenia objęte przedmiotem zamówienia nowe, wyprodukowane nie wcześniejszej niż w 2007r. posiadające potwierdzenie dopuszczenia urządzeń do użytkowania w pomieszczeniach szpitalnych, o którym mowa w pkt. 1.3 oraz 4.3.1 i 4.3.2 SIWZ, na które udzielona zostanie conajmniej 24-miesięczna gwarancja. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę urządzeń do zamawiającego transportem zorganizowanym przez wykonawcę, ich dostarczenie na Oddział oraz zainstalowanie i oddanie do użytkowania (uruchomienie), a także przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie wykorzystania, jak również dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.23.14.30 - Aparatura filtrująca Kod CPV wg słownika 2008: 42.51.43.00 - Aparatura filtrująca Oryginalny kod CPV: 29.23.14.31 - Filtry powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 42.51.43.10 - Filtry powietrza .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wdium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania zostaną dopuszczeni wykonawcy, którzy:spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 powołanej ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 tejże ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne. Brak choćby jednego z dokumentów wymaganych w pkt. 4.2 i 4.3.2 niniejszej specyfikacji lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie (np. kopie niewłaściwie poświadczone za zgodność z oryginałem, brak pieczątki lub podpisu osoby upoważnionej, nie złożenie wraz z tłumaczeniem na język polski dokumentów sporządzonych w językach obcych) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (wówczas oferta zostanie uznana za odrzuconą); nie spełnienie warunków określonych 4.3.1, 4.3.3 spowoduje odrzucenie oferty PKT 4.3 SIWZ: Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych w pkt. 1.3 SIWZ: 1/Odpowiednie dokumenty (atest PZH lub odpowiedni certyfikat) potwierdzające dopuszczenie oferowanych urządzeń do oczyszczania powietrza do użytkowania /stosowania w pomieszczeniach szpitalnych. 2/ Certyfikat ISO dla wytwórcy (producenta) oferowanych urządzeń. 3/ Szczegółowe materiały informacyjne dot. oferowanych urządzeń do oczyszczania powietrza.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2/ Jeśli wykonawca przystępujący do postępowania prowadzi działalność w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość jego oferty przewyższa dwukrotną wysokość kapitału zakładowego, do oferty tej należy dołączyć odpowiednie dokumenty wymagane w art. 230 kodeksu spółek handlowych (uchwała wspólników lub umowa spółki). 3/Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4/Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lu zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, albo kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów, o których mowa w pkt. 4. 6/ Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 7/Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-strusia.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego - Sekcja Zamówień Publicznych (wejście J, I ptr. pok. nr 5.).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2007 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego - Sekcja Zamówień Publicznych (wejście J, I ptr. pok. nr 5.).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa i montaż mebli na rzecz Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. w podziale na 3 części
- Kompleksowa usługa konferencyjna wraz z zapewnieniem noclegu i wyżywienia dla ROPS w Poznaniu
- Świadczenie usług w zakresie żywienia w Ośrodku Szkolenia Policji w Poznaniu z siedzibą w Gnieźnie
- "Naprawa koryt zlewowych przy kotłach warzelnych w bud. 52 w kompleksie wojskowym przy ul. Ogrodowej 2 w m. Biedrusko"
- Dostawa i montaż systemu nagłaśniającego w Centrum Profilaktyki Świt w Poznaniu
- Dostawa środków czystości, artykułów higienicznych oraz gospodarczych
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.