eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa mebli biurowych dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-30

Opole: Dostawa mebli biurowych dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Numer ogłoszenia: 166859 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Opolski , Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5 415977, faks 077 5415930.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 1a dołączonym do niniejszej specyfikacji z podziałem na zadania: Zadanie 1 - Dostawa mebli dla Działu Remontów i Inwestycji Zadanie 2 - Dostawa mebli dla Instytut Matematyki i Informatyki Zadanie 3 - Dostawa mebli dla Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej Zadanie 4 - Dostawa mebli dla Instytut Filologii Polskiej, Katedra slawistyki Zadanie 5 - Dostawa mebli dla Biura Funduszy Strukturalnych Zadanie 6 - Dostawa mebli dla Katedry Ochrony Powierzchni Ziemi Zadanie 7 - Dostawa mebli dla Kwestury - Dział Księgowości Zadanie 8 - Dostawa mebli dla Kwestury - Dział Finansowy Zadanie 9 - Dostawa mebli dla Kadr.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane wniesienie wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki: 1.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków 2.1 Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 6 SIWZ. 2.2 Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wykaz oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Każdy wykonawca przystępujący do postępowania składa oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W tym celu należy wypełnić, podpisać i opieczętować oświadczenia w załącznikach nr 2 i nr 3 do siwz. 2 Wykaz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu : Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. (Dz. U. 188, poz. 1155) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następującego dokumentu: 3.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.uni.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Opolski Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, pok. nr 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Opolski Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, pok. nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Dostawa mebli dla Działu Remontów i Inwestycji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Dostawa mebli dla Działu Remontów i Inwestycji 1. Krzesło biurowe Kolor - czarny 8 szt 2. Krzesło obrotowe Kolor: czarny 5 szt 3. Szafo - regał aktowy z częścią dolną zamykaną 2 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.19.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Dostawa mebli dla Instytut Matematyki i Informatyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - Dostawa mebli dla Instytut Matematyki i Informatyki 1. Regał aktowy otwarty Kolor: buk. 19 szt. 2. Szafo - regał aktowy z częścią dolną zamykaną 20 szt 3. Biurko komputerowe otwarte z półką na komputer stacjonarny 16 szt. 4. Biurko 17szt. 5. Kontener pod biurko 17 szt. 6. Fotel gabinetowy 4 szt. 7. Krzesło obrotowe Kolor: czarny 13szt. 8. Krzesło biurowe Kolor: czarne 14 szt 9. Wieszak na ubrania 7szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Dostawa mebli dla Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 - Dostawa mebli dla Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej 1. Szafo - regał aktowy z częścią dolną zamykaną 2. Kontener dostawny z 4 szufladami 3. Stolik 4. Fotel gabinetowy 2 szt. 5. Krzesło biurowe 2 szt. 6. Biurko kształtowe - lewe 7. Szuflada na klawiaturę.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Dostawa mebli dla Instytut Filologii Polskiej, Katedra slawistyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 - Dostawa mebli dla Instytut Filologii Polskiej, Katedra slawistyki 1. Regał aktowy otwarty Wymiary: 184cm x 80cm x 38cm - 4 szt.Wymiary: 184cm x 40cm x 38cm - 1 szt. 2. Szafo - regał aktowy z częścią dolną zamykaną 2 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.19.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Dostawa mebli dla Biura Funduszy Strukturalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5 - Dostawa mebli dla Biura Funduszy Strukturalnych 1. Szafa aktowa - dwudrzwiowa 5 szt. 2. Szafa aktowa - dwudrzwiowa 3. Szafka pod kserokopiarkę.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.19.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Dostawa mebli dla Katedry Ochrony Powierzchni Ziemi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 6 - Dostawa mebli dla Katedry Ochrony Powierzchni Ziemi Krzesło obrotowe komputerowe 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.19.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 - Dostawa mebli dla Kwestury - Dział Księgowości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 7 - Dostawa mebli dla Kwestury - Dział Księgowości Szafka aktowa na dokumenty.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 - Dostawa mebli dla Kwestury - Dział Finansowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 8 - Dostawa mebli dla Kwestury - Dział Finansowy Nadstawki na szafy biurowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9 - Dostawa mebli dla Kadr.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 9 - Dostawa mebli dla Kadr Fotel obrotowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.