Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-16
Warszawa: Usługę przeprowadzenia szkolenia Zarządzanie emocjami, radzenie sobie ze stresem w ramach projektu Kwalifikacja jakości w Uniwersytecie
Numer ogłoszenia: 166720 - 2014; data zamieszczenia: 16.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie , ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5618943, faks 022 5618944.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uksw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługę przeprowadzenia szkolenia Zarządzanie emocjami, radzenie sobie ze stresem w ramach projektu Kwalifikacja jakości w Uniwersytecie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu zarządzania emocjami, radzenia sobie ze stresem w ramach projektu Kwalifikacja jakości w Uniwersytecie. 2. Informacje ogólne o szkoleniu 2.1 Temat: zarządzanie emocjami, radzenie sobie ze stresem 2.2 Cel/ obszary szkolenia: cel: nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu radzenia sobie ze stresem i emocjami w miejscu pracy oraz przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu; Obszary m.in.: 1. emocje - ich znaczenie; świadomość własnych emocji - rola, techniki i sposoby radzenia sobie z emocjami; inteligencja emocjonalna; 2. stres - czym jest, jego źródła i następstwa, techniki radzenia sobie ze stresem; stres w pracy. 2.3. Grupa docelowa: kadra kierownicza administracji, którą zapewnia Zamawiający (grupa mieszana, składająca się z kobiet i mężczyzn, w tym osób z grupy wiekowej 50+ oraz o zróżnicowanym poziomie umiejętności zarządzania zespołem , z wykształceniem wyższym o różnych profilach). 2.4. Szkolenie dwudniowe dla trzech grup szkoleniowych, 16 godzinne (łącznie 6 dni szkoleniowych/ 48 godz. szkoleniowych); grupy szkoleniowe - od 12 do 16 osób. 2.5. Miejsce przeprowadzenia szkolenia: zajęcia będą realizowane w salach na terenie UKSW lub na terenie Warszawy 2.6. Termin realizacji zadania: od dnia podpisania umowy do 17 października 2014 r.; szkolenia będą się odbywać w godz.: 8:00-16:00 w dni robocze. 3. Trener zrealizuje powyższe szkolenie wg następujących wytycznych: 3.1. Spotkanie Wykonawcy z Zamawiającym w celu omówienia założeń szkolenia wraz z przekazaniem przez Zamawiającego badania i analizy potrzeb szkoleniowych i głównych celów szkolenia. 3.2. Opracowanie ankiety do wszystkich uczestników szkolenia w celu zbadania poziomu wiedzy w zakresie przedmiotu zamówienia i określenia obszarów do omówienia na szkoleniu. Ankieta do omówienia i akceptacji przez Zamawiającego. Wywiady indywidualne z wybranymi kierownikami na bazie wyników ankiet w celu ostatecznego zdefiniowania obszarów szkolenia (z 4 osobami wskazanymi przez Zamawiającego, czas trwania wywiadu: 30min.). Opracowanie raportu podsumowującego wyniki ankiet i wywiadów, zaproponowanie zakresu tematycznego szkolenia i omówienie z Zamawiającym. 3.3. Opracowanie konspektu szkolenia na bazie analizy potrzeb szkoleniowych do omówienia z Zamawiającym i jego akceptacji. 3.4. Formy szkolenia: szkolenie będzie prowadzone głównie metodami aktywnymi m.in. ćwiczenia, dyskusje, praca w grupach, scenki. 3.5. Opracowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia, w programie Word w formie edytowalnej, min. 25 stron A4 do omówienia z Zamawiającym i jego akceptacji. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia materiały szkoleniowe w formie papierowej A4 po egzemplarzu dla uczestnika + jeden egzemplarz do archiwum Zamawiającego. Wykonawca przekaże materiały szkoleniowe w formie elektronicznej edytowalnej Zamawiającemu na nośniku elektronicznym. 3.6. Opracowanie i przeprowadzenie pre- i post- testu wiedzy, zaakceptowanych przez Zamawiającego. 3.7. Opracowanie i przedstawienie raportu poszkoleniowego zawierającego: wyniki pre- i post- testu wiedzy, efekty szkolenia, rekomendacje poszkoleniowych działań rozwojowych, obszary ryzyka dot. wdrożenia nowych umiejętności w miejscu pracy. 3.8. Na koniec szkolenia Wykonawca wystawi uczestnikom zaświadczenia imienne potwierdzające uczestniczenie w szkoleniu. Opracowanie we współpracy z Zamawiającym wzoru zaświadczenia imiennego wraz z drukiem dla każdego uczestnika. 3.9. Czas trwania szkolenia: każdy dzień szkoleniowy obejmować będzie 8 godz. (godz. szkoleniowa = 45min). 3.10. W przypadku, gdy po przeprowadzeniu szkolenia dla pierwszej grupy wyniki testu wiedzy i ankiety ewaluacyjnej szkolenia (w części dotyczącej merytorycznej oceny szkolenia) wskażą ocenę niższą niż 70%, to Koordynator wraz z Wykonawcą omówią program i metodologię szkolenia w celu ich modyfikacji. 