eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puckświadczenie usług serwisowania, konserwacji i naprawy apartatury i spzretu medycznego, znakzp/23/2007



Ogłoszenie z dnia 2007-09-14

Puck: świadczenie usług serwisowania, konserwacji i naprawy apartatury i spzretu medycznego, znak: zp/23/2007
Numer ogłoszenia: 167030 - 2007; data zamieszczenia: 14.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Franciszka Żaczka w Pucku, ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 058 6730912, 6730846, fax 058 6732281.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.puck.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.szpitalpuck.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług serwisowania, konserwacji i naprawy apartatury i spzretu medycznego, znak: zp/23/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia przetargu nieograniczonego jest świadczenie usług serwisowania, konserwacji i naprawy aparatury i sprzętu medycznego SPZOZ w Pucku. Pakiet Nr 1 Nazwa Ilość amnioskop AS 150 1 Razem Pakiet 2 Nazwa Ilość zestaw do badań USG EUB-515 1 Razem Pakiet Nr 3 Nazwa Ilość gastrofiberoskop typ AO11151 FG-290 1 Razem Pakiet Nr 4 Nazwa Ilość myjnia automatyczna termiczna typ MINIETA plus 1 Razem Pakiet Nr 5 Nazwa Ilość pistolet do mycia Razem Pakiet Nr 6 Nazwa Ilość tester szczelności typ LM 150P11 1 Razem Pakiet Nr 7 Nazwa Ilość zestaw do badań kolonoskop=gastroskop + VIDEO kpl. 1 Razem Pakiet Nr 8 Nazwa Ilość respirator (kpl) ASP 702-27 1 Razem Pakiet Nr 9 Nazwa Ilość respirator BENETT 740 1 Razem Pakiet Nr 10 Nazwa Ilość respirator dla noworodków TYP BA BYŁ 06 8000 PPLUS 1 Razem Pakiet Nr 11 Nazwa Ilość respirator MEDIMAT BASIC 1 Razem Pakiet Nr 12 Nazwa Ilość CCD camera PU 280 1 Razem Pakiet Nr 13 Nazwa Ilość laparoskop 1 Razem Pakiet Nr 14 Nazwa Ilość optyka DE 8891 1 Razem Pakiet Nr 15 Nazwa Ilość optyka PE 9091 1 Razem Pakiet Nr 16 Nazwa Ilość piła do cięcia gipsu oscilant 1 Razem Pakiet Nr 17 Nazwa Ilość pompa ssąco- płucząca FLUID-2 1 Razem Pakiet Nr 18 Nazwa Ilość sterownik GN 323 1 Razem Pakiet Nr 19 Nazwa Ilość światłowód OP 913 1 Razem Pakiet Nr 20 Nazwa Ilość źródło zimnego światła OP 930 - część laparaskopu 1 Razem Pakiet Nr 21 Nazwa Ilość insuflator PG016 1 Razem Pakiet Nr 22 Nazwa Ilość kapnograf TYP-1265 1 Razem Pakiet Nr 23 Nazwa Ilość kapnograf z pulsoksymetrem mod. 7100-P 1 Razem Pakiet Nr 24 Nazwa Ilość defibrylator L.P. -12 z wyposażeniem 1 defibrylator z kardioskopem LIFEPAK-10 1 Razem Pakiet Nr 25 Nazwa Ilość elektrokardiograf ASCARD 3/S.A. 1 Razem Pakiet Nr 26 Nazwa Ilość pompa strzykawkowa infuzyjna P-1000 1 Razem Pakiet Nr 27 Nazwa Ilość ssak ACCUVAC BASIC 1 ssak elektryczny ASP 75050 1 ssak elektryczny TYP 1610 1 Razem

