eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bychawa › Dostawa drobnego sprzętu medycznego do SP ZOZ Bychawa



Ogłoszenie z dnia 2016-07-28

Bychawa: Dostawa drobnego sprzętu medycznego do SP ZOZ Bychawa
Numer ogłoszenia: 167147 - 2016; data zamieszczenia: 28.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Piłsudskiego 28, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, tel. 81 5660122, 5669 463, faks 81 5660115, 5669 463.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego do SP ZOZ Bychawa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego do SP ZOZ Bychawa podzielonego na 5 części, którego szczegółowy wykaz asortymentowo-ilościowy zawierają załączniki : Załącznik nr 1A - Część nr 1 Drobny sprzęt medyczny cz.1 Załącznik nr 1B - Część nr 2 Drobny sprzęt medyczny cz.2 Załącznik nr 1C - Część nr 3 Przyrządy do przetoczeń z workiem osłaniającym Załącznik nr 1D- Część nr 4 Szyny do palców Załącznik nr 1E- Część nr 5 Worki higieniczne Zamawiający dopuszcza przystąpienie do negocjacji w obrębie co najmniej jednej części..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.22 - Igły do tętnic 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.12.20 - Kaniula 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Drobny sprzęt medyczny cz.1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ANMAR Sp.z o.o Sp.K, ul. Strefowa 22, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 179777,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 173160,20

  • Oferta z najniższą ceną: 173160,20 / Oferta z najwyższą ceną: 173160,20

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Drobny sprzęt medyczny cz.2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa CEZAL Lublin Sp. z o.o, Al. Spółdzielczości Pracy 38,, 20-147 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16275,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16614,28

  • Oferta z najniższą ceną: 16614,28 / Oferta z najwyższą ceną: 16614,28

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Szyny do palców

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa CEZAL Lublin Sp. z o.o, Al. Spółdzielczości Pracy 38,, 20-147 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1540,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1859,90

  • Oferta z najniższą ceną: 1859,90 / Oferta z najwyższą ceną: 1859,90

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający na podstawie art. 67 ust.1 pkt 4 Pzp udziela zamówienia z wolnej ręki. Zamawiający przeprowadził dwa postępowania w trybie przetargu nieograniczonego, w żadnym z nich nie dokonano odrzucenia oferty w oparciu o art. 89. ust 1 pkt 2 ustawy Pzp z uwagi na ich niezgodność z opisem zamówienia. Powodem unieważnienia przeprowadzonych postepowań było: w pierwszym przypadku- nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu na żadną z części w drugim przypadku - Wykonawca zaoferował w części nr 1 Drobny sprzęt medyczny cz.1 cenę, która przekroczyła wartość środków przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia na pozostałe części nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.