eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnystawPN 16/2009 Dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych dla Laboratorium Mikrobiologicznego SP ZOZ w Krasnymstawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-01

Krasnystaw: PN 16/2009 Dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych dla Laboratorium Mikrobiologicznego SP ZOZ w Krasnymstawie
Numer ogłoszenia: 167051 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie , ul. M. Sobieskiego 4B, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762170, faks 082 5764901.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozkrasnystaw.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN 16/2009 Dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych dla Laboratorium Mikrobiologicznego SP ZOZ w Krasnymstawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowi podzielona na 15 pakietów dostawa odczynników, krążków antybiotykowych, testów, podłoży oraz materiałów laboratoryjnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu części asortymentu wynikającej z braku zapotrzebowania. 3. Dostarczony asortyment musi posiadać atesty dopuszczające do użytku w placówkach służby zdrowia na terenie Polski. 4. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.19.25.00 - Probówki 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 33.14.16.25 - Zestawy diagnostyczne 24.95.00.00 - Specjalistyczne produkty chemiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń oraz dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY brak któregokolwiek z poniższych dokumentów lub dokumenty o treści odmiennej od wymaganych spowoduje odrzucenie oferty: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (Załącznik Nr 1). 2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy (Załącznik Nr 2). 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp (Załącznik Nr 3). 4. Wypełniony Wzór umowy sprzedaży (Załącznik Nr 4). 5. Stosowne zezwolenie, koncesja lub licencja - właściwych organów, jeżeli odrębne przepisy wymagają posiadania na podjęcie działalności gospodarczej odpowiedniego zezwolenia, koncesji lub licencji w zakresie objętym zamówieniem, lub oświadczenie o braku konieczności posiadania odpowiedniego zezwolenia, koncesji, licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji i działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli działalność prowadzona jest w formie spółki cywilnej do oferty należy dołączyć umowę spółki. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 10. Aktualne zaświadczenia, atesty, certyfikaty (lub inne dokumenty) świadczące o wymaganym dopuszczeniu do obrotu w Polsce przedmiotu oferty zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 93 poz. 896 ze zm.). 11. Do oferty należy dołączyć próbki określone w załączniku nr 2 do SIWZ. Próbki winny znajdować się w oddzielnym opakowaniu niż oferta. Opakowanie powinno być oznaczona : Próbki do przetargu nieograniczonego na dostawy odczynników i materiałów laboratoryjnych dla Laboratorium Mikrobiologicznego SP ZOZ w Krasnymstawie - Nr sprawy: 16/2009 Wewnątrz należy umieścić informacje o nazwie i adresie Wykonawcy. 12. Świadectwa kontroli jakości, karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego, instrukcje zastosowania i wykonania itp. lub oświadczenie o posiadaniu odpowiednich dokumentów wraz z zobowiązaniem o udostępnieniu ich na każde żądanie Zamawiającego lub oświadczenie o braku konieczności posiadania wymaganych dokumentów. 13. Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty wystawione w języku obcym, należy złożyć w formie odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski, poświadczone przez tłumacza..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozkrasnystaw.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ w Krasnymstawie, ul. M. Sobieskiego 4B, 22-300 Krasnystaw.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria SP ZOZ w Krasnymstawie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1. Pipety i statywy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Pipety Pasteura z polietylenu niesterylne z cienkim końcem 2000 szt. 2 Statywy na próbówki Eppendorfa o objętości 2 ml. 3 szt. 3 Próbówki do wirowania o pojemności 10 ml z podziałką i korkiem 2000 szt. 4 Próbówki polistyrenowe 4 ml 12 x 75 5000 szt. 5 Korki polistyrenowe o średnicy 12 mm 1000 szt. 6 Pipety jednorazowe Pasteura z cieńkim końcem, niejałowe z podziałką 3 ml. 1000 szt. 7 Końcówki do pipet o pojemności do 200?l 3000 szt. 8 Sterylne końcówki do pipet o pojemności 1000 ?l 1000 szt. 9 Probówki Eppendorf 1,5 ml o pojemności 2 ml 1000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 33.19.25.00-7, 19.52.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2. Pałeczki do pobierania wymazów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Pałeczki do pobierania wymazów o dł 150 mm, oddzielnie pakowane drewniane 3500 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3. Ezy jednorazowe sterylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Ezy jednorazowe 10? 