Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Toruń: dostawa sprzętu komputerowego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu, do kontaktów: Janusz Pawlak, Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6218249, 6218248, fax 056 6218347, e-mail: m.ciesielska@kujawsko-pomorskie.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kujawsko-pomorskie.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Janusz Pawlak, Plac Teatralny 2, 87-100 Torun, woj. Kujawsko-Pomorskie, tel. 056 6218248, fax 056 6218347, e-mail: j.pawlak@kujawsko-pomorskie.pl, www.kujawsko-pomorskie.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : siedziba zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: sprzet komputerowy 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.1. wypełniony formularz ofertowy wraz z zawartym w nim oświadczeniem, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ), 1.2. specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu komputerowego, 1.3. certyfikaty dotyczące oferowanych komputerów: a) Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu), b) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu), c) Oferowane komputery muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych komputerów z ww. systemem operacyjnym (do oferty należy załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL), d) Głośność jednostki centralnej w/g normy ISO 9296 (bez nośników maks. 27 dB (do oferty należy załączyć oświadczenie producenta potwierdzające spełnienie wymogu), e) Deklaracja CE (należy załączyć do oferty dokument potwierdzający spełnienie wymogu), 1.4 certyfikaty dotyczące oferowanych monitorów LCD: a) Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu), b) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu), c) TCO 99 1.5 certyfikaty dotyczące oferowanych laptopów: a) Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu), b) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu), c) Oferowane komputery muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych komputerów z ww. systemem operacyjnym (do oferty należy załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL), d) Głośność jednostki centralnej w/g normy ISO 9296 (bez nośników maks. 29 dB (do oferty należy załączyć oświadczenie producenta potwierdzające spełnienie wymogu), e) Deklaracja CE (należy załączyć do oferty dokument potwierdzający spełnienie wymogu), 1.6 certyfikaty CE dotyczące: drukarki kolorowej, drukarek czarnobiałych i kserokopiarki 1.7 certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych wystawiony na przedsiębiorstwo, któremu powierzona zostanie obsługa serwisowa przedmiotu zamówienia 1.8 autoryzacja producenta laptopów wystawiona na przedsiębiorstwo, któremu powierzona zostanie obsługa serwisowa, 1.9 autoryzacja producenta komputerów wystawiona na przedsiębiorstwo, któremu powierzona zostanie obsługa serwisowa, 1.10 autoryzacja producenta monitorów wystawiona na przedsiębiorstwo, któremu powierzona zostanie obsługa serwisowa, 1.11 oświadczenie producenta komputerów, monitorów i laptopów, iż w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem, 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: komputer 6 szt, monitor 6 szt, laptop 2 szt., oprogramowanie biurowe 8 szt., oprogramowanie 1 szt., drukarka 2 szt, drukarka kolorowa 1 szt., kserokopiarka 1 szt. aparat fotograficzny 1 szt. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 21
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1.000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, udokumentowane odpisem z Krej Rej. Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej, nie podlegają wykluczeniu w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 udokumentowane aktualną informację z KRK, nie posiadają zaległości podatkowych udokumentowane zaświadczeniem z właściwego Urzędu Skarbowego oraz nie zalegają w opłaceniu składek ZUS lub KRUS udokumentowane zaświadczeniem o niezaleganiu w opłaceniu składek z właściwego oddziału ZUS lub KRUS, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, 3) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia, 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przy założeniu, że zapłata za wykonanie zamówienia dokonana będzie do 30 dni od dostarczenia przedmiotu zamówienia i faktury, 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia-nie spełnia\, w oparciu o informację zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. wypełniony formularz ofertowy wraz z zawartym w nim oświadczeniem, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ), 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub administracyjnego albo sądowego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. aktualna informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (odpowiedzialność podmiotów zbiorowych), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.6. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.7. specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu komputerowego, 1.8. certyfikaty dotyczące oferowanych komputerów: a) Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu), b) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu), c) Oferowane komputery muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych komputerów z ww. systemem operacyjnym (do oferty należy załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL), d) Głośność jednostki centralnej w/g normy ISO 9296 (bez nośników maks. 27 dB (do oferty należy załączyć oświadczenie producenta potwierdzające spełnienie wymogu), e) Deklaracja CE (należy załączyć do oferty dokument potwierdzający spełnienie wymogu), 1.9. certyfikaty dotyczące oferowanych monitorów LCD: a) Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu), b) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu), c) TCO 99 1.10 certyfikaty dotyczące oferowanych laptopów: a) Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu), b) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu), c) Oferowane komputery muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych komputerów z ww. systemem operacyjnym (do oferty należy załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL), d) Głośność jednostki centralnej w/g normy ISO 9296 (bez nośników maks. 29 dB (do oferty należy załączyć oświadczenie producenta potwierdzające spełnienie wymogu), e) Deklaracja CE (należy załączyć do oferty dokument potwierdzający spełnienie wymogu), 1.11 certyfikaty CE dotyczące: drukarki kolorowej, drukarek czarnobiałych i kserokopiarki 1.12 certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych wystawiony na przedsiębiorstwo, któremu powierzona zostanie obsługa serwisowa przedmiotu zamówienia 1.13 autoryzacja producenta laptopów wystawiona na przedsiębiorstwo, któremu powierzona zostanie obsługa serwisowa, 1.14 autoryzacja producenta komputerów wystawiona na przedsiębiorstwo, któremu powierzona zostanie obsługa serwisowa, 1.15 autoryzacja producenta monitorów wystawiona na przedsiębiorstwo, któremu powierzona zostanie obsługa serwisowa, 1.16 oświadczenie producenta komputerów, monitorów i laptopów, iż w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem,
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorskie.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.03.2007, godzina 10:30, Plac Teatralny 2, Toruń Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego pok 343.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Działania 2.2 ZOPR EFS Studiuj! Europejskie stypendia dla studentów 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.03.2007.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa narzędzi stomatologicznych
- Kompleksowe Ubezpieczenie Gminy Miasto Reda i jednostek organizacyjnych 2026-2028
- Obsługę techniczną w 2026 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy - II
- Dostawa odczynników do proteinogramów, immunofiksacji o białka Bence Jones'a wraz z serwisem
- Modernizacja systemu multimedialnego w Sali Tymona w budynku Wydziału Sztuk Pięknych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu przy ul. Sienkiewicza 30/32, 87-100 Toruń.
- Dostawa staplerów
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach zadania "Cyberbezpieczna Gmina Kleszczów" z podziałem na 6 części"
- Dostawa sprzętu komputerowego, usług AI wspierających, tworzenie dokumentacji medycznej i umawiania pacjentów.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedial. w ramach proj. "KSSE - SKILL UP! - wsparcie procesu transformacji regionu przez podniesienie jakości kształc. zawodow. na ter. M. Żory i Jastrzębie-Zd."
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego stanowiącego wyposażenie pracowni szkolnych Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych im. S. Dariusa i S. Girenasa w Myśliborzu
- Zakup doposażenia pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Odkrywając granice nowoczesnej edukacji - cykl szkoleń dla Zespołu Szkół nr 1 w Zgierzu".
- Dostawa sprzętu komputerowego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





