Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-21
Turek: Szkolenie o nazwie :Jak rozpocząć własną działalność gospodarczą dla 25 osób bezrobotnych, skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Turku.
Numer ogłoszenia: 166809 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Turku, ul. Komunalna 6, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 2802340, 2802347, fax 0-63 2802370.
- Adres strony internetowej zamawiającego: pup.turek.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie o nazwie :Jak rozpocząć własną działalność gospodarczą dla 25 osób bezrobotnych, skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Turku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia o nazwie : Jak rozpocząć własną działalność gospodarczą, dla 25 osób bezrobotnych, skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Turku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy: a.nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. l i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych b.spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych c.spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Sposób dokonywania oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych żąda następujących dokumentów i oświadczeń: a.aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) b.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c.zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych, wydane zgodnie z art. 20 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r.Nr 69 poz.415 ze zm.), d.oświadczenie o aktualizacji danych w rejestrze instytucji szkoleniowych W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń: a.program szkolenia, b.zaakceptowany wzór ankiety dla uczestników szkolenia służącej do oceny szkolenia, c.wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji , z uwzględnieniem obowiązujących przepisów zawierających wymogi w zakresie wydawania zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, d.wykaz wykonanych w okresie od dnia 01.06.2005 r. do 31.05.2008 r. usług szkoleniowych w przeliczeniu na osoby, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, e.wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia zawodowego zgodnego z kierunkiem szkolenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, f.wykaz sal wykładowych i ich powierzchni, oraz wyposażenia techniczno - dydaktycznego, g.oświadczenie o miejscu realizacji zajęć szkoleniowych, h.oświadczenie dot. zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia, indywidualnego stanowiska komputerowego podczas zajęć szkoleniowych. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnione do składania oferty. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentów o niewłaściwej treści, lub według innego wzoru niż załączniki do SIWZ ,spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie zawodowe - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.turek.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Komunalna 6 62-700 Turek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Komunalna 6 62-700 Turek Kancelaria -piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TURKU
- Budowa (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych o szerokości jezdni min. 4 m w miejscowości Cisew, Kalinowa.
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2025/2026 - rejon VI
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2025/2026 - rejon VII
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2025/2026 - rejon IV
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2025/2026 - rejon V
- Dostawa oleju napędowego oraz płynu AdBlue na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Organizacja wizyt studyjnych dla uczniów z ZST-W w Trzcianie"
- "Przeprowadzenie kampanii edukacyjnej" dot. realizacji przedsięwzięcia "Wspieranie efektywności energetycznej i redukcji emisji gazów cieplarnianych"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych realizowanych w ramach projektu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu
- Kompleksowa organizacja cyklu warsztatów online pn. "Ekspansja zagraniczna firm z województwa lubelskiego" dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) z województwa lubelskiego
- "Przeprowadzenie kursów dla uczniów z ZSTiO w Limanowej, ZS nr 1 w Limanowej, ZSTI w Mszanie Dolnej oraz ZSP w Mszanie Dolnej".
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: "Stylizacja paznokci metodą żelową"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.