eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › PRZEBUDOWA PLACU ODPRAW ODDZIAŁU CELNEGO W EŁKU PRZY UL. PRZEMYSŁOWEJ 10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-21

Olsztyn: PRZEBUDOWA PLACU ODPRAW ODDZIAŁU CELNEGO W EŁKU PRZY UL. PRZEMYSŁOWEJ 10
Numer ogłoszenia: 166829 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Olsztynie, ul. Dworcowa 1, 10-413 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5397015, fax 089 5397016.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.uc.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA PLACU ODPRAW ODDZIAŁU CELNEGO W EŁKU PRZY UL. PRZEMYSŁOWEJ 10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa placu odpraw Oddziału Celnego w Ełku przy ul. Przemysłowej 10 - realizacja w zakresie: a)Przebudowy placu odpraw z miejscami postojowymi wraz z zjazdem w ul. Krzemową, b)Budowy odcinka sieci kanalizacji deszczowej od studni D2 do 3-ego wpustu kanalizacji burzowej w obrębie działki Inwestora, c)Budowy sieci linii kablowych i oświetlenia placu odpraw celnych, zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, SIWZ, dokonaną wizją lokalną budowy w ww. zakresie robót budowlanych Roboty budowlane będą prowadzone w obiekcie czynnym, dlatego też wykonawca musi prowadzić je w sposób gwarantujący bezpieczeństwo osób znajdujących się na terenie Oddziału Celnego i nie dezorganizujący pracy Oddziału. W szczególności na wykonawcy spoczywa obowiązek zapewnienia odpowiedniej ilości stanowisk postojowych dla pojazdów oczekujących na dokonanie odprawy celnej. Dokładne ustalenie ilości w/w stanowisk nastąpi przed podpisaniem umowy. 2.Zakres rzeczowy i wartościowy robót obejmuje również wszelkie koszty niezbędne do wykonania zadania m. in: a)wykonanie dokumentacji projektowej powykonawczej w 1 egzemplarzu, geodezyjne wytyczenie i dokumentację geodezyjną w 3 egzemplarzach zatwierdzoną przez odpowiedni Urząd Geodezji i Kartografii. b)zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia. c)opracowanie wymaganych instrukcji obsługi i eksploatacji w języku polskim w 3 egz. wraz ze szkoleniem załogi (jeżeli wynika z potrzeb), d)zakup, rozmieszczenie i oznakowanie sprzętu ppoż, e)wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie placu budowy, koszty energii elektrycznej i wody dla celów technologicznych, zakup oraz zainstalowanie urządzeń pomiarowych, zajęcie ulic i placów, chodników oraz ogrzewania obiektów w okresie obniżonych temperatur oraz osuszenie, f)koszt związany z naprawą ewentualnego uszkodzenia urządzeń podziemnych. g)po zakończeniu robót doprowadzenie pomieszczeń budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu (doprowadzenie terenu do stanu co najmniej pierwotnego). h)wszelkie podatki, cła i inne koszty, próby, sprawdzenia, które będą opłacane przez wykonawcę w ramach umowy. 3.Wykaz robót zgodnie z dokumentacją projektową, która zostanie udostępniona według poniższego zestawienia: Branża Drogowa - Projekt budowlano - wykonawczy branży drogowej, - Projekt organizacji ruchu, - Przedmiar robót branży drogowej, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża drogowa. Branża Sanitarna - Projekt budowlano - wykonawczy - zewnętrzne sieci: kanalizacji deszczowej, - Przedmiar robót - zewnętrzne sieci: odcinek kanalizacji deszczowej, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zewnętrzne sieci: odcinek kanalizacji deszczowej. Branża Elektryczna - Projekt budowlano - wykonawczy branży elektrycznej - oświetlenie placu odpraw, - Przedmiar robót branży elektrycznej - oświetlenie placu odpraw, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branży elektrycznej - oświetlenie placu odpraw. Branża Geologiczna - Dokumentacja Geotechniczna

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.33.00 - Obiekty budowlane związane z transportem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.33.00 - Obiekty budowlane związane z transportem Oryginalny kod CPV: 45.22.21.10 - Składowiska odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.21.10 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: czterech tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto PKO BP S.A. O/Olsztyn nr 88 1020 3541 0000 5902 0014 4238. W tytule przelewu należy umieścić informację: Wadium - przetarg - plac odpraw Ełk. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się ono na koncie zamawiającego. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej i poręczeniach udzielanych przez podmioty, należy dołączyć do oferty w formie kopii, natomiast oryginał należy złożyć odrębnie w siedzibie zamawiającego - Izba Celna w Olsztynie, ul. Dworcowa 1, 10-413 Olsztyn pok. Nr 30 (parter). W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą. Poręczenie wystawione przez bank zagraniczny musi być potwierdzone przez bank krajowy. Wykonawcy, którzy złożą oferty niezabezpieczone skutecznie wniesionym wadium zostaną wykluczeni z postępowania..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a)wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; b)dysponują sprzętem, narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia; c)dysponują kadrą inżynieryjno - techniczną, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą odpowiednie uprawnienia, potwierdzone stosownymi dokumentami; d)przekażą informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie); e)wskażą podmioty (podwykonawców), które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, jeżeli zakres robót nie będzie wykonywany samodzielnie przez wykonawców. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. a)posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia; b)potwierdzą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę, co najmniej 100 000 zł. