eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaDostawa artykułów biurowych i papierniczych do jednostek/działów podległych MOPS w Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-14

Gdynia: Dostawa artykułów biurowych i papierniczych do jednostek/działów podległych MOPS w Gdyni
Numer ogłoszenia: 166923 - 2007; data zamieszczenia: 14.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Armii Krajowej 44, 81-366 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7810120, 7820124 w. 55, 38, fax 058 7820124 w. 38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mopsgdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i papierniczych do jednostek/działów podległych MOPS w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: tonery i tusze do drukarek Część II: artykuły biurowo - papiernicze

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.00.00.00 - Różnego rodzaju masa papiernicza, papier i wyroby z papieru Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 02.01.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, określonej we wpisie np. do ewidencji działalności gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego. 2. Przedstawienie oferty zgodnej z wymogami ustawy i wymaganiami zamawiającego określonymi w specyfikacji. 3. Nie wykluczenie na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 4. Posiadanie własnego transportu, który pozwoli na terminowe (w ciągu dwóch dni od złożenia zamówienia) dostarczanie zamawianego towaru do placówek. 5. Posiadanie stałej (do wglądu) ekspozycji towarów, która pozwoli zamawiającemu w miarę potrzeb dokonać wyboru potrzebnego asortymentu. 6. Przedstawienie próbek z opisem oraz świadectwa jakości w przypadku zaproponowania zamawiającemu asortymentu równoważnego. 7. Przedstawienie wykazu zrealizowanych w ostatnich trzech lat dostaw zbliżonych do niniejszego zamówienia lub za okres prowadzenia działalności firmy. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumentację załączoną do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Specyfikacja dostawy. 3. Aktualny odpis z właściwego dla wykonawcy rejestru lub inne zaświadczenie potwierdzające uprawnienie do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi oraz, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia: KRS lub ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (jeśli to ma miejsce). 5. Oświadczenie o opłacaniu składek w ZUS na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne oraz o niezaleganiu w opłacie podatku w Urzędzie Skarbowym. 6. Oświadczenie/a o braku prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. 7. Oświadczenie zgodnie z wymogami art. 22 ust. 1 ustawy. 8. Projekt umowy uzupełniony o brakujące dane w paragrafach oraz zaakceptowany przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy. 9. Doświadczenie zawodowe - wykaz dostaw zrealizowanych w ostatnich 3 latach zbliżonych do niniejszego zamówienia - potwierdzone referencjami oceny jakości realizowanych zamówień. 10. W przypadku przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego, wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą świadectwo jakości towaru od podmiotu uprawnionego do kontroli jakości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsgdynia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 81-366 Gdynia ul. Armii Krajowej 44 pokój 505/507.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 81-366 Gdynia ul. Armii Krajowej 44 Sekretariat - pok. 500.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Tonery i tusze do drukarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tonery i tusze do drukarek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Artykuły biurowo - papiernicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły biurowo - papiernicze.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.20.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.