4. Protokół odbioru Szkolenie kończy się podpisaniem przez Wykonawcę oraz Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy wraz z następującymi dokumentami w wersji papierowej: a) raport poszkoleniowy, b) listy obecności, c) listy wydanych certyfikatów, d) ankiety ewaluacyjne, e) testy wiedzy. oraz w wersji do edycji, na nośniku elektronicznym: raport poszkoleniowy, konspekt szkolenia, materiały szkoleniowe, pre i post testy wiedzy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnego z art. 22 ust 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnego z art. 22 ust 1 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnego z art. 22 ust 1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj.: trenerem prowadzącym szkolenie, który posiada następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, wykształcenie: 1. wykształcenie wyższe magisterskie z psychologii (nazwa szkoły, nazwa kierunku); 2. ukończenie szkoły trenerskiej min. 100 h (nazwa szkoły, nazwa kursu, ilość godzin) 3. wykonywanie zawodu trenera przez min. 10 lat (rok, miesiąc) 4. min. 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym/managerskim (nie koordynator), zarządzanie min. 10 os. zespołem (nazwa firmy, adres, nazwa stanowiska, liczba osób w zarządzanym zespole, okres zatrudnienia); 5. doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla kadry kierowniczej/ managerskiej w ciągu ostatnich trzech lat liczonych od dnia otwarcia ofert metodami aktywnymi z zakresu umiejętności miękkich min. 900 godzin dydaktycznych (h=45 min.), dla min. 10 firm, w tym min. 300 godzin dydaktycznych z zakresu zarządzania emocjami, radzenia sobie ze stresem dla min. 5 firm. Jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował więcej niż jedną osobą, która będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, to każda ze wskazanych osób musi posiadać ww. kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, wykształcenie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnego z art. 22 ust 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do których wykonywania pełnomocnik jest upoważniony; pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony przewidują następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w szczególności w sytuacjach: 1) zmiany w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów; 2) wystąpienia okoliczności (zdarzeń), na które strony nie miały wpływu, a dotyczyły działania lub zaniechania: a) osób trzecich, b) organów administracji publicznej, 3) zmiany osoby przeznaczonej do wykonania zamówienia na zasadach określonych § 10 ust. 5 i ust. 6 niniejszej umowy, 4) zmiany okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie, bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający, niemożliwy lub czyniący niemożliwym spełnienia świadczeń Stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie; 2. Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, wymaga zgody obydwu Stron wyrażonej w drodze pisemnego aneksu do niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.uksw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych UKSW (p. 032), ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Kanclerza UKSW (p. 035), ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie zewnętrzne (w 85% z Europejskiego Funduszu Społecznego i 15% ze środków krajowych) w ramach Projektu Kwalifikacja jakości w Uniwersytecie - Program Operacyjny Kapitał Ludzki: Priorytet IV: szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1.: Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, poddziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni, zgodnie z umową nr UDA-POKL-04.01.01-00-155/11-00. Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy). Zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 lit c ustawy z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (j.t. Dz.U. z 2011 r. Nr 177 poz. 1054, ze zm.) Zwalnia się od podatku usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego finansowane w całości ze środków publicznych oraz świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane; oznacza to w przedmiotowym postępowaniu, że: kwota netto jest równa kwocie brutto.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia"
- Kompleksowa organizacja szkoleń stacjonarnych w 31 powiatach na terenie województwa wielkopolskiego związanych z przedsięwzięciem pt. Aktywizacja Lokalnych Partnerstw ds. Wody (LPW) w ramach KPO
- Dostawy sprzętu oraz oprogramowania w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie cyklu warsztatów edukujących w zakresie umiejętności przetrwania w sytuacjach kryzysowych i promowania bezpiecznych zachowań w sytuacji zagrożenia
- Usługa szkoleniowa, konferencyjna oraz restauracyjna dla projektu szkoleniowego pn. "Zarządzanie czasem i efektywna organizacja pracy własnej"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