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Oceny spełniania wymaganych warunków zamawiający dokona na podstawie dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy - wzór formularza stanowi zał. nr 1, 2.Kosztorys ofertowy szczegółowy opracowany wg załączonych przedmiarów robót obejmujący pełen zakres robót budowlano - montażowych i instalacyjnych z cenami jednostkowymi i wartością robót sporządzony na podstawie załączonych przedmiarów, specyfikacji technicznej odbioru i wykonania robót oraz dokumentacji projektowej. 3.Harmonogram rzeczowo - finansowy (według własnego wzoru). 4.Dowód wniesienia wadium. 5.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wzór formularza stanowi zał. nr 2. 6.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - wzór formularza stanowi zał. nr 3; 7.W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć pełnomocnictwo / upoważnienie dla osoby uprawnionej do podpisania oferty - wzór upoważnienia stanowi zał. nr 4. W przypadku podmiotów występujących wspólnie: - dokument wymieniony w punkcie 4 (wadium) musi wyraźnie wskazywać na wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę; - dokument wymieniony w punkcie 6 składają wszyscy wykonawcy. wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum (w przypadku złożenia oferty przez konsorcjum). W przypadku złożenia oferty wspólnej, w formularzu oferty pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. Wszystkie dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę muszą być podpisane lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno zawierać co najmniej: a)określenie celu gospodarczego, b)oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 141 ustawy Pzp) c)wskazanie podmiotu upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie (wraz z wymienieniem nazwy i adresu /siedziby/ tych podmiotów) lub reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy d)pełnomocnictwo musi być podpisane (wystawione) przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie i udzielających pełnomocnictwa. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty wymienione w punkcie 1-3 składają wszyscy wykonawcy. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; tj. co najmniej 1 zadanie o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł. brutto z podaniem jego wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że zamówienie zostało wykonane należycie - wzór formularza stanowi zał. nr 5; 2.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - wzór formularza stanowi zał. nr 6; 3.Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wzór formularza stanowi zał. nr 7; 4.Wykaz zatrudnionej kadry inżynieryjno - technicznej, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającej uprawnienia (na podstawie właściwych przepisów) w specjalnościach (minimum): a)drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej w zakresie dróg; b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; c)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień wymienionych w nim osób oraz kserokopie zaświadczeń o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - wzór formularza stanowi zał. nr 8; 5.Wykaz podmiotów - podwykonawców (jeżeli zakres robót nie będzie wykonany przez wykonawcę w całości i pełnym zakresie), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, kwalifikacji i wykształcenia osób zatrudnionych, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - niezbędnych do wykonania zamówienia - wzór formularza stanowi zał. nr 9; W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek musi być spełniony łącznie, a odpowiedni dokument składa wykonawca, który uczestniczy w spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę, co najmniej 100 000 zł - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia (OC deliktowe i OC kontraktowe) na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek musi być spełniony łącznie, a odpowiedni dokument składa wykonawca, który uczestniczy w spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. Oferta składana przez spółkę cywilną musi zawierać: 1.umowę spółki, 2.wszystkie dokumenty wymienione w SIWZ, 3.każdy ze wspólników musi oddzielnie udokumentować spełnienie warunków, o którym mowa w art. 22 ustawy Pzp. Oferta składana przez spółkę z o.o. - gdy wartość zamówienia przekracza podwójną wielkość kapitału zakładowego zarząd spółki powinien być upoważniony uchwałą zgromadzenia wspólników do zaciągnięcia zobowiązania (zgodnie z art. 230 ustawy z dnia 15 września 2000r. Kodeks spółek handlowych (Dz. U. nr 94 poz. 1037 z późn. zm.). Jeśli umowa spółki stanowi inaczej, należy przedstawić wyciąg z umowy spółki w przedmiotowym zakresie. Zamawiający wymaga, aby powyższa uchwała była podjęta przed datą złożenia oferty. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (pisemne oświadczenie: za zgodność z oryginałem). Oświadczenia oraz upoważnienia / pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawcy, muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.uc.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Olsztynie. ul. Dworcowa 1, 10-413 Olsztyn LG@ols.mofnet.gov.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Izba Celna w Olsztynie. ul. Dworcowa 1, 10-413 Olsztyn, Kancelaria Ogólna (parter, przy wejciu).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do kontaktu z wykonawcami są: 1. w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia: a) Adam Bryś - Izba Celna w Olsztynie, Zamawiający Fax. 089 539-70-16; tel. 089 539-70-33 2. w sprawach proceduralnych : Kamilla Kijowska - Dyro - Izba Celna w Olsztynie, Zamawiający Fax. 089 539-70-16; tel. 089 539-70-02 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu 12 sierpnia 2008r. o godz. 11:15 w Sali konferencyjnej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.