Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-14
Wrocław: Dostawa artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 166888 - 2007; data zamieszczenia: 14.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 1946, ul. Poznańska 58, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7663715, fax 071 7663701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.army.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych całkowita szacunkowa wartość zamówienia bez vat wynosi 47 960,53zł
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 25.24.71.00 - Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 24.31.24.00 - Wyroby dekoracyjne Kod CPV wg słownika 2008: 44.81.24.00 - Wyroby dekoracyjne Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny Oryginalny kod CPV: 21.23.41.00 - Papier samoprzylepny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny Oryginalny kod CPV: 21.12.12.00 - Papier czerpany lub tektura Kod CPV wg słownika 2008: 22.99.20.00 - Papier czerpany lub tektura Oryginalny kod CPV: 21.12.50.00 - Papier i tektura gotowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listydokumentów, jakie wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnianie powyższych warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) -Oświadczenie określone w art. 22 ust.1 ustawy o zamówieniach publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 2); - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -Pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego Wrocław ul. Poznańska 58 bud. 13 pok. 13 lub 18. lub za pośrednictwem poczty. Opłata za siwz 5,20 zł. przy odbiorze w siedzibie Zamawiającego (kasa czynna od poniedziałku do piątku od 11.00 do 13.00) lub za zaliczeniem pocztowym 11,70 zł. Prośby o przesłanie siwz proszę kierować na fax nr 071/7663701.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2007 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego bud 13 pok 113 w kancelarii jawnej.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły papiernicze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa artykułów biurowy całkowita szacunkowa warość zamówienia bez vat wynosi 827,87 zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.23.41.00-3, 21.12.56.92-2, 21.12.12.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sprzęt biurowy i artykuły.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa artykułów biurowych całkowita szacunkowa warość zamówienia bez vat wynosi 7 377,05zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: płyta.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa artykułów biurowych całkowita szacunkowa warość zamówienia bez vat wynosi 819,67zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.24.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: artykuły biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa artykułów biurowych całkowita szacunkowa warość zamówienia bez vat wynosi 983,61zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.71.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: artykuły biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa artykułów biurowych całkowita szacunkowa warość zamówienia bez vat wynosi 819,67zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.25.71.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: papier do drukarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa artykułów biurowych całkowita szacunkowa warość zamówienia bez vat wynosi 3770,49zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.92-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: artykuły biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa artykułów biurowych całkowita szacunkowa warość zamówienia bez vat wynosi 2 704,91zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.71.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: artykuły biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa artykułów biurowych całkowita szacunkowa warość zamówienia bez vat wynosi 31094,70zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Demontaż starego dźwigu oraz dostawa i montaż nowego dźwigu w miejsce zdemontowanej windy w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1 / Podwale 29,30.
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Komendy Wojewódzkiej PSP we Wrocławiu
- Usługa realizacji badań ilościowych i jakościowych w ramach Wrocławskiej Diagnozy Społecznej 2025 z podziałem na 6 Modułów
- Remont siedziby Zarządu Zasobu Komunalnego przy ul. Grabiszyńskiej 257 we Wrocławiu
- Dostawa fabrycznie nowej, wielofunkcyjnej koparki gąsienicowej do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach ZP/TP/33/2025
- Remont drogi wojewódzkiej nr 345 w km 15-570 - 16+050 wraz z budową chodnika w m. Bielany, gmina Wądroże Wielkie.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego
- Dostawa przedmiotów i materiałów administracyjno - biurowych II
- Dostawy materiałów biurowych w okresie 1 roku
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych przez okres 12 miesięcy dla jednostek PRz
- Dostępne placówki Systemu Oświaty w Kobylinie- Dostosowanie przedszkola i Szkoły Podstawowej w Kobylinie w zakresie edukacji włączającej
- ZP/CZD/106/25 Dostawa materiałów biurowych - 2 pakiety
więcej: Papier czerpany lub tektura »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.