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych Oryginalny kod CPV: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 27.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium, nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, które muszą spełnić Wykonawcy ubiegający się o zamówienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadanie kadry wykwalifikowanej umożliwiającej wykonanie usług serwisowania, konserwacji i naprawy aparatury i sprzętu medycznego 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, w tym od odpowiedzialności z tytułu wykonywanych usług serwisowania, konserwacji i naprawy aparatury i sprzętu medycznego - należy załączyć kopie polisy ubezpieczeniowej, 5. wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ; 6. zaoferują termin płatności nie krótszy niż 30 dni, Ocena spełniania przez Wykonawców warunków będzie odbywać się na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagania wobec Wykonawców oraz wykaz dokumentów, potwierdzających spełnienie tych wymagań 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt 1 Wykonawcy mają obowiązek złożyć: 1) stosowne oświadczenia na załączonym formularzu (załącznik nr 3, 4), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie; 3. Wykonawcy zobowiązani są złożyć również: 1) formularz cenowy (załącznik nr 1) 2) wypełniony druk oferty (załącznik Nr 2), 3) pełnomocnictwo do składania oferty w imieniu firmy, jeżeli osoba składająca ofertę nie jest określona w dokumentach rejestrowych jako upoważniona do reprezentowania firmy. 4) Wykaz wykonywanych w okresie 2003 - 2006 usług polegających na serwisowaniu, konserwacji oraz naprawie sprzętu medycznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców (załącznik Nr 7) Niniejszy załącznik ma służyć wyłącznie Zamawiającemu do uzyskania informacji o wykonanych usługach. 5) Kopię polisy ubezpieczeniowej lub oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, obejmującą wartość i okres oferowanych usług. W dniu zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić kopie polisy ubezpieczeniowej. 6) podpisany projekt umowy stanowiący załącznik Nr 5

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. cena za 1km dojazdu - 10
  • 3. koszty narzutu do zakupionego materiału - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpuck.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. 1-go Maja 13, 84-100 Puck, w godz. od 800 do 1400 od poniedziałku do piątku..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Zamawiającego ul. 1-go Maja 13, 84-100 Puck, w godz. od 800 do 1400 od poniedziałku do piątku. 2.Termin składania ofert upływa w dniu 25.09.2007 r. godz.12:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiety 1-27.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 Nazwa Ilość amnioskop AS 150 1 Razem Pakiet 2 Nazwa Ilość zestaw do badań USG EUB-515 1 Razem Pakiet Nr 3 Nazwa Ilość gastrofiberoskop typ AO11151 FG-290 1 Razem Pakiet Nr 4 Nazwa Ilość myjnia automatyczna termiczna typ MINIETA plus 1 Razem Pakiet Nr 5 Nazwa Ilość pistolet do mycia Razem Pakiet Nr 6 Nazwa Ilość tester szczelności typ LM 150P11 1 Razem Pakiet Nr 7 Nazwa Ilość zestaw do badań kolonoskop=gastroskop + VIDEO kpl. 1 Razem Pakiet Nr 8 Nazwa Ilość respirator (kpl) ASP 702-27 1 Razem Pakiet Nr 9 Nazwa Ilość respirator BENETT 740 1 Razem Pakiet Nr 10 Nazwa Ilość respirator dla noworodków TYP BA BYŁ 06 8000 PPLUS 1 Razem Pakiet Nr 11 Nazwa Ilość respirator MEDIMAT BASIC 1 Razem Pakiet Nr 12 Nazwa Ilość CCD camera PU 280 1 Razem Pakiet Nr 13 Nazwa Ilość laparoskop 1 Razem Pakiet Nr 14 Nazwa Ilość optyka DE 8891 1 Razem Pakiet Nr 15 Nazwa Ilość optyka PE 9091 1 Razem Pakiet Nr 16 Nazwa Ilość piła do cięcia gipsu oscilant 1 Razem Pakiet Nr 17 Nazwa Ilość pompa ssąco- płucząca FLUID-2 1 Razem Pakiet Nr 18 Nazwa Ilość sterownik GN 323 1 Razem Pakiet Nr 19 Nazwa Ilość światłowód OP 913 1 Razem Pakiet Nr 20 Nazwa Ilość źródło zimnego światła OP 930 - część laparaskopu 1 Razem Pakiet Nr 21 Nazwa Ilość insuflator PG016 1 Razem Pakiet Nr 22 Nazwa Ilość kapnograf TYP-1265 1 Razem Pakiet Nr 23 Nazwa Ilość kapnograf z pulsoksymetrem mod. 7100-P 1 Razem Pakiet Nr 24 Nazwa Ilość defibrylator L.P. -12 z wyposażeniem 1 defibrylator z kardioskopem LIFEPAK-10 1 Razem Pakiet Nr 25 Nazwa Ilość elektrokardiograf ASCARD 3/S.A. 1 Razem Pakiet Nr 26 Nazwa Ilość pompa strzykawkowa infuzyjna P-1000 1 Razem Pakiet Nr 27 Nazwa Ilość ssak ACCUVAC BASIC 1 ssak elektryczny ASP 75050 1 ssak elektryczny TYP 1610 1 Razem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiety 1-27.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 Nazwa Ilość amnioskop AS 150 1 Razem Pakiet 2 Nazwa Ilość zestaw do badań USG EUB-515 1 Razem Pakiet Nr 3 Nazwa Ilość gastrofiberoskop typ AO11151 FG-290 1 Razem Pakiet Nr 4 Nazwa Ilość myjnia automatyczna termiczna typ MINIETA plus 1 Razem Pakiet Nr 5 Nazwa Ilość pistolet do mycia Razem Pakiet Nr 6 Nazwa Ilość tester szczelności typ LM 150P11 1 Razem Pakiet Nr 7 Nazwa Ilość zestaw do badań kolonoskop=gastroskop + VIDEO kpl. 1 Razem Pakiet Nr 8 Nazwa Ilość respirator (kpl) ASP 702-27 1 Razem Pakiet Nr 9 Nazwa Ilość respirator BENETT 740 1 Razem Pakiet Nr 10 Nazwa Ilość respirator dla noworodków TYP BA BYŁ 06 8000 PPLUS 1 Razem Pakiet Nr 11 Nazwa Ilość respirator MEDIMAT BASIC 1 Razem Pakiet Nr 12 Nazwa Ilość CCD camera PU 280 1 Razem Pakiet Nr 13 Nazwa Ilość laparoskop 1 Razem Pakiet Nr 14 Nazwa Ilość optyka DE 8891 1 Razem Pakiet Nr 15 Nazwa Ilość optyka PE 9091 1 Razem Pakiet Nr 16 Nazwa Ilość piła do cięcia gipsu oscilant 1 Razem Pakiet Nr 17 Nazwa Ilość pompa ssąco- płucząca FLUID-2 1 Razem Pakiet Nr 18 Nazwa Ilość sterownik GN 323 1 Razem Pakiet Nr 19 Nazwa Ilość światłowód OP 913 1 Razem Pakiet Nr 20 Nazwa Ilość źródło zimnego światła OP 930 - część laparaskopu 1 Razem Pakiet Nr 21 Nazwa Ilość insuflator PG016 1 Razem Pakiet Nr 22 Nazwa Ilość kapnograf TYP-1265 1 Razem Pakiet Nr 23 Nazwa Ilość kapnograf z pulsoksymetrem mod. 7100-P 1 Razem Pakiet Nr 24 Nazwa Ilość defibrylator L.P. -12 z wyposażeniem 1 defibrylator z kardioskopem LIFEPAK-10 1 Razem Pakiet Nr 25 Nazwa Ilość elektrokardiograf ASCARD 3/S.A. 1 Razem Pakiet Nr 26 Nazwa Ilość pompa strzykawkowa infuzyjna P-1000 1 Razem Pakiet Nr 27 Nazwa Ilość ssak ACCUVAC BASIC 1 ssak elektryczny ASP 75050 1 ssak elektryczny TYP 1610 1 Razem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.