Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-19
Warszawa: Przedłużenie Asysty Technicznej na oprogramowanie ORACLE, znak sprawy: ZP-DW-14/14
Numer ogłoszenia: 167012 - 2014; data zamieszczenia: 19.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dozoru Technicznego , ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5722100, faks 022 5722388.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedłużenie Asysty Technicznej na oprogramowanie ORACLE, znak sprawy: ZP-DW-14/14.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup praw do korzystania z usług asysty technicznej dla posiadanego przez UDT oprogramowania Oracle. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 6 do SIWZ. 3. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) Formularz cenowy - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w następujących przypadkach: 1) gdy zaprzestana zostanie produkcja danego oprogramowania, Zamawiający będzie mógł odstąpić od umowy w tym zakresie lub wyrazić zgodę na zastąpienie tego oprogramowania innym, o parametrach nie gorszych niż określone w umowie; 2) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 3) zmiana obowiązującej stawki VAT; Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia brutto o kwotę równą różnicy w należnym podatku VAT, przy nie zmienionej cenie netto; 4) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; 5) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego. Wszystkie postanowienia, o których mowa powyżej, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami. W przypadku zmiany osób - koordynatorów - upoważnionych do kontaktów ze strony Wykonawcy, jak i Zamawiającego wynikających z umowy, zmiany te mogą być dokonywane przez powiadomienie drugiej strony umowy pisemnie, za potwierdzeniem odbioru - zmiana ta nie wymaga aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl, zakładka: O nas > Zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.udt.gov.pl -
bezpłatnie lub odpłatnie w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Szcześliwickiej 34, cena: 0,50 zł
za stronę formatu A4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, pokój nr 7..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Określony w Sekcji II.2 niniejszego Ogłoszenia czas trwania lub termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 czerwca 2014 r. przez okres kolejnych 12 miesięcy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Usunięcie nieprawidłowości stanu technicznego wałów rz. Gostynki w km P: 2+838 - 4+125, L: 4+107-4+193 m. Bieruń, Bojszowy w formule "zaprojektuj i buduj"
- Wykonanie modernizacji budynków przy ul. Grzybowskiej 47 i Grzybowskiej 47A w Warszawie na podstawie dokumentacji technicznej (dokończenie etapu I + wykonanie etapu II)
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania
- Dostawy środków czystości dla KM PSP m.st. Warszawy
- Wykonanie remontu ogrodzenia zewnętrznego wraz z robotami towarzyszącymi wzdłuż ulicy Marii Skłodowskiej-Curie przy budynku Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Curie-Skłodowskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie sprzętu serwerowo-sieciowego wraz z oprog. w ramach proj. pt. "Cyberbezpieczna Zielonka - wzmocn. odporn. na zagr. cyfrowe w Urzędzie Miasta Zielonka oraz jedn. podleg. Miastu"
- Wymiana urządzenia FG 100E na nowsze wraz z licencją oraz usługą HEZO
- Modernizacja systemu konferencyjnego na sali im. W. Pańki
- Dostawa, instalacja, konfiguracja i wdrożenie systemu bezpieczeństwa FortiSandbox lub rozwiązania równoważnego
- Usługa polegająca na utrzymaniu ciągłej sprawności technicznej parkomatów oraz systemu nadzorowania parkomatów w Strefie Płatnego Parkowania w Kępnie
- Zakup i dostawa: macierzy dyskowej, zasilacza UPS, usługi wdrożenia klastra wysokiej dostępności, serwera kopii zapasowych oraz oprogramowania do zarządzania i monitorowania infrastruktury IT.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.