eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pobiedziska › WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ SZKOŁA PODSTAWOWA I GIMNAZJUM BUDYNEK PRZY UL. KOSTRZYŃSKIEJ 25

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-22

Pobiedziska: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ SZKOŁA PODSTAWOWA I GIMNAZJUM BUDYNEK PRZY UL. KOSTRZYŃSKIEJ 25
Numer ogłoszenia: 167141 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 138599 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum, ul. Kostrzyńska 23, 62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie, tel. 0-618177142,504008608, 8177409, faks 0-61 8177142.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ SZKOŁA PODSTAWOWA I GIMNAZJUM BUDYNEK PRZY UL. KOSTRZYŃSKIEJ 25.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wszystkie okna montowane w pomieszczeniach szkolnych muszą posiadać współczynnik przenikalności szyby, co najmniej U=1,0 W/m2/K. 2. Okna muszą być zbudowane z profili PCV wzmacnianych, minimum pięciokomorowych w kolorze białym. Okna muszą być wyposażone w system okuć dający możliwość: otwierania, zamykania, uchylanie okna oraz mikrowentylacji. (schemat załącznik nr 2) 3. Montaż parapetu komorowego wewnętrznego PCV białego 4. Uszczelki zastosowane w oknach muszą gwarantować trwałość i funkcjonalność. 5. Na wykonane roboty i montowane okna wykonawca udzieli minimum pięcioletniej gwarancji od daty odbioru końcowego oraz dostarczy stosowne atesty i dopuszczenia. 6. Wygląd okna, musi odwzorowywać obecnie istniejące okno. (Obiekt pod opieką Powiatowego Konserwatora Zabytków) 7. Okna muszą posiadać okapnik zewnętrzny zapobiegający dostawaniu się wody w szczelinę między oknem a zewnętrznym istniejącym parapetem ceglanym 8. Do zakresu wykonanych robót wchodzi: 1) Ostrożne wykucie z murów podokienników i starych okien. 2) Osadzenie okien i podokienników z obróbką. Wyszczególnienie robót: - Montaż ościeżnicy wraz z uszczelnieniem pianką poliuretanową i silikonem. - Montaż parapetów wewnętrznych wystających od 4 cm do 5 cm za lico ściany. - Zawieszenie skrzydeł wraz z regulacją. - Wykonanie i uzupełnienie uszkodzonych tynku od wewnątrz i na zewnątrz. - Oczyszczenie powierzchni stolarki okiennej po jej montażu - Oczyszczenie pomieszczeń w których były wykonywane prace. - Oczyszczenie terenu ze starych okien, podokienników i innych zanieczyszczeń powstałych w trakcie prac (koszt wykonawcy). 9. Okna i użyte materiały muszą być wykonane i zamontowane z obowiązującymi normami, przepisami techniczno budowlanymi w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć. 10. Wszystkie materiały stosowane przy wykonywaniu robót powinny 1) być nowe i nie używane 2) być materiałem gatunkowym aktualnie produkowanym 11.Pomiary okien zostały dokonane wewnątrz budynku. Przedmiar robót (zał. nr 1) ma charakter poglądowy, wykonawca w celu oszacowania wartości zamówienia przed złożeniem oferty powinien dokonać własnych pomiarów okien, parapetów w celu weryfikacji przedmiaru. 12. W załączniku nr 2 znajduje się zestawienie stolarki okiennej, Montowana stolarka okienna powinna spełniać poniższe parametry na: - odporność na obciążenie wiatrem KLASA C3 - wodoszczelność KLASA E1200 - przepuszczalność powietrza KLASA 4. Szerokość montowanych szprosów wewnątrz szybowe to 25mm - 30mm...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIROX Spółka z o.o., Górecka 104, 61-483 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 128367,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65024,50

  • Oferta z najniższą ceną: 47734,82 / Oferta z najwyższą ceną: 138123,77

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.