Ogłoszenie z dnia 2007-03-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: zakup serwerów Network Attached Storage Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Stołeczne Warszawa, do kontaktów: Piotr Kasprzak, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953360, fax 022 5953368, e-mail: pkasprzak@warszawa.um.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.warszawa.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd m.st. Warszawy Biuro Zamówień Publicznych, Piotr Sobieraj, ul. Canaletta 2, pok. 4 p. II, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 595 33 69, fax 0-22 595 33 68. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup serwerów Network Attached Storage. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : m.st. Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie fabrycznie nowych: 2 serwerów typu Network Attached Storage wraz z urządzeniem Autoloader oraz 2 sztukami szaf Rack, zwanych dalej \urządzeniami\, dla Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Biura Geodezji i Katastru Urzędu m. st. Warszawy w lokalizacji Aleje Jerozolimskie 28. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.26.10.00 - Serwery sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.10.00 - Serwery sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: dostawa: 2 szt. serwerów NAS (Network Attached Storage) 1 szt. Autoloader/Biblioteka taśmowa 2 szt. szafy Rack 19 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 30
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy; a w szczególności a) wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat licząc wstecz od daty wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali przynajmniej 2 zlecenia, w przedmiocie zbliżonym do przedmiotu niniejszego zamówienia, załączając jednocześnie dokumenty potwierdzające ich wykonanie z należytą starannością (np.: referencje lub protokoły odbioru urządzeń). Za prace o zbliżonym przedmiocie zamówienia do niniejszego zamówienia będą uważane: dostarczenie wraz z instalacją Serwerów typu Network Attached Storage, dla których kwota każdego zamówienia wyniosła co najmniej 50.000 zł brutto. b) wykażą, iż posiadają: - Certyfikat bezpieczeństwa CE dla oferowanego sprzętu, - ISO 9001 na proces produkcji dla producenta oferowanego sprzętu, - ISO 9001 lub ISO 9002 dla autoryzowanego przez producenta oferowanego sprzętu podmiotu, który będzie świadczył serwis gwarancyjny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oceni na podstawie dokumentów zawartych w złożonej ofercie. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę składającą się z: a) Wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; b) Wypełnionego formularza cenowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ c) Wypełnionego Formularza zgodności wymagań sprzętowych przedmiotu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. d) Dowodu wniesienia wadium, e) Dokumenty potwierdzające posiadanie: - Certyfikatu bezpieczeństwa CE dla oferowanego sprzętu, - ISO 9001 na proces produkcji dla producenta oferowanego sprzętu, - ISO 9001 lub ISO 9002 dla autoryzowanego przez producenta oferowanego sprzętu podmiotu, który będzie świadczył serwis gwarancyjny. f) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ; g) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; h) Wykaz Prac Wykonanych sporządzony wg wzoru opartego na załączniku nr 5 do SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Tak.; www.marketplanet.pl 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2007 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.03.2007, godzina 12:00, Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Biura Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Canaletta 2, piętro II, pok. 2.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.03.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Miłoradz realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Asysta techniczna systemu elektronicznego obiegu dokumentów oraz planowania budżetu EZD SIDAS oraz SPiRB w roku 2026
- Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Urząd Miasta Grajewo"
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w miejscowości Mokre oraz Tarnawa Górna
- Dostawa sprzętu serwerowego i oprogramowania do Urzędu Miejskiego w Orzyszu z podziałem na części
- Dostawa sprzętu komputerowego, usług AI wspierających, tworzenie dokumentacji medycznej i umawiania pacjentów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