1000 szt. 2 Ezy jednorazowe 1?l 200 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4. Olejek immersyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Olejek immersyjny do mikroskopowania (po 250 ml) 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5. Szkła nakrywkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Szkiełka nakrywkowe 24 x 24 1000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6. Podłoża do posiewu krwi aparat BACTEC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Aerobic Standard F 250 szt. 2 Anaerobic Standard F 250 szt 3 Peds Plus IF 50szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7. Krążki antybiotykowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Ampicylina/sulbaktam 10/10, 2000 krążków 2 Ampicylina 10 1500 krążków 3 Amikacyna 30 1000 krążków 4 Aztreonam 30 2000 krążków 5 Amoksycylina z kw. Klawulanowym 2000 krążków 6 Cefamandol 30 500 krążków 7 Cefoksydyna 30 750 krążków 8 Cefoperazon 75 250 krążków 9 Cefoperazon/sulbaktam 100 krążków 10 Ceftazydym 30 2000 krążków 11 Cefotaksym 30 2000 krążków 12 Cefuroksym 30 1000 krążków 13 Cefalotyna 30 1000 krążków 14 Cefamandol 30 1000 krążków 15 Ceftrakson 30 100 krążków 16 Cefepim 30 2000 krążków 17 Chinupristina/dalfopristyna 15 50 krążków 18 Chloramfenikol 5 50 krążków 19 Ciprofloksacyna 5 1000 krążków 20 Erytromycyna 15 1000 krążków 21 Fosfomycyna 200 1250 krążków 22 Gentamycyna 10 1000 krążków 23 Gentamycyna 120 150 krążków 24 Imipenem 10 1000 krążków 25 Klindamycyna 2 1000 krążków 26 Kotrimoksazol 1,25/23,75 1000 krążków 27 Kolistyna 10 1000 krążków 28 Kolistyna 50 50 krążków 29 Kwas fusydowy 750 krążków 30 Linezolid 30 500 krążków 31 Meropenem 10 1000 krążków 32 Mupirocyna 200 250 krążków 33 Neomycyna 5 250 krążków 34 Tobramycyna 10 1000 krążków 35 Netylmycyna 30 1000 krążków 36 Norfloksacyna 10 250 krążków 37 Nitrofurantonina 300 1000 krążków 38 Ofloksacyna 5 250 krążków 39 Penicylina P-10 1500 krążków 40 Piperacylina 100 1000 krążków 41 Piperacylina /tazobaktam 100/10 500 krążków 42 Rifampicyna 5 50 krążków 43 Streptomycyna 300 150 krążków 44 Teikoplanina 30 750 krążków 45 Tetracyklina 30 500 krążków 46 Oxacylina 1 100 krążków 47 Oxidase 48 Cefinase 50 krążków 49 Optochina 1000 krążków 50 Wankomycyna 750 krążków 51 Ertapenem 1000 krążków 52 Celinaza 50 krążków.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8. Funigest.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Funigest do oznaczania mykogramów 80 testów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9. Odczynniki do oznaczeń czynnika reumatologicznego, test ASO - Latex.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Odczynnik do oznaczeń czynnik reumatoidalny RF Latex ( + kontrole dodatnie i ujemne) 500 testów 2 Test ASO-Latex (+ kontrole dodatnie i ujemne) 300 testów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10. Testy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Streptococcal Grouping Kit test do oznaczania grup paciorkowców 450 testów 2 Test PYR - OXOID do oznaczania enterokoków 260 testów 3 Test lateksowy do oznaczania gronkowca złocistego 1200 testów 4 AnaeroGen - saszetki do wytwarzania atmosfery beztlenowej 100 saszetek 5 Anaerobic Indicator - wskaźnik środowiska beztlenowego 100 pasków 6 Torebki plastikowe 100 torebek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11. Borrelia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Borrelia burgdorferi IgG / IgM 50 testów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12. Barwniki do Gramma, odczynniki Giemsy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Barwniki do Grama ( 4 x 250 ml) -filoet kruystaliczny -lugol -odbarwiacz -fuksyna 4 komplety.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13. Syphilis Ultra Rapid.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Syphilis Ultra Rapid Test Strip 500 testów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14. Rota/Adeno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Rota/Adeno 500 testów 2 Toksyny A/B Clostridium dificille 100 oznaczeń 3 Test półilościowy do oznaczenia prokalcytoniny 150 testów 2 Surowice do oznaczenia serotypów Salmonelli: HN,OA,OB.,OC,OD HN - 2op., OA-2 op., OB - 1, OC - 1, OD - 2 op..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 24.95.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15. Podłoża.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Columbia Agar +5% krew barania 6000 płytek 2 Mannitol Salt agar 2000 płytek 3 Mac Conkeya agar 2000 płytek 4 Sabouraud agar z gentamycyną 2000 płytek 5 Muller - Hinton agar 4000 płytek 6 Muller - Hinton agar + 5% krew 1000 płytek 7 Chocolat Haemophilus, Neisseria 240 płytek 8 Enterococcus agar 200 płytek 9 Podłoże do identyfikacji drożdżaków- Chrom-agar (czterech szczepów) 620 płytek 10 Podłoże do identyfikacji moczu - chromagar 1500 płytek 11 Podłoże z wankomycyną dla VRE (podłoze scrinigowe dla VRE) 100 płytek 12 Bulion TSB a 5 ml 3000 szt 13 Bulion TSB a 250ml 10 szt. 14 Podłoże KCN 100szt 15 Podłoże KCN kontrola 100 szt 16 Podłoże SS 240 płytek 17 Bulion SF 240 szt 18 Podłoże XLD 240 płytek 19 Podłoże KLIGLER 240 skosów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.