Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-01
Koszalin: PRZENIESIENIE DANYCH ANALOGOWYCH (TREŚĆ FAKULTATYWNA) Z MATRYC MAPY ZASADNICZEJ DO POSTACI CYFROWEJ
Numer ogłoszenia: 167019 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Koszalinie , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428489, faks 094 3462261.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZENIESIENIE DANYCH ANALOGOWYCH (TREŚĆ FAKULTATYWNA) Z MATRYC MAPY ZASADNICZEJ DO POSTACI CYFROWEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie dotyczy wykonania prac, określonych w punktach 1.1 - 1.2, dla odrębnych obiektów objętych jednym postępowaniem przetargowym. 1.1. OBIEKT I - przeniesienie danych analogowych (treść fakultatywna) z matryc mapy zasadniczej gminy Bobolice w skali 1:500 i 1:1000 do postaci cyfrowej. 1.2. OBIEKT II - przeniesienie danych analogowych (treść fakultatywna) z matryc mapy zasadniczej miasta Bobolice w skali 1:500 do postaci cyfrowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.35.41.00 - Usługi odwzorowania cyfrowego 71.35.32.00 - Usługi opomiarowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) spełnią warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy prawo zamówień publicznych, c) spełnią warunki związane z realizacją zamówienia określone w punkcie 2 niniejszych warunków udziału w postępowaniu, d) spełniają wszystkie wymagania wynikające z formularza specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) Dodatkowo Wykonawca: a) winien udokumentować, że kierownik roboty posiada uprawnienia zawodowe do samodzielnego wykonywania prac z zakresu 1) geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne; b) winien wykazać, że zrealizował, co najmniej dwa niezależne zamówienia na wykonanie numerycznej mapy zasadniczej (obiekty o powierzchni co najmniej po 1000 ha każdy) z potwierdzeniem właściwych dla położenia wykonywanych obiektów, geodetów powiatowych lub starostów, że prace zostały wykonane z należytą starannością a wyniki prac zostały przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; c)winien przedstawić wykaz prac wykonanych przez kierownika roboty, zawierający co najmniej dwa niezależne zamówienia na wykonanie numerycznej mapy zasadniczej (obiekty o powierzchni co najmniej po 1000 ha każdy) z potwierdzeniem właściwych dla położenia wykonywanych obiektów geodetów powiatowych lub starostów, że prace zostały wykonane przez kierownika roboty z należytą starannością a wyniki prac zostały przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; d) winien przedstawić wykaz, z którego będzie wynikało, że zamówienie będzie realizował kierownik roboty, z co najmniej 3 osobowym zespołem wykonawców prac wykazanych w załączniku do oferty. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty metodą spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) oświadczenia Wykonawcy - Załącznik nr 3 do SIWZ; 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)wykaz prac wykonanych przez kierownika roboty, w ciągu trzech lat poprzedzających niniejsze zamówienie lub gdy okres prowadzenia działalności przez kierownika roboty jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej dwa niezależne zamówienia na wykonanie numerycznej mapy zasadniczej (obiekty o powierzchni co najmniej 1000 ha każdy) , z potwierdzeniem właściwych, dla położenia wykonywanych obiektów, geodetów powiatowych lub starostów, że prace zostały wykonane przez kierownika roboty z należytą starannością a wyniki prac zostały przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego - Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykaz winien zawierać : a) nazwa obiektu będącego przedmiotem odrębnego zamówienia i jego powierzchnia, b) imię i nazwisko kierownika roboty, c) rok wykonania, d) potwierdzenie właściwych, dla położenia wykonywanych obiektów geodetów powiatowych lub starostów, że prace zostały wykonane przez kierownika roboty z należytą starannością a wyniki prac zostały przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; 5)wykaz niezależnych zamówień zawierający co najmniej dwa niezależne zamówienia na wykonanie numerycznej mapy zasadniczej ( obiekty o powierzchni co najmniej 1000ha każdy), zrealizowane przez Wykonawcę, w ciągu trzech lat poprzedzających niniejsze zamówienie lub gdy okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie - z potwierdzeniem właściwych, dla położenia wykonywanych obiektów, geodetów powiatowych lub starostów, że prace zostały wykonane z należytą starannością a wyniki prac zostały przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego - Załącznik nr 6 do SIWZ. Wykaz winien zawierać : a) nazwa obiektu będącego przedmiotem odrębnego zamówienia i jego powierzchnia, b) rok wykonania, c)potwierdzenie właściwych, dla położenia wykonywanych obiektów geodetów powiatowych lub starostów, że prace zostały wykonane z należytą starannością a wyniki prac zostały przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 6)Wykaz osób, które będą realizować zamówienie - kierownik roboty i co najmniej 3 wykonawców prac - Załącznik nr 7 do SIWZ. Jeżeli wykonawca prac nie jest pracownikiem Wykonawcy, wówczas należy przedłożyć oświadczenie takiego wykonawcy prac, że będzie brał udział w realizacji zadania lub oświadczenie innych podmiotów o udostępnieniu wymienionych osób. Do wykazu należy dołączyć dokument stwierdzający posiadanie przez kierownika roboty uprawnień zawodowych do samodzielnego wykonywania prac z zakresu 1) geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne. 7) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE
75-620 KOSZALIN, Ul. Racławicka 13 - pokój 301-302 (III piętro)
tel. 0943428576, 0943428333.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 13:00, miejsce: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, Ul. Racławicka 13 - pokój 301-302 (III piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: OBIEKT I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OBIEKT I - przeniesienie danych analogowych (treść fakultatywna) z matryc mapy zasadniczej gminy Bobolice w skali 1:500 i 1:1000 do postaci cyfrowej. OBIEKT I - gmina Bobolice: -39 sekcji mapy zasadniczej (matryce) w skali 1:500 w układzie 65, -387 sekcji mapy zasadniczej (matryce) w skali 1:1000 w układzie 65,oraz ogółem około 460 operatów sytuacyjno-wysokościowych będących wynikiem prac geodezyjnych z lat 1998 - 2009. Powierzchnia opracowania gminy Bobolice około 8500 ha..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.00.00-1, 71.35.40.00-4, 71.35.41.00-5, 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: OBIEKT II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OBIEKT II - przeniesienie danych analogowych (treść fakultatywna) z matryc mapy zasadniczej miasta Bobolice w skali 1:500 do postaci cyfrowej. OBIEKT II - miasto Bobolice: -74 arkuszy mapy zasadniczej (pierworysy i matryce) w skali 1:500 w układzie lokalnym, -1 sekcja mapy zasadniczej (pierworys i matryca) w skali 1:5000 w układzie lokalnym m. Bobolice, oraz ogółem około 215 operatów sytuacyjno-wysokościowych będących wynikiem prac geodezyjnych z lat 1998 - 2009. Powierzchnia opracowania miasta Bobolice 477 ha..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.00.00-1, 71.35.40.00-4, 71.35.41.00-5, 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 171 odc. Stary Chwalim - Barwice
- Dezynfekcja skóry rąk
- Budowa chodnika w m. Rokity w ciągu DW 122
- Czyszczenie separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Stargardzie
- Wykonanie robót utrzymaniowych na obiektach mostowych i przepustach na terenie działania RDW w Drawsku Pomorskim
- Przebudowa lokali mieszkalnych nr 2 i 4 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Niepodległości 11 w Koszalinie wraz z dojściem do budynku dla osób niepełnosprawnych
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych na potrzeby inwestycji pn.: "Ubezpieczenie lewego erodowanego brzegu rzeki Wisły w miejscowości Kępa Oborska"
- Prace geodezyjne polegające na aktualizacji ewidencji budynków i lokali, aktualizacji użytków gruntowych oraz redakcji baz danych dla obrębów z Gminy Ostrów Wielkopolski z podziałem na zadania
- Wykonanie operatów geodezyjnych
- Aktualizacja dokumentacji dla etapu 3 Regionalnej Drogi Racibórz - Pszczyna na odcinku od ul. Raciborskiej w Rydułtowach do ul. Sportowej w Rybniku.
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla części obrębów powiatu Gdańskiego
- Wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych do wniosków o ustalenie charakteru wód
więcej: Usługi opomiarowